Separera namn med ett kommatecken.
Har inte dieselbilar skithög skatt? Typ 5-6 tusen?
Tanka fullt är lättare sagt än gjort. ;) Inte så att pengar växer på träd ;) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Haha xD Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Har du testat senaste carbon? Den är nu i android 4.2.2 ^^
Hur kan man på ett enkelt sätt kolla hur mycket soppa man har kvar om man inte riktigt litar på den analoga mätaren? Den digitala är paj. För ett...
Uppdatera till senaste cwm. Finns en tråd i original android development på xda, och tråden är skapad av en som heter mskip Sent from my GT-I9300...
Allts köra framåt med släp/trailer är busenkelt och ligga i en rak linje, och att svänga är inte heller spec svårt. Det är den förbannade...
1. Dusch 2. Inget 3. Nexus 7 (perfekt format) 4. Beror på. 5. Sons of Anarchy Mina frågor: 1. Har du provat på en karriär som manlig...
Lättare att backa med det än dolly och trailer iaf. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Backa med släp är fan inte enkelt men det är nog bannemig enklare än att backa med trailer.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Bra gissning. Jag är 19, men fyller 20 i år. ^^ Det rör sig om en resa på ca 3 km nu på morgonen, sen samma sträcka på efter middagen. Sen samma...
Ja då. Recoveryn behöver inte root. Root är bara aktuellt när du är inbootad i /system ;) Flashar du en custom rom får du omedelbart root. ^^...
Samsung har i sina bootloaders inkluderat denna binärräknare för att då hålla koll på vad folk drar in i sina lurar (kanske som en säkerhet för...
Detta kommer förhoppningsvis fixas nästa vecka, så jag tar nog bilen till skolan veckan ut.
Hur verifierade du att den inte fick root? Testatde du ladda ner t.ex. SuperSU från play? Ibland installeras root, men inte appen när man drar in...
Sucks to be that guy.
Har du en länk till den eller vill du ha en länk av mig?
"YOLO!" ;) [IMG]
Ja, men såna tillfällen är de få undantag jag gör. Tex som du sa att efter man ringt ett ställe är det automatiskt uppringning tillbaka efteråt....
Synd för dem ^^ Vill de nå mig är det synligt nummer som gäller.
Ibland blir man så störd. Om folk nu tycker det är så pass viktigt att ringa till mig, ring då för fan med synligt nummer. Jag svarar inte på...
http://www.snusbolaget.se/ld-original-portion.html ;)
Ska man våga köra med felet så länge? Har iof kört ett tag redan trots att det var så men kan något riktigt dåligt hända? (förutom att det...
20 cheese från donken? ^^
Aa. Det stämmer bra. ^^ Jo, det är så nu för att förr i tiden hoppade många av direkt efter de fått korten + att då fanns ju inte YKB. Skolan...
Najs att man är klar med C nu :D Korten kommer dock inte förrän efter vi slutat ^^
Kvittar nu. Kör med Samsung-rom. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Det borde siyah kernel fixa (ladda ner stweaks gratis från Play efteråt)
Bara flasha kerneln och move on ^^ Jag rekommenderar siyah kernel, eller yank555.lu
Många mods, ser bra ut, och har en bra utvecklare. Har inte testat ARHD och kan inte uttala mig om den men jag har kört Omega lite från och till i...
Har du inte skickat bilden till mig i pm än? ;) Jaså, du är på PA 3.0 nu? :D
Ja då. Den är tw-baserad så kameran är riktigt najs ^^ Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Imorn blir det långresa med lastbil! Vi ska tydligen ner till Växjö och surra :p Vad vi ska göra där har jag inte den blekaste aning om, men jag...
4.2.2 :C Vi S3-ägare som nästan precis fått 4.1.2 :C Ibland ångrar man att man dumpade Gnexen för denna mobil.
Jag är lite av en "version whore", så jag drog in 42 så fort den tankats ner. ;) Samma gamla mods, bara en ny bas så jag tror inte det är något...
Tror du det krävar såpass att det behöver byte eller räcker det med en bortplocking, smörjning osv? En på pappas jobb ska kolla på den nästa vecka...
Någon som dragit in Omega 42? Hur är den? Ligger på 40 fortfarande och håller på att tanka hem 42. Hoppade över 41 då jag inte är alltför sugen...
Oops glömde frågan... frågan var, vad kan vara orsaken? Dåligt ok? Dåliga slangar? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Jag har lite problem med min bil, en Opel Vectra '98. Bromsen vänster bak ligger på (går segt att köra, efter färd luktar det bränt och fälgen är...