Separera namn med ett kommatecken.
Kan du tänka dig släppa den för 150 kr så tar jag den.
OK, tack i alla fall. :)
OK. Är priset för högt?
100 kr + frakt om du vill ha kartongen med (då måste jag till posten). Annarsr 100 kr inkl frakt då jag skickar den som ett vanligt brev med...
Glömde att skriva att man kan ha svenska som systemspråk. Här är några bilder som jag tog. [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
Det är tydligen inte någon n K-mobil;-),utan en W200i. Rätt otroligt att det tänds på när jag försökte sätta på den. Det är säkert ett par år sen...
Ha en Sony Ericsson K?? hemma. Kan kolla den efter jobbet. Ha också en P990i, är den intressant? Var hittar man dig? Känns det nästan för jobbigt...
Jag köpte en THL T200 från Kina då jag vill ha en lite större mobil med bra spec och rimligt pris. Den hämtade jag ut i tisdags. När jag tog den i...
Ha en helt ny thl t200 i box, 6 tum FD, octa core, 13MP+8MP kameror. NFC, 32GB+2GB. 2100 vill jag ha för den. Kan träffas imorgon om så önskas.
Ha fått en ny thl t200, 6 tum FD, octa core, 13MP+8MP kameror. NFC, 32GB+2GB. En lågom ersättning för dina Note3+Nexus 7?
Undrar vad hans nästa mobil ska vara? 1200 är mer än vad jag vill ge. Jag passar. Tack för ett snabbt svar.
Jo, det är nästan två helt olika språk när folk börjar prata. Men det är i princip bara utal som skiljer. Ett fatal lokala uttryck finns också men...
Herre gud vad har din polare gjort med stackars mobilen? Kan tänka mig ge 800 kr för den. Hämtas i Gbg.
En vit och olåst Xperia S?
Men det hindrar inte att man försöker med engelska. Det är många kinesiska ungdomar som verkligen vill lära sig språket. Jag skulle inte bli...
Det stod i en annan tråd att Note 3an inte är svensksåld. Var köpte du den någonstans?
Nej, det hade jag inte förväntat mig :eek: Jag har ju bara "gamla" grejor. Två S3 (en fick jag av dig), en vit Xperia S och en vit Xperia U. En...
OK, jag fattar. Jo, man måste kunna prata med dem via on-line chat funktion. Vet inte hur många som kan/vill prata engelska där. Jag har inget...
Vad menar du? Jag har ju gjort det precis.
Upptäckte i förgår att man nuförtiden kan köpa saker direkt på Taobao och får varorna hit skickad direkt! Man betalar med vanlig kreditkort och...
Så klart. Men då är det 1200+frakt vi säger eller hur?
Kan du hämta den så är den din. Annars blir det ca 60 kr mer med frakten.
Det tackar jag för. Sonen var jätte nöjd med S3:an tills att han blev övertygad av sina kompisar att en Iphone är alltid bäst :-/ Nu har han en...
Jag är med i budgivningen för Note 3:an nu på tradera men blev överbuden omgående ;-) Få se vad det hämnar. Du har inte satt ett reserveringspris...
bump 1
Tack men nej tack! Lite till vill jag ha för den.
Ha faktiskt en Samsung S3 till som ska säljas. Den har min fru haft och är i mycket bra skick. Olåst, peble blue (mörkblå). Lådan, laddare och...
En S3 i bra skick för lite mer än 1000, är det helt otänkbart?
OK, då förstår jag. I så fall tar jag bara dockan då. mvh/HasseY
Jag kan ta dockan och Win 8 skivan om det är så att man kan installera Win 8 på en dator som har äldre Windows idag. Förstår inte riktig vad...
Ha också en S3 i bra skick. Vill dock ha lite mer än en tusing för den.
Vad sägs om 850 + frakt?
En vit Xperia S i bra skick. Skärmskydd är på från dag 1 så skärmen är i mycket bra skick. Mindre normalt slitage på hörnan. Kan skicka över...
200 kr börjar jag med
För resten är en S3 för stor? För jag har också en S3 som jag vill bli av med. Pebble blue olåst, dock rootad men kör Sense just nu.
Vad sägs om en Xperia U, vit olåst, stock Rom. Tycker att den är den bästa tjejmobil som finns (kanske inte äldre tjejer som kör tunga spel od)....
Tack för en smidig affär.
Hoppas att det är OK att ställa en fråga, om inget annat som ev. extra bump. Ha alltid undrat om hur det är att sälja saker på Tradera. Hur gör...
Min son tycker att en Iphone 5 är bättre så nu har han bytt ut sin S3. Telefon är i fint men använt skick. Har varit ihop en flip cover hela...
Upplyst tgb är det som sorterar bort de flesta. Söker du efter just det i prisjakt borde du kunna få ut några alternativ. Jag fick 11 träffar när...