Separera namn med ett kommatecken.
Om det gäller filma så hade nog jag personligen kört på Pixel 2, det verkar ju som det är den som gäller då!
Jag personligen är sjukt nöjd, kan absolut inte relatera till dom flesta av dom "negativa" som en del verkar tycka. Men det är klart, varje...
Dmark eller vad dom heter som testar kameror har ju placerat Pixel och Mate 10 pro på samma plats förutom att Pixel vann vid video inspelning....
Redigerad med Photoshop express på luren [ATTACH]
Hemp me, hemp me, my ganja bag is empty. Hemp me hemp me my ganja bag should be plenty! Propositions to be filled, aaaa it's a medical need...
Sweeeeet! :D
Mate 10 pro Springande onge i dunkel belysning Tycker inte dom blir så värst dåliga helt ärligt [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Hahahahaha
Har satt upp en lampa i hallen, en stjärna lampa. That's it :D
varsågod :D:D
Hahahaha ja precis :D
Nää men initialt även om han inte nämnde det så misstänkte jag att det måste handla om brud :D
Mycket mycket bättre tycker jag iaf :)
Nej då :)
Blev väckt klockan sju på morgonen av att telefonen ringde ihärdigt. Fick tag i vattenglaset på nattduksbordet och fyllde örat: -Hallå....FAN! Kan...
[ATTACH] @Fireworks Fint som fan
Jag hade nå könstig idé för mig förr tydligen att jag åt upp snusen i sömnen :D vaknade alltid upp mitt i natta o undra vart fan är min prilla,...
Grattis @Psicosis
Som faen! Min favorit dock är granit stark portion! Billig och stark! Kan inte bli bättre med tanke på hur mycket man snusar :P Fan, sover ju tom...
Ettan e fin som fan!
Rape e ju så djävla vidrigt o_O Hur pallar ni snusa white? Det rinner ju inget, jag hade tuggat I mig skiten till slut hahaha
OK ska säga till han, tack som fan
En polare rapporterade en stund sen att nån annan bytte låt på hans spotify och hade fakkat upp hans bank ID så han inte kan logga in mera med...
Beställde ett jag med :)
Försöker febrilt leta efter ett bra jag med, vilket har du köpt?
Utan tvekan värt det, finns inget annat härdat som kommer i närheten av Whitestone! Inte iaf på S8 :)
Hujja jag tycker precis tvärtom :P Har haft två S8 och båda gånger efter nån vecka så vart jag lika förvånad över hur oattraktiv den var :P
Jävlar vilken matfrossa jag fick helt plötsligt! Lösning = pulled pork och steakhouse frites :D
Ja hoppas jag stöter på honom då :)
På 3dje skinnet jag satte så blev det perfekt :)
Då ska jag fixa det på första försöket så du känner dig ägd. [emoji41] Helt rätt av dig :cool: Kan väll tillägga att jag lyckades på första...
Det tog mig några gånger innan jag lärde mig montera skins perfa!
Nu är ju recensionen redan publicerad men i hear ya hahaha Visst är d lite uselt att dom inte kan ta tummen ur o bara lösa det :D Joo jag tänkte...
Verkar vara kört för mig o få Huawei till att skicka en adapterkabel till mig haha Chattat med två olika på supporten nu o båda kan inte hjälpa...
Vad e det här för trams hahaha http://www.pricepony.com.ph/blog/nokia-premium-edge-specs/?utm-source=59ef19ac3496c
Ja faktiskt bättre lösning, det är ju pengar dom ändå vill helst ha i den åldern hehe :)
Hahaha precis :D
Blåser som fan och snöar :ehm:
Hahaha ja precis :D Vad gav du en då? Sweet 16 så en ny iPhone X då eller haha :P
Ojdå, jul o födelsedag nästan samtidigt ju :D