Separera namn med ett kommatecken.
När jag loggar in på "mitt tele2" för att kontrollera min mobildata förbrukning så står det 0?? Jag har tele2 snackis med mobilsurf mini...
Det går inte att byta ringsignal i dagsläget men det ska gå i framtiden genom en uppdatering. Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Jag hade också problemet med några kontakter i Viber som inte har Viber. De uppkom efter en återställning från titanium backup. Samtalskvaliten...
Om du tar hem appen Quick System Info pro så ser du din EXT partion där. Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Prova att rensa cacheminnet i Market. Fungerar det fortfarande inte så kör du "reparera filrättigheter/fix permission" i rom manager. Sent...
Absolut
Nice! Den tackar jag för :-) Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Jag har 69st kontakter i min telefon varav 7st är funna i Viber. Min fru, min pappa, lillebror och en nära vän använder jag Viber till ofta.
Batteritiden känner jag ingen skillnad mot den "vanliga" CM7. Dvs mkt bra. Du kan köra stock hboots. ROM:en har inbyggd A2SD-script.
Jag har haft problem med Market lite titt som tätt både innan och efter Gingerbread. Jag är övertygad om att detta är Market-relaterat och inte...
Mortplayer Music rekommenderar jag. Appen har en bra Eq som bara fungerar om man har gingerbread. Gratis är den dessutom. Sent from my HTC Desire...
Har du testat att rensa cache i Market?
Längtar efter v1.7 :cool:
Jag fick svar på min förfrågan från kiwi om att få beta-invite att det var fullt för tillfället :(
Själv hade jag en Nokia 5800 innan. Att gps program föreslår märkliga rutter tycker inte jag skiljer mellan navigon, garmin eller Nokia. Det är...
aha! Bra att felet är hittat och tack för info :) Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Smaken är som baken. SGS2 och HTC Sensation är de bästa idag. Jag hade valt (och det gjorde min fru igår) Sensation. Den känns mer gedigen och...
Kolla i den klistrade tråden högst upp i denna forumsdel ;-)
Just GPS är ju Nokias starkaste sida. Finns ingen konkurrent som är bättre på detta, tyvärr. Hur "nya" kartor har CoPilot? (Står kanske i tråden...
Jag gillar också SlideIT förutom två problem jag har: 1. När jag vill skifta Inmatningsmetod till t.ex. Swiftkey och sedan vill ändra tillbaka...
En till sak som jag stör mig på är att "mina appar" sorteras i alfabetets ordning och inte i ordningen man har uppdaterat/installerat apparna....
Jag avskyr nya Market. Den är seguppstartad och jag gillar inte den krångligare vägen till mina appar. Jag tycker dessutom att allt ser rörigt ut....
Tack för era svar! Tråkigt nog lyckas jag inte det att fungera. Ironiskt nog fungerar detta på en flera år gammal Sony Ericsson mobil, men inte...
Jag söker efter ett fungerande tillvägagångssätt så att jag kan spela in telefonsamtal! Jag är förvånad över att det verkar vara svårt att...
Är det bara för mig som Viber inte vill fungera via WiFi? Jag har stängt av brandväggen så alla portar är öppna utan förbättring. Verkar som att...
Jag har märkt att Viber fungerar via Mobilsurf 3g men inte via mitt hemma Wifi?! Skumt... Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Jag och min fru har båda Tele2 med 200Mb surf-paket. När vi försöker ringa varandra så kommer det fram signaler på telefonen som man ringer...
Precis :-) I ROM manager längst ner "alla clockworkmod recoverys". Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Jag skrev ju en del tidigare i tråden att jag inte fick market att fungera. Jag hade en nyare version av clockworkmod recovery förut men nu när...
Jag har också haft en massa strul med dsp manager. Därför har jag avinstallerat den. Jag behöver eq bara när jag lyssnar på musik och då är...
Jodå jag wipe allt innan jag installerade romen också. Men efter första uppstarten så bootade jag in i Recovery och där gjorde jag en factory...
Fortfarande skitskumt men...Efter att jag gick in i recovery och körde factory reset, wipe cache och wipe dalvik och sedan installera in gapps så...
Filen stämmer med md5sum. Efter att ha installerat rom-en så finns inte market som sagt. Loggar jag in på gmail så kommer rutan upp där jag kan...
Så otroligt jäkla irriterande. Jag har flashat om flera gånger utan att market syns till. När jag loggar in på gmail så kommer ett felmeddelande...
Märkligt. Jag har inte market från start när jag flashar in denna rom. Kan det vara att jag har ext4-partion istället för ext3? Sent from my HTC...
Jag får inte in Google apps. Jag gör följande: Via rom manager- Installera rom från sd och kryssar i att data+cache raderas. När telefon startat...
MortPlayer music har också en eq som fungerar om man kör gingerbread. Gratis dessutom och fantastiskt bra tycker jag! Sent from my HTC Desire...
Örebro i Torsdags på min gata. Sent from my HTC Desire using Tapatalk
MortPlayer music har jag kört med i ett år nu. Den rekommenderar jag starkt. Den spelar upp via mappar och har en bra eq. Gratis dessutom :-)...
Jag kan inte installera nightly #91 via rom manager... Sent from my HTC Desire using Tapatalk