Separera namn med ett kommatecken.
Vet inte om du kan det out of the box med OOS, men med custom rom går det iallafall
Varför måste du använda den för att kunna köra TV:n trådlöst? Varför fungerar inte det med din router som du har nu?
Jag ser inte varför det skulle vara något problem? Jag skickade förra sommaren (alltså 2015) in min Nexus 4 (som då var inne på sin sista månad...
Har de fixat 4G, Telia alltså, eller är det tåget som har så bra reapiters?
Inte vad jag vet
Min har okej med CM 13, men lägger jag in den icke helt stabila CM 14 (Android 7.0) så får jag ut bra batteritid, då räknar jag SOT. Old School,...
Nere under, där tågen går, eller ovanför jord?
Yupp. Dock så kan TWRP flasha tillbaka stock recovery om man har .img filen på telefonen, men för att flasha in TWRP så behövs det en dator vad...
Haha ;)
Du är lite sent ute :) Jag skrev om det där i fredag till Honda :) // I all välmenande :)
Det är beta version än så länge. Den kom till mig i morse :)
Tack, fick inte någon notis
Seg scroll håller jag inte riktigt med. Jag tycker att den är samma som förut. Btw, någon som kan citera mig? Vill se om jag får notifikation...
Äntligen har Android versionen fått stöd för snitthastighet på denna plats, något som iOS har haft länge [IMG] Sundbybergs Rackethall [IMG]
Försent ut ur sängen idag? ;)
Googles event är på tisdag
hehe, ja jag har också varit väldigt nära på att bricka min HTC Incredible S, lyckades dock, efter en del Googlande lösning
Nej, det är mer för att installera firmware uppdatering som kommer med 3.2.6, så man ska installera den, o den köra en wipe direkt efter Ja, men...
Det är lite saker, bäst o läsa inledande inlägg där det står vad som inte fungerar, samt en del i tråden skulle jag säga
Jävligt bra kanske var o ta i, men jag sett folk som enkelt fått ut 6 SOT på XDA tråden, o den är stabilare än vad jag trott. Igår fick jag ut 3.5...
Får ett felmeddelande om att Netflix inte kan nås för tillfället kod -61
Mer att jag precis då hade skaffat en router som har stöd för 5 GHz :) Men ja :)
hahaha, yupp. Fast jag hade en bra anledning till varför :). Telefonen vägrade ansluta till 5GHz nätverk. Den hittade 5GHz nät, bad mig skriva in...
hahahahahahah, btw, fick hela moderkortet på telefonen utbytt ca 1 månad innan garantin (som var på 2 år) gick ut :D ett sätt o förlänga livstiden...
hahah, inte så svårt: https://www.ifixit.com/Guide/Nexus+4+Battery+Replacement/13039 eller vad säger du nu?
Batteriet i Nexus 4:a är "icke utbytbart" men det är bara o öppna baksidan så kan man byta det rätt enkelt :)
Det ska dock sägas att det batteriet är nu snart 3.5 år gammalt så inte så konstigt ;)
haha, okej. Så här ser min Nexus 4:as batteritid ut: https://goo.gl/photos/vQbVtxdsgrqUpqgR7 Tror jag behöver ett nytt ;)
Nice, vad fick du ut innan. Jag beställde nämligen just 2st batterier till min och min väns Nexus 4:a
Alright :)
Ok. Vad beställde du där? Köpte därifrån nu under eftermiddagen
Kameran fungerar, men inte den inbyggda i den jag kör iallafall. Bara o läsa här...
Mjo... Därför jag funderade på teknikdelar, men då är det inte jag som missat något på LG Delar :) Trodde jag hade gjort det först :)
Hur väljer jag det när det bara finns dessa alternativ [IMG]
Någon här som beställt från teknikdelar.se? Irriterande att man inte kan betala med kort på LGdelar.se :/
Om man vill ha LG original delar, visst är det lgdelar.se?
Har en vän som bor i Malmö
Själv har man precis lagt in CM 14 på min OP3.
Det kallas att det är många på platsen, o att det är för lite kapacitet i nätet där du är. Jag har varit på/är på ställen där det också har varit...
Hade senaste på båda, då jag inte hade Android SDK installerat överhuvudtaget på datorerna jag testade