Separera namn med ett kommatecken.
Hur är skicket på Xperia Z? Är den i fint skick och du behöver pengar snabbt så erbjuder jag 3 000:- inkl. frakt för den, sålänge kvitto medföljer...
De har skickat fel som tidigare talare säger. Orkar du inte vänta på att ett nytt kort skall skickas ut till dig i micro-sim format så kan du...
Du är inte ensam. Både min HTC One samt min Xperia U tar emot avisieringar från FB även fast man bockat ur allt som har med avisiering att göra....
Ja, det går.
En har jag sålt, en har jag kvar = 2st. Edit: Telefonen är troligtvis såld, då jag ska in till Borlänge denna helg & en person från blocket hörde...
Ja det gjorde jag. Hur är det relevant om hur många jag har?
Finns det något sätt att låsa upp operatörslåset på HTC ONE i dagsläget? Råkat ut för en 3-köpt ONE och därmed är den operatörslåst. Mvh
Lugnt. Bara tråkigt att folk inte läser _hela_ inlägget.
Läs om läs rätt.
Efter ruskigt nära extrakoll så har jag hittat en defekt på vänster sida på telefonen vid glaset. Sticker visst ut på en enstaka millimeter....
Säljer en svart HTC ONE från 2013-05-14 inkl. kvitto och alla tillbehör för 4700:- Inga defekter i släpp eller konstruktionsfel vad jag kan se,...
Fick tag på en genom teknikmagasinet som satte sig och åkte till en annan Teknikmagasinet-butik för att fixa en åt mig. Denna köpes-annons är ej...
Är intresserad av att köpa en Nexus 4 idag, IRL enbart och det skall vara i fint skick och helst kvitto med, samt tillbehör. Är enbart...
Ja då tar vi och avslutar detta för inkommande bud. egon2003 ville rasta sin bil och hämta den på plats. Låter denna tråd vara öppen för feedback...
Sista bumpen. Och säger detta i förebyggande (Då det alltid finns någon enstaka lustigkurre) syfte gällande nya bud nu när det närmar sig slutet:...
Säkerligen pga tuff åtgång av HTC One, där många ej har några sådana i lager, så jag förstår varför TS lägger ut en annons här. Vill vara snäll...
Bump
egon2003 höjer sitt bud i PM till 4700:- och kan hämta på plats. Öppen för fler bud fram till 23.00 10/5 -13. Högsta budgivare blir då kontaktad...
Det är noterat. Har inspekterat den och finner inte någon glipa eller monteringsfel, eller någon annan defekt.
Fått ett bud i PM på 4300:- av egon2003, då han ej kunde posta i denna forumsdel.
Se tidigare inlägg i tråden. Redan fått ett bud på 4100:- + frakt där. Så ska du lägga ett bud så får du lov att ändra din summa.
Torrhumor ;). Ja den har startats en gång bara.
Ang. första frågan så är svaret helt enkelt att htc inte var något för mig. Säljer den inte efter 3 minuter. Den har bara blivit använd under 1-3...
Ingen fara. Förstår att både du och jag vill försöka tjäna på det så mycket som det går. I kommer inget nytt presentkort upp, så får jag nyttja...
Om det absolut behövs, så sätter vi väl min. gränsen på 4 000:-
Kan tänka mig att betala 7 000:- för den summan på presentkortet hos elgiganten. Nej, jag har planerat på att köpa in ett ljudsystem till...
En nästintill oanvänd (Använd under 3 minuter sammanlagt) HTC One Silver (Nordic) Olåst som är köpt på PhoneHouse i Falun 2013-05-06 säljes. Har...
Vad är det för utgångsdatum på det, samt vad kan du släppa det för? Bara för att förklara: Jag resonerar som så att det skall vara ett rejält...
Hejsan, Tyvärr har jag inte vägarna förbi i dagsläget.
Är ute efter att köpa ett presentkort som man kan handla hos Siba/Elgiganten eller Netonnet. Mindre valörer är jag ej intresserad av....
För mig beror det på priset, om det är ett intressant inköp för mig eller ej. Något "Säg pris du", "Kan tänka mig att köpa för X", "Nej jag...
Telenor iPhone 5 GÅR att låsa upp. Men inte genom operatören (de tillämpar 12 månader från inköpsdatumet). Att göra upplåsning så får man vända...
Regler: https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=5598 Punkt 7:
Är osäker när det gäller just Apple Store fysisk butik faktiskt. Men 100% säker när man köpt från operatör och sedan skickar in för...
Var den telefon du skickade in för garantiärende låst till Tele2? Då är din utbytestelefon också låst till Tele2 som du fick skickad till dig.
Man kan ej byta namn hos PayPal till ett annat namn. PayPal hjälper till att ändra namnet enbart om man skrivit fel vid registreringen eller om...
Tack själv för en otroligt snabb och smärtfri affär där allt gick på räls hela vägen från början till slut! Kan varmt rek. Matte666 som en bra...
Du läste visst inte allt? Jag skrev ju att jag skulle ha det i åtanke. För övrigt är det ju inte så svårt att själv gå ner till en phonehouse...
Jag tänker inte precis ta med mig ett anteckningsblogg och föra en logg över tidigare pris och pris under kampanjen :P. Ska ner och kika om man...
Det var en fin gest av dig! Blir att springa ner till phonehouse i min stad och se vad prisskillnaderna blir och tänka efter om det är värt ett...