Separera namn med ett kommatecken.
Ska kolla tråden, tack:)
Hur får man fatt i pixelbook lättast och inte dyrast?
Finns de någon prutmån?
Tänkte kolla om någon kan hjälpa med en täcknings och frekvens fråga. Min farsa har köpt ett Hus i Italien men mobiltäckningen är dålig, han...
Blev lite sugen på en chromebook, aldrig haft någon eller testat... Finns de någon med rapp proll och typ metallchassi likt zenbook eller MacBook...
Noterat Sätter slut Imorgon 21.00
Sandstone White 128gb
OnePlus 5T Star Wars Nyskick, låda och standard sakerna medföljer. Köpt av Telia 2018-04-09 Kvitto Finns Budstart: 3000kr Frakt tillkommer på 95kr
Va gör ni med gamla konsoler, har 2st xbox 360 som är fullt fungerande och känns så onödigt att köra till återvinningen men samtidigt är dom väll...
Rensar inför flytt, står inget om kvitto så finns inget. 1. Google Wifi 1st Använd men nyskick Låda och kablar PRIS: 700kr 2. Anker PowerCore...
450
sålda tyvärr har en Chromecast Ultra, dock utan förpackning om det är av intresse
2
oj osäker, inte gammal alls, köpt hos ICA men den ser ut som ny
Ja båda är tyska men minin är bortlovad tyvärr, frakt för bara Home 58kr
Den är köpt på Netonnet och är tysk
Finns i Trollhättan
Köpt på Power, Finns låda, Plugg och själva plattan. Svart, Wifi Ett fodral medföljer men usb kabeln saknas. Knappt använd, fint skick Budstart:...
Rensar inför flytt, står inget om kvitto så finns inget. 1. Google Home Ljusfärgad, Oöppnad Pris: 900 2. Google Home Mini Carbon, Oöppnad Pris:...
Flyttat till augusti
[ATTACH] Bytt bil :D
Den blomstertid nu kommer Halva filmen är jävligt seg, sen händer mycket, för mycket, blir sjukt orealsitiskt och sedan avslutar man med 5...
Absolut, 1 felaktig frispark och 1 felaktig straff TipTop
Så jävla gött:cool::cool:
Föredrar att sälja här, blocket hatar jag. Visst här är priserna väldigt realistiska (på gott och ont) men allt går oftast väldigt smidigt och man...
Tips ASUS H110-PLUS, Socket-1151 - Intel Socket
Är inte i direkt behov, gillar Asus och har fått för mig att jag ska begränsa antalet märken jag använder hemma till Google, Asus, LG Och Philips...
Yes box
Beställt en Asus :D Snart en 5T Star wars tills salu då haha
Ser extremt fabrikerat ut
Tråkigt att det går så dåligt för HTC, övertygad om att dom var en stor del i det som är Android idag... [MEDIA] View:...
Varför lämnar du inte tillbaka den ?
Tack , blir pixel
Ny mobil till morsan Pixel XL eller p9 Snabbt
Grym markering....
Varför skulle hjärnan säga England, har nog aldrig sett så många mediokra namn i en landslagselva förut...
Men alla ifrån telia ? Prova nån annan (alltså inte halebop heller)
2 frågor Kundkraft länien, kan vem som helst beställa via den ? Tänkte isåfall beställa ett abb. Men skulle lite längre fram vilja portera ett...
Underbart
Kan du byta stereo är ju de bäst