Separera namn med ett kommatecken.
Har du något annat installerat från Fingerfly? https://play.google.com/store/apps/developer?id=Fingerfly
Förmodligen för att man inte vet om det, skulle jag gissa.
Jag slår på flygplansläge och aktiverar bluetooth (för mina TWS-lurar), vilket bör ge samma resultat och har inte haft några problem någon dag....
Skulle blåst telefonen om jag ägt en och installerat en custom rom.
Inte alls illa.
Ok, hann köpa en redan men kanske kommer fler behov framöver. Tack!:)
Sålde en OP6T till @jesperwahl, snabb betalning och smidig affär. Rekommenderas!
Dark mode ftw! [ATTACH]
Vilka galningar kör med vit/ljus bakgrund på en OLED. :):eek:
Precis, bara för EU att hugga.
Det är metall i skalet. Är det metallen som blockerar så spelar det ingen roll vilken trådlös laddare du har tyvärr. Som jag skrev tidigare, jag...
Ja där har du problemet troligen, metall. Men det ser ju oerhört tjockt ut, mer än 3mm.
Har inga problem med en billig kina Qi-laddare och skal (Samsungs egna samt 2 Spigen-skal) med S10+. Provade precis. Låter mer som det beror på...
Ett skämt till företag det där som tror man är större än vad man är.
Jepp. 20 februari – 7 mars 2019. Få dina Galaxy Buds
Om det bevisligen läcker data som i det här fallet, ja varför inte? Och ge HMD Global böter på €50 miljoner eller nåt. Det borde väl kännas.
Vad hade du tänkt dig för pris? :)
Nej.
Sitter som en smäck!
Nice, dags här med.:)[ATTACH]
Nope.
Väntar på att mitt ska anlända. :)
Tack, den blir nog lite för dyr för det jag är ute efter, kring 2-3000 max tänkte jag. :)
Är ute efter en iPad Air 2 eller senare. Vad har ni liggandes och vad vill ni ha för den? :) Pris runt 2-3000 vore lämpligt.
Då du har en S10+ så är det väl nice att kunna ladda trådlöst. :)
Haha, sant, nån gång ska väl vara första! :D:D
Nä aldrig blivit lurad jag heller. Men gjort flest affärer på forum. Klart smidigast tycker jag och gör det bara så nuförtiden. :)
Tror inte det finns något som inte täcker lite av skärmen. Har iaf inte hittat något.
Mitt Google-konto kanske är speciellt. :) Uppdaterades även automatiskt på min Xiaomi Mi8.
Nä, som att swisha på Blocket, eller värre kanske.
Funkat för mig på OP6T och även S10+. [ATTACH]
Har man dragit in den via APKmirror t.ex. så får man updates via Play Store oavsett telefon.
Kanske har att göra med problemen forumet hade tidigare idag?
Ok. Har iPhone, Samsung, Xiaomi, OnePlus. Grejerna vibrerar. :P Jag prioriterar det tydligen inte vilket känns bra. :)
Vad är det folk gör med vibrationsmotorn som gör den så viktig?
Mitt landar imorgon också. Man ska även UV-härda extra har jag för mig, 60 sekunder eller nåt.
Har du aktiverat OTG-support? Det mesta ska fungera, har läst om att vissa haft problem med minneskortsläsare just. [MEDIA]
Forumet är helt bananas. Inlägg som faktiskt gjordes för typ 13 timmar sen kommer upp som nya.
Töm Cache/Data för Google Play Services kanske löser det.
Jodå, jag har gått genom Stockholms gator och pratat.