Separera namn med ett kommatecken.
Börjar bli väldigt trött nu, så godnatt Sent from my X8 using Tapatalk
Gah, varför respringar Sbsettings springboard varannan gång jag öpnnar den? Sent from my X8 using Tapatalk
Det finns en ny version av SpringTomize för iOs 5.0. Jag kör ju bara iOs 4.2.1 så jag har större kompatibilitet Sent from my X8 using Tapatalk
Formatarera om minneskortet i mobilen Sent from my X8 using Tapatalk
Har du prövat tweaket LiveClock från Cydia? Sent from my X8 using Tapatalk
Pröva springtomize som finns på cydia. Den har över 100 tweaks Sent from my X8 using Tapatalk
[IMG] Thats right, hell yeah Sent from my jailbreaked iPod using Tapatalk
Vad är med tapatalk nu då, jag kan inte se de senaste inläggen i Tapatalk Sent from my jailbreaked iPod using Tapatalk
Pqservice är Acers recovery partiation. Systemreserved tror jag är någon typ av återställningsverktyg som startar bootningen av recoveryn om du...
Det måste vara en duallayer dvd eller 2 "vanliga" dvd skivor. Sent from my jailbreaked iPod using Tapatalk
Det finns ett program, men varför skickar de inte med 2 skivor att bränna återställningen på. Sent from my jailbreaked iPod using Tapatalk
Kunde de inte skickat med skivor som man sedan får bränna själv Sent from my jailbreaked iPod using Tapatalk
Tycker det är fult att dem gör så. Och varför skickar de inte med någon installations dvd? Sent from my jailbreaked iPod using Tapatalk
Japp, men du kanske får ändra språk manuellt i inställningar. Sent from my jailbreaked iPod using Tapatalk
Ok, tror jag stannar på vanliga med vanliga temat. Jag tycker det är snyggt som in i attans. Gah, varför måste tillverkare som Acer bloota sina...
Ok, ska pröva det i VirtualBox imorgon då. Sent from my jailbreaked iPod using Tapatalk
Jag vet, grännsnittet är också snyggt och avskalat. Plus att programen startar snabbare i Ubuntu Sent from my X8 using Tapatalk
Gah, jag hatar att W7 har så många uppdateringar som måste installeras. Ubuntu ät bättre på det sättet. Sent from my X8 using Tapatalk
Fjuuunet finns på Swedroid, Henrik finns på Hamsterpaj
Isabell är fjuuunet, Henrik är en skribent från ett annat forum. Spel och appar har blivit en allt i ett sajt med appar för alla system.
7 skribenter på spelochappar redan. Kul att driva en sida med många skrienter
Google Chrome är bäst, annars finns ju Maxthon och Opera som också är värda att test
34 uppdateringar på min dator, kul. Tog en halvtimma att installera
Finns nog på OSx86 projectets sida
Då har man "köpt" hem photoshop cs5. Några start tips som för mig som nybörjare?
Wut, snacka om överpris. Du kan ju få en LED tv 42 tum för samma pengar.
MinimiGalaxy kanske
Jod, de gjorde de. De kanske glömt att ta bort sidan?
Någon som vill lira lite BattleField Play4Free?
För att Ubuntu är snabbare, är bättre att utveckla roms i och det är helt open source.
Man kan undra varför de har den datorn som jag köpte om de istället vill sälja dyra speldatorer. Jag rekommenderar den datorn jag köpte och den...
Men de försökte sälja på oss en speldator istället;) Men jag håller med om att priset var bra.
Den har Intels egna grafik, spelar inte en massa spel så jag bryr mig inte om grafikkortet. Jag betalade 2790 kr för datorn på siba, de hade 20%...
Jag köpte också en ny dator igår. Jag valde en Acer Aspire 5349 med 1,5 ghz 64bits cpu och 3 gb ram
Min dator är blixtsnabb i Ubuntu och allt funkar inkl wlan och webbkamera. Vilken dator köpte hon?
Gjorde det alldelles nyss:cool: Prövade precis Ubuntu. Det blev Ubuntu 11.10 för 64bitars cpu. Gränsnittet är riktigt nice och ubuntu är snabbt...
Guten Morgen Då sitter man och drar över Ubuntu med Wubi:) Längtar tills det är klart Like a baws
Godnatt Sent from my X8 using Tapatalk
Japp, ska göras imorgon. Tror jag tar cdskivor istället för jag har ett 50 pack brännbara skivor hemma. Dåligt att man inte får med någon...
Det var så lite, alltid kul att hjälpa andra Sent from my X8 using Tapatalk