Separera namn med ett kommatecken.
Ruggigt dåliga "uddar" på s-pen...jag har redan slitit ut en...finns det möjligen något bättre att köpa? Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk 2
jupp...nu är det nära.... några som testkör 9005 nu.. om allt går väl så bör länk komma snart... :) EDIT: Nu finns root till våran N3, länk för...
Svar från "designgears": ..möjligen root under dagen då... :)
Fungerar, men jag använder det inte..jag når överallt, med lite övning och rätt teknik. :)
Hände mig också vid byte av simkort, simkort funkade i andra mobiler. En factory reset på min N3 löste problemet.
hahaha... ;) Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk 2
jag var lite snabb... misstolkade... int.9005 jobbas det på... sorry! (trött och ska sova nu) Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk 2
root de la vega finns till mj1 nu.. så nu kan vi roota våra 9005 utan att trigga efuse... :) Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk 2
Åkervalls har redan levererat vita. Det är den svarta som Samsung har svårt att få ut till återförsäljare... Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk 2
mm, det är ju ett stort problem... tänkte inte på det!
Kommer det en CM till N3? finns det något sånt uttalat..
hehehe... @Ascii din Sammy-hater! Jag tror ändå¨att du har lite kärlek till Samsung, alltid trevligt när du tittar in i Sammytrådarna.. ;)
Varför det? 1.Titanium och greenify 2.Frysa/Radera massa bloat Och detta är säkert bara början, kommer säkert bli möjligt att köra custom...
Root de la Vega! Dock inte N9005 än! http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2479952 :)
då lär det ju inte ta lång tid innan int. versionen är fixad också... :) Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk 2
Nu funkar länken.. :)
Chainfire varnar för att man ska kolla så man inte har "multitouch issue" innan flash.
Väntar på att denna ska levereras. S-VIEW COVER
Podkicker är överlägsen! Podkicker
bra...då rullar det igen.. :) Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk 2
japp.. Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk 2
vet inte... trycker på minimera och sen öppnar upp på ikonen som visar att app är minimerad... händer det inget när du "s-pennar" på den? Skickat...
på xda lär det ju finnas..tror även en länk finns i någon tråd på s3 forumet..kan inte säga vart.. Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk 2
haha... :) Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk 2
betänk även att det är en försvinnande lite del av de som köper note3 eller någon annan samsung model inte bryr sig ett dugg om efuse, flash mm...
flasha mg4 modemet så kommer det att funka. Ni som får problem har med säkerhet haft mg4 rom installerad och iomd ändrad efs mapp, som då funkar...
funkar fint att minemera och få upp den igen..för mig.. Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk 2
tråden i allmänt handlar ju om efuse. Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk 2
jo...jag har popup's Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk 2
Det värsta är väl att de andra märkena möjligen följer efter... Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk 2
Chainfire Offentligt10 minuter sedan *KNOX warranty void Bad news everyone! I've been hearing more from people in places associated with...
Uppdatering v2.0
hehe... så sant. Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk 2
du måste flasha gapps. Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk 2
mm... ingen som har en aning på xda heller? nej, root så man kan debloata skiten.. Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk 2
ja, sjukt smidigt... men vad kan det vara som gör att indexeringen går banans? Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk 2
aha..ok, då är jag med... Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk 2
sparas inte dina foton på externa sd? det gör de för mig. ( jag kanske missuppfattar dig) måste roota och dra in greenify...vet inta vad som...
har inte hängt med, är det ext.sd som krånglar för dig? Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk 2
hehe... ja.. e-fuse skiter jag i så...i helgen blir det flash Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk 2