Separera namn med ett kommatecken.
har du fångat in en stackars ekorre eller?
Man hör nästan Ingenting.. hö hö
lägger till detta i den dagliga rutinen =)
innovativt ändå
spännande.. gav de någon slags förklaring till varför man skulle göra så, eller var det bara "gör detta" ?
Holly? Jag har en lättklädd Pamela Anderson såklart, som varje man med klass.
Jag har min smartklocka för att det är kul och snyggt att kunna ha vad jag vill som urtavla. Att man kan se stegen man gått per dag är en liten...
ja det där tänkte jag också på. :) kanske skulle testa på en sån igen.. Hade en Samsung som dog när jag kopplade in sladd, kunde bara ladda den...
Det blir ju trådlöst i och med att du inte behöver koppla in telefonen i någonting när det ska laddas, men vi förstår vad du försöker komma ;)...
Ganska bra betyg med tanke på att det är skåningar det handlar om ju
Haha shiiit, jag tyckte det lät som en bra deal till jag läste detta. Helt galet Pay As You Go Rates for Cheap National Calls - Lyca Mobile Sweden
Hm har jag missat någonting här.. Kan en telefon vara godkänd och fungerande med ex. Tele2, men inte Tre? Alltså att en telefon kan ringa 112 via...
åååh nej, försök inte de där trixen på mig! Det kan bli helt okej men aldrig SAMMA som två! The more the merrier, det är sen gammalt :D
ajaj... det är vad jag kallar en nedgradering :( Föredrar två, eller helst tre, skärmar i normal storlek framför en stor alla dagar i veckan
Din stackare.. hoppas verkligen du får hjälp för detta :( Dagens värsta I-landsproblem, haha :D
Damn, det där var smidigt och cleant. Tack för tipset :)
Nu är ju detta en tråd för airfryers i och för sig, men är det inte bara enklare att koka ägget i en kastrull? snabbare och du slipper vända..
Ca 8300 Sek står det ju, men ändå rätt mycket mer än de 699€ de vill ha från euro-länder.
Joho du, det är solklart olika - och julmusten är mycket godare. Är faktiskt ganska säker på att jag skulle klara ett blindtest :D
Tycker nog att regeln mest bidrar till att annonser som skulle kunna finnas här, till glädje för andra, helt enkelt inte hamnar här då communityt...
snyggt, fungerade det bra som backspegel då?
Detta är humor
är ju ett sidospår men man blir lite undrande.. vad använder du dina stationära telefoner och plattor till egentligen? haha. Sååå jobbigt är det...
blir riktigt sugen på att också göra precis detta :)
aha.. aja då kan ni somna om då :P
<--- Jag noterade nyligen att antalet meddelanden man har skrivit inte stämmer. Kanske flera som har påpekat det. Är väl inget vidare problem i...
Tycker man får ganska lite för pengarna med -just den där- Samsung-plattan.. Bra pris på Redmi Pad 2 just nu, den hade jag hellre kört på. Mer...
Det är bra att färska upp minnet emellanåt. Läste precis OBS: Du kan kanske ladda hem en ny systemuppdatering via Google Play och skulle kolla om...
För oss som alltid haft lite äldre bilar är ju en tänd (gul) motorlampa snarare ett friskhetstecken. Sålänge det finns olja, kylvätska och den...
joho den kvalade in på top.. 7 i alla fall, över saker man ser fram emot med jul.
Det är mest bara död och elände i denna värld numer. Jag blev idag smärtsam varse om att det inte bara är jag som varit blind, det blir helt...
Vad är det för grejer lite mer exakt?
Jag kollade en hel del på Dazn när det var FIFA Club World Cup i USA. Funkade bra!
hahahah
blir väl tyvärr så, kvantitet går före kvalitet
eller så är smaken som baken ;) Har ingen aning om vilken film det är, sjukt längesen jag såg någon film över huvud taget.. Sist måste varit...
Så även om man betalar så får man inte obegränsat med ljudböcker? Jag själv skulle kanske inte hinna lyssna mer än 35h ändå, men om man arbetar...
Meeeeeen ibland går det fort i svängarna och saker och ting förändras [ATTACH]
jag blir trött av bara tanken haha, men det är väl åldern. Dagens ungdomar kanske kommer hoppa på lika glatt som en annan hoppade på facebook 2007...
Har varit koffein-torsk i stort sett hela livet, men slutade typ dricka kaffe när jag började jobba mycket hemifrån, skar ner på det något...