Separera namn med ett kommatecken.
kör du på cm eller vilken ROM använder du?
du får flasha stock ROM i Odin. Varför inte läsa de klistrade trådarna, många av dina frågor finns det svar på där.
Updated to zzmoove 0.5.1b - CREDIT: @ZaneZam & @Yank555 Update9 sources (excluding charging commit) Update10 sources Revert "mms-ts: High...
Första post uppdaterad! (mm har varit lat på sistone)
Temasek Kernel uppdaterad.. 250613-1515-cm10.1-i9300-linux3083-BOEFFLA-NOABB-temasek Min setting, med riktigt bra batteritid. I STweaks:...
1.. Ta screen på "batteri" i inställningar. 2.. Tryck på graf högst upp, ta screen på skärm som dyker upp. 3.. Tryck på "skärm", ta screen på...
Citat från xda tråd:
Ny lockscreen idag.. [IMG] Sent from my I9300 by TapaTalk 4
Har provat i två uttag åt "båda" hållen, och mobil laddas på samma tid i alla fallen...
Körde den för ett gäng versioner sen och då funkade den bra. (Har ingen aning om hur det ser ut idag)
haha... love you , Ascii... kom till mig...så tar vi en bira oxh flashar ikapp.. :) Sent from my I9300 by TapaTalk 4HD
Hej! Jag önskar alla S3 ägare och givetvis alla andra Androidare en Trevlig midsommar. Hoppas ni får fint väder, gott att äta och dricka....
tråkigt när sånt här skit händer.... men som du säger, du kommer ju ha en fin och ren ROM efter wipe och flash.. Lycka till och Trevlig...
om du läser lite här då? http://www.titaniumtrack.com/kb/titanium-backup-kb/titanium-backup-troubleshooting.html
mm verkar bara vara filer utan innehåll....vart har allt tagit vägen, kan de ligga på annan plats och dina 0-filer är bara hänvisningar.... jag...
det är clean... :) dirty= bara flasha ny version över gammal med wipe cashe Sent from my I9300 by TapaTalk 4HD
hehehe.... epic Sent from my I9300 by TapaTalk 4HD
riktigt roligt är det.... här har du mer att begrunna... :) http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1880050 Sent from my I9300 by...
härligt :) Trevlig midsommar. Sent from my I9300 by TapaTalk 4HD
gå till mycolorscreen.com för inspiration och guider.. :) Sent from my I9300 by TapaTalk 4HD
Vilken? har så olika... men är det klocka så är det med all säkerhet en UCCW widget..
filformat? storlek på bilder? Sent from my I9300 by TapaTalk 4HD
dirty flash? annars om det blir småproblem så rekommenderas ju en factory reset och en clean installation... Jag gjorde en dirty och har inte de...
japp...med samma inställning som 2.5 Sent from my I9300 by TapaTalk 4HD
lika fint batteriliv i 2.7 som i 2.5.. :) Sent from my I9300 by TapaTalk 4HD
vad menar du? :) Sent from my I9300 by TapaTalk 4HD
inställningar> advance > screen> klicka ur "backlight". :) men du vill inaktivera dem helt, kanske? Sent from my I9300 by TapaTalk 4HD
Håll er till topic nu. (mer tjafs och det raderas) Bilder tagna med vår kära S4!
hehe.... du har en troll-mobil... kom nu till oss på LS-sidan.... kom kom kom Sent from my I9300 by TapaTalk 4HD
What is a Kernel Jag rekomenderar Temasek till aosp (160613-0417-cm10.1-i9300-linux3082-BOEFFLA) Funkar väldigt bra för mig.
hehe...håller med, gillar det inte alls... Sent from my I9300 by TapaTalk 4HD
halo notifikation.... dina notifikationer kommer dyka upp i den.. För att ta bort... dra ut på skärm, dubbelklicka och dra den till röda...
ABB är till för att ända volt och dyl... Varning: for advanced people that understand the fysical of electricy.. Sent from my I9300 by TapaTalk 4HD
Temasek Kernel
bra flash till 2.7 (allt på sin plats igen)
denna strular aldrig för mig: AOSP Camera 2.60
jepp... :) Sent from my I9300 by TapaTalk 4HD
dirty flash bör funka, får du problem så rek. en clean flash. vid dirty så är allt kvar på mob...skärmar , utseende mm Sent from my I9300 by...
borde ju gå...det verkar ju vara så att ti-appen inte hittar dina backups... spar över TitaniumBackup mappen till dator...blås luren och...
tråkigt som fan, clean installation och börja om från början..är kanske den bästa lösningen... Sent from my I9300 by TapaTalk 4HD