Separera namn med ett kommatecken.
Om du tycker att 17 -20 min är mycket så okej. Men då har jag också Google Now, Platshistorik samt Google Fit igång.
@keyser O då ankommer mitt Mi Band 2 imorgon. Tog lite mer än 1 vecka bara från VU
Min Play service jobbar inte så mycket tycker jag [IMG]
Bättre o betala direkt, blir oftast också lite billigare. Själv har jag aldrig köpt med delbetalning
Ja, till alla inom EU just för att det inte ska bli några till/moms kostnader :)
Betalade du via PayPal, eller direkt med kortet?
Det är ingå tullkostnader. Paketet skickas från Polen
Inte från OnePlus. Får man fråga varför du inte vill casha direkt?
Kör man flygplansläge så ska det inte vara något under mobilsignalstyrka under den tiden som flygplansläge är på, så det ser inte ut som om han...
Självklart från OnePlus själva
Stämmer bra
Oh the irony
Precis
Samma här
Går inte då min telefon inte har micro usb ingång
Huh? Hur då?
Ah! Ja jo. Jag o mamma hade likadana telefoner förut också.
För liten yta eller?
@indika min batteri användning igår [IMG] [IMG] [IMG]
Har inte funnits med under batteri historiken hos mig iaf
O då kör jag också med 2 SIM, vilket drar mer ström, vilket du inte gör....
2:42 SOT, tog ur laddningen lite för 10 idag och har 43% kvar med CM 13. Och då har jag använt Blueooth med musik en del och bluetoothen har varit...
Jo då. Okej. så länge jag inte geocachar hela dagen så håller den utan problem
Ett par bluetooth hörlurar QCY QY19 [IMG]
Får inte plats i min ficka när jag sitter ner = för stor. Sedan är det andra saker som gör att jag inte väljer en iPhone
Men den är ju också för stor för många :) mig inkluderat
@Honda. Är det något jag inte skulle köpa, så är det en telefon som inte har 3.5mm kontakt, om jag inte verkligen har något val. Vill gärna kunna...
Ja
@Rebecka Samma priser som 6s/6s+ har kostat
hahahahahaa, o bara 5 timmars batteridrift. Sämre än mina $20 QCY hörlurar. Och de tog visst bort 3.5mm ingången. För helvete!
Det vet jag. Det är oavsett tillverkare jag syftade på där :)
Jo, men jag vill alltid kunna ha möjligheten o koppla in ett heaset, om jag glömt o ladda heasetet eller glömmer det hemma en dag t.ex.
hahahahahahaha! Och sen är jag inte alls intresserad av en telefon som inte har 3.5mm ingång :)
OnePlus 3 med CM 13 [IMG]
Själv har man Toblerone att tillgodose [IMG]
Inte märkt att FB eller FB Messenger drar ovanligt mycket ström hos mig iaf
Om du har valt fri frakt/standard frakt, så tar det 1 vecka :)
Det går ju typ 03:00 hos dig, "I don't blame you for the"
Bara jag som kommer skita i Apples event? Känner mig som den enda som inte är intresserad :P
Det har den stöd för [IMG]