Separera namn med ett kommatecken.
Bra att du läser på så mycket som möjligt
Haha whatsapp e nere :D
Ja det är ju inget bra tecken, man undrar ju hur service är skött på bilen
Är det brun vätska i kylsystemet alltså?
Iof så brukar dieslar ha kedja men BMW brukar ha uteslutande kedja på sina prestanda maskiner eller maskiner åt prestanda hållet. Kamkedja är...
Jag började gissa tvärtom men blev osäker nu :P
Hahaha händer även den bäste ibland :) God fortsättning
Du gör givetvis som du sj vill! Jag kan bara säga vad jag hade gjort och det baserar jag på att jag hade ägt säkert ett tiotal bilar innan jag ens...
@blackstar är det kamrem eller kamkedja på motorn?
Ja precis, hydrauliska ventillyftare och allt.. Uppnå arbetstempratur på maskin och låta den gå lite längre sträcka åtminstone var tredje dag.
Men grejen är den att finns det nästan ingen vätska så överhettar den nästan direkt, kylarvätskan är just kylarvätska. Den kyler och håller...
[ATTACH]
Grön o blå vätska kan du blanda utan att oroa dig, bättre med mix max blandning än vara utan för varmkör du den maskinen som är i alu med alu topp...
Absolut en bra poäng! :D man har ju vart med om ett o annat så typiskt el/givare problem på baguette bilar :P
P11 eller mate 11?
@blackstar har du skruvat att oljepåfyllningslocket på toppen av motorn och tittat hur den ser ut? Iom att det varnar för lite kylarvätska och att...
Men det är ingen garanti att det är just den glykolen I maskin iom han sj inte gjort service senast med glykolen. Men du har ju alldeles rätt,...
Men det är ju en alumotor I så det är ju ALU kylarvätska i. Men likt förbannat bättre o blanda hej vilt än köra utan ;) Speciellt med en ALU motor
Kylarvätska är Kylarvätska, iom du inte vet så häller du i vilken som helst eller byter ut kylarvätskan. Som jag kan förstå så har du inte så...
@keyser Do it do it do it do it do it :D Och be nån filma dig när du försöker boarda flyget :D
Wow, obeskrivlig känsla när skärmen är bra :P Joo kan tänka mig att noten känns lite obekvämare än s8an I handen, den ska ju vara kantigare har...
@dannejanne Ojdå :D gillar du den? Hur e skärmen
HAHAHAHAHAHA
Yup samma här, haft ett tag problem med tagningar nu.. Orkar inte ens bry mig längre Hahaha :D
Alltså att skärmen blir kladdig det skiter jag I :D går ju att torka ren alltid MEN, tänk dig du ligger på soffan o slö surfar swedroid på den och...
Vart fan ska man hålla den i?? Snygg men wtf måste ju bli kramp i händerna efter en stund o hålla i den :D
HAHAHAHA
Jag tror jag såg @blackstar göra ett inlägg nånstans att nån hade bootat ren Oreo på en mate 10 pro tror jag
Köp från teknikdelar.se
Jag har broddar faktiskt hahaha :P
Grattis, ff ung ju :cool:
Soluppgång Haparanda, - 17 och snö [ATTACH]
Många <3<3<3
@220volt [ATTACH]
HAHAHAHA :D palla göra det nå mera :P man tröttnar på det som allt annat roligt :D Jag tror jag håller ändå rekordet eller e i topp för detta året...
Mate 10 pro bör väll ha stöd för trebble väll? Kom ju med Oreo
Fan va nöjd jag är på Mate 10 Pro, läääänge sedan jag var det på det på en lur :o
YÄSBOX :D
(Y) [ATTACH]
Skicka pm när du funderat mera på det då :D:P