Separera namn med ett kommatecken.
får dra in googy och dualboota i natt... min Temasek uppsättning funkar för bra för att helt överge just nu...
v3.0 är äntligen här... :) tt4
widgetlocker zooper [IMG] tt4
ajdå.... det löser sig nog...hoppas jag tt4
någon av de längst till höger... :)
funkar fint till min bluetooth enhet.. i 4.3 tt4
tänk på att i detta forum så är övervägande användare tekniknördar som gillar att testa det allra senaste. De allra flesta som har en smartphone...
fan, bara för att de säger att man inte ska flasha kvällens build så blir man ju nästan tvångsmässigt sugen att göra det ändå... tt4
Kör senaste Temasek - Boeffla -noabb kernel. Modem får du hitta på annat ställe på xda..
Build V35 *Updated SlimPIE - There may still be bugs so pls be aware. *Temporary revert "Apply a variation of the suggested app-level patch to...
SVART
jag kör navigon på min tab... iofs så kostar den en slant i inköp men ohyggligt bra... :) tt4
dito, hoppas man inte blir besviken, kanske har för stora förhoppningar... ;) tt4
MB6 som funkar bra för mig. [N.Uppland - Telia] tt4
ja, verkligen.. tt4
lite snabb googling.. det verkar som iallafall AT&T S4 har låst bootloader.. kanske är något amerikanskt, att vissa bolag låser sina mobiler.???? tt4
ny hemskärm, ihop snickrar med zooper och nox icons. [IMG] tt4
nej, har fixat käk och ätit lite.. hittar vi något så postar vi här.. :) tt4
oj...i den tråden var det sandlådenivå på vissa inlägg... ;) tt4
wtf... det får inte stämma... vart hittade du texten? tt4
nix, det behövs inte längre... tt4
vart la du din beställning? tt4
tror dock inte det har med ROMen att göra... blås rent uttag på mob ifall det ligger "skit" där.... tt4
ny lockscreen... widgetlocker zooper Nox iconpack [IMG] tt4
Japp...jag har tagit backup och återställt EFS med ktool. funkade fint. tt4
ja, och riktigt skön att hålla i... tror det var typ 60kr på ebay.. direkt och fraktfritt från asien.. :) (bra kvallite är det också, inget...
hahaha.. jaja, gnälla ska man..(måttligt dock) Ja, det vita "lädret" lär ju inte se snyggt ut efter ett tags användande... denna har jag på...
hemska fusklädret? har fuskläder på min S3 och det är så mycket bättre och snyggare än original plasten.. :) tt4
prova med att köra med kernel som följer med ROM.
hehehe..nytt igen då.... kommer 1-2 updates varje dag!! *gillas Build V34 *SlimPIE - Let u guys have a first taste. Its not yet completed but...
Varför ska du byta? Temaseks 10.2 funkar ju fint..
Står 25 September på de flesta webshopar nu...jaja, vi får väl se.. ;)
nej, förstår det... hoppas det löser sig med en "urblåsning".. :)
factory reset är kanske att överväga. Enligt Samsung så rekommendera de fr efter uppdatering. Backup på allt i vanlig ordning först. tt4
Black Skies 3.5/5 tt4
står boka, men det är som du säger en bevakning.. tack S-Droid.. :) tt4
hehe..ja, lite väl kanske... ;)
bokad!
Från Telia:
Temasek 10.2 (softkey) (240dpi) Widgetlocker med Zooperwidget Nox icon Random bakgrund från nätet. Lockscreen: [IMG] Homescreen: [IMG]...