Separera namn med ett kommatecken.
Det är ok för mig. Hanseman får köpa tycker jag.
Jag bjuder inte mer. Hade koll vid 18 och hade högsta budet då. Gratulerar Hanseman till ett bra köp.
Hur länge ska annonsen hålla på. Om det är längre än till 18.00 så bjuder jag 11450+frakt
11300+frakt
Säljer min S25 Ultra 512gb med mycket tillbehör. Titanium Whitesilver. Alltid använd med skal och skärmskydd. 2 extra skärmskydd medföljer. I...
Köpte en Tab S11 av @john1234. Jag betalade i förskott och allt gick mycket smidigt. Bra packat, förträfflig kommunikation och varan precis som...
Sålde en Tab S10 Ultra till @Putte i Parken. Allt gick mycket smidigt och väldigt snabb betalning. Får varma rekommendationer från mig.
Ok. Tack, men den säljs inte billigare än utsatt pris.
En Samsung Galaxy Watch Ultra säljes. Mycket bra skick. Kartong, laddare och ett extra noname armband medföljer. 2500kr +frakt.
Såld till @Putte i Parken
Hej. Det är 256gb
Har en Samsung Tab S10 Ultra 5G Helt ny igår. Öppnade och startade upp den igår kväll. Helt i nyskick, skyddsplast kvar på kanterna. Har ett Smart...
Köpt av mig.
Tycker väl inte att jag ska behöva svara på det men jag ville prova Apple Watch Ultra 3 som jag hade köpt. Den åker tillbaka till netonnet och jag...
Ja. Av någon anledning så har de satt dit det. (Var förra ägaren som lämnade in den för rep)
Köpte en iPhone 16 Pro Max 256gb Desert Titanium här på forumet nyss. Den får dock gå vidare nu. Har en utbytt kameralins på baksidan (av Find...
Nej tyvärr. Jag kan skicka den mot förskottsbetalning.
Jag har köpt den direkt från Samsung och kan ta ut ett kvitto från mina ordrar där. Jag bor i Jönköping.
Den är köpt i maj.
Säljer min S25 Ultra 512gb i titanium white. 100% batterihälsa. Medföljer flera skal som synes på bild. Är i mycket bra skick och alltid använd...
Köpt och betalad av mig.
Önskar köpa en iPhone 17 Pro Max. Skriv gärna förslag i pm. Smidig affär utlovas vid rimligt pris. Vänligen / Roger
Jag har en oöppnad S10 Ultra 5g som jag eventuellt ska sälja, beror lite på hur mycket jag får för den. Har ett vitt smart book cover till den...
Köpte en iPhone av @Lursk . Supernöjd med hela affären. Varan i perfekt skick. Väl packat och trevlig kommunikation. Rekommenderas verkligen.
Du har högsta budet @anderick Jag skickar ett pm
Jag skickar pm.
Då leder du så här långt.
Jag skickar pm efter jobbet. Har dock kvar även om du köper 5. Stänger annonsen när de är slut.
Ok. Fint.
Pm
Uppfattat.
Ok. Tack.
Uppfattat. Jag låter annonsen gå tills måndag kväll. Om det inte kommit in fler bud vid 21 tiden så är den din.
Säljer en iPad Pro 11tum 2018 som blivit liggande. 64gb med LTE. Som synes på bilderna så har skärmen sprickor. Något skadad i kanten på chassit...
Har skickat pm till dig.
Har ganska många Samsung Galaxy Smart Tag 2 över efter att jag fått med dem vid andra inköp hos Samsung. Har självklart kvitto / garantibevis....
Pm, köper gärna.
Samsung Care kan man teckna som månadsabbonemang också. Det brukar dessutom ingå några månader gratis när man köper ny mobil.
Sålde en iPhone till @Jacob90. Snabb betalning trevlig kommunikation och allt igenom en smidig affär. Rekommenderas verkligen.
Du har högsta bud @Jacob90 Jag skickar ett pm.