Separera namn med ett kommatecken.
Tycker om den som följer med SE... känner iallafall inte direkt något behov att lägga in en annan launcher. Tror jag testade ADW med 2.1...
Ok, kan inte hitta den gamla tråden som handlade om detta problem att SE egna inbyggda Mediascapeapp inte verka ha första tjing på BT-profilen när...
Ok då.... ger mig... he he Tycker det är mycket viktigt att påpeka var som är riktigt. Glas är inte plast så att säga. Men dålig skärm tycker...
NOrmalt sett tar det ett tag innan mobilen blir snabb. SÅ du kanske inte låter mobilen bli klar med de processer som den jobbar med?
Se har visst gått ut å sagt att det är en form av doubble pinch och inte enfingers zoom som kommer. Alltså MT.
Nice.... så ny blir mobilen som ny redan i början av nästan år också... he he. :cool: <3 Trevlig överraskning SE
Tycker det dära inte låter sunt alls. Testa å se om du kan köpa ett nytt batteri. Måste ju vara fel på det du har.
Va gör de? Inte i min? Vad jag märkt.
Håller med dig. 2.2 blir intressant om man får SE utseendet tillbaks
Där har vi lurarna.
Stämmer nog... rör man inte mobilen alls, så håller den hur länge som helst. Sett indikationer på att den drar nästan ingenting när den är i viloläge.
He he... innan var mobilen okänslig, å nu för känslig.... Aldrig nöjda... fniss. NÄ, skämt å sidor. Har inte haft problemet, har mina samtal lagts...
Oj... dyra grejer... he he. Men om vi tänker oss SE egna lurar för de lurarna som medföljer Mw-600 måste ju vara något som de har utan sändar...
Hej, inte så mycket om själva mobilen utan mera de lurar som medföljde BT-radion. Någon som har en vilka som man skall köpa för att få samma...
Admin är det inte dags å stänga av sportmats. Han tillför inget sunt i trådarna bara osämja.
Tala för dig själv. Om du följt tråden så kanske du sett att uppdateringen inte är 3's problem längre. Det är SE som lägger ut. Så lägg ner. Vi är...
Alltså, tror inte Boshak var så långt ifrån svaret egentligen. Har du verkligen nollställt BTklockan? Det hjälper inte bara att sätta den i...
Tack för tipsen, men mitt problem löstes genom en återställning. NU funkar det igen. Visst har inte testat att skicka bild .... om det blivit...
Testar en återställning. Edit: Det funkade. Lustigt problem annars men problem löst.
Har testat det med. MMSappen vägrar.
Funkade för mig tidigare också, men idag får jag ett felmeddelande. "Kunde inte lägga till objekt" säger mobilen. Skicka bild å ljud fungerar som...
Någon annan som inte kan skicka videoklipp tagna via kamera och MMS? Funktionen finns men den vill inte funka?
Man kan alltid unroota mobilen å reparera. Då syns inte rootningen.
Aha... nu fattar jag varför trimmar tråden är låst. Alltså jag tror inte jag kommer hoppa till 2.2 om möjligheten kommer. Jag vill fortfarande har...
Ni har rätt, det enda sega i mobilen är just den här funktionen? Varför är det så? Har inte ens tänkt på det förrän någon faktiskt nämnde detta....
Man unbranda mobilen om ni vill ha 2.1. Går något fel, så kan ni alltid reparera mobilen.
Så root är illa. Låter värre med den flashade grejen. :-)
Verka vara ganska ensam om att faktiskt inte gilla vanilla android.
Bara 3g funkar så är jag nöjd. Hehe.
Det mesta är ju google själva.
nop, visste ju inte hur det skulle gå till. :-) Men försvinner root eller? Testade å ladda ner Barnacle WiFi Tether och superuser vill inte gå...
Tror jag lyckades, hade runt 530 innan.... nu skall vi se..... 701 säger den. :-) Nice
Jepp, somliga var smarta... he he Men återigen, vad är det för skit som 3 lägger in?
min var inte med i listorna, tur jag redan har 2.1 he he
Alltså, vad är det som är skräpappar i X10 som 3 lägger in? Har inte sett någon skräppapp... inte som (tyvärr) i lillebror X10 mini/pro
Tja säger SE att det gör det, så stämmer det nog. Hehe
Kundtjänsten får oftast reda på saker lite innan sina kunder och detta för att inte sprida saker. På facebook är det folk som är i toppen på...
De personer som har mest koll är de på facebook med Erik i spetsen. Så om du snackar med någon på kundtjänst så är det troligare fel där än i...
Det borde ju vara mikrofonhålet där du talar i. Med andra ord om du har skärmen uppåt och On/Offknappen på topp, så är mikrofonen på vänster sida...
Det är som sagt bekräftat 3 gånger på Facebook. Två gånger av Erik Hörnfeldt och den där Mårten.