Separera namn med ett kommatecken.
Hej ev om du kan låsa den på något vis lägga in stock. Läste något inlägg här tidigare kör med bara Mac samt är kass på sånt :)
Bump 1
Huawei P10 64gb Svart i mint condition. Lev med copter exoglass monterat krusell tpu samt Huawei mesh - up mörka skalet allt med kvitto garanti....
Vid kör på Non och du dessutom är med i deras kostnadsfria kundklubb, har de 90 dagars öppet köp, vs 2 mån förlängning på deras annars givmilda 30...
Sålde ett mobilskal snabb betalning
Sålde en powerbank snabb betalning inga problem.
Då är de dina pm mig
lägg på 53kr är de dina. annars blir de nog kvar. är under halva priset oavsett.
[ATTACH] Huawei P10
En som precis var före dig. sålda nu tack för intresset.
Det finns kvar 14:- i brevfrakt så 104:- totalt Frakten landar nog på en 20kr så säg 90 inkl frakt är den din. De fungerar bra och är i helt...
[ATTACH] Jbl Reflect mini trådlösa hörlurar kvitto garanti endast testad 400:- Akg K551 referenshörlurar /headset passar både android samt ios,...
min är skickad idag mecenat
min p10 med mecenat är nu skickad iaf hoppas på imorgon senast måndag =)
Uppdaterad info via tele2, båda mina ordrar hade kraschat så de fick lägga om den ena av dem manuellt via ktj.
Trogen kund/smör i käften iaf för mig =) har du obunet ring dit och förhandla så är de nog biff.
hehe flott.
Jag uppgraderade mig från 20gb med 20% till de högsta den rabatten följde med.
Kunde de konstatera denna info via kundtjänst? behövde du lägga om en igen eller ordnade de via telefon ? börjar undra om de är samma som hänt...
Ni som beställt detta erbjudandet, samt fått luren levererad, hur lång tid tog de från A-B beställde i torsdagseftermiddag (middagstid) står nu...
Någon som har en kod över på 50 eller 100:- tackar bockar isf skicka PM
Någon som har nån rabattkod till cdon tas tacksamt emot isf
Ge förslag vad täntke du på? tagga mig gärna så jag ser inläggssvar
PRISBUMP
Sista bump 800:-
Svart i fint skick, komplett med alla tillbehör kartong kvitto(webhallen) GARANTI samt en trådlös laddare medföljer.Turboladdning via original...
900:- eller bytes mot något skoj
Casio Pro-trek Klockan samt armband. http://www.klockgiganten.se/casio-klockor/prg-240b-2er/ Pris 1000:-[ATTACH] [ATTACH]
Sålt en lur snabb enkel smidig betalning bara +
Bump
Nyskick komplett med alla tillbehör, inkl kvitto kartong, garanti olåst. Bytes mot förslag
Köpte en Motorola x force snabbt enkelt, utlovat skick bra packat. Bara plus
Med bilder specs etc?
Fortfarande intresserad
PM ang chromebooken
såld till @GmbH
Ge förslag på vad ni har, gärna med t-bord mus etc. Inget från stenåldern, men behöver inte vara med värsta specs. HIT ME!!
[ATTACH] Iphone 6 16gv vit/grå, olåst med kartong laddare, ev kan kvitto påhittas. dock ej garanti kvar. Displayen har fått sig en törn, inget som...
1700 inkl frakt? Spårbart?