Separera namn med ett kommatecken.
O vart håller du till någonstans nu igen?
O jag måste säga att du både skriver o verkar också förstå svenska väldigt bara för att bara ha läst i 1.5 år
hmm.. okej
Jag har inte åkt på några avgifter från Posten någon gång. O då har jag ändå beställt en del saker från Kina, allt från USB sladd, till en surfplatta
@iterva du/någon annan som har en OnePlus 3, hur stort är problemet med notifikationerna? Det är det enda som stoppar mig, o tror du att om man...
Kändes bättre o ta det här, men den senaste versionen, ska ha stöd för Android N, källa:...
Ja, det är släppt i Norge. Men om du tycker på installera om du söker på Pokémon Go på Google Play Store webben, alltså inte appen, så kommer det...
De drog igång för många EU länder igår runt 11-12 och sedan låg det nere mellan 15-19 ungefär bland annat
Du vet att det är släppt i många EU länder nu va?
Jag trycker på hemknappen, om jag ska använda appen om ett litet tag igen, så gör jag inget. Ska jag däremot inte använda den på ett tag, öppnar...
Jag behövde göra det en gång, när den misslyckades med att logga in mig automatiskt, men annars så sparas inställningarna. Dock så stänger den av...
Jag skulle precis vilja kunna veta skuggorna är o vad dom kommer att utvecklas till....
haha, nere i Malmö då antar jag?
Ah, men som sagt, tryck på enterknappen, för det var det sättet jag behövde göra också
Samma här, men @Magnus varför inte använda Google konto? Eller har inte tösen ett?
Å jo. Fungerade bra här.
O där var Pokemon Go uppe igen
Håller helt med! Förjävligt
Så det räckte inte med en Android platta ;)
Nope, inte jag heller. Vad jag läst, i en sluten grupp på Facebook, så är det en DDOS attack mot Pokémon Go servrarna som gör att det är nere just nu
Om Google Play säger att den inte är kompatibel, så kommer du inte få uppdateringar via Play Store, även om du installerar APK:n manuellt, utan du...
Sergels Torg, Stockholm vid plattan [IMG]
Inte i Skåne, men Team Instinct ja :D
Du kan installera en custom rom, som har Android 4.4 eller nyare version, då appen kräver Android 4.4 som minimum
I gruppen finns länken till Discord. Vill du ha länk till Team Instinct Sweden eller räcker duäet med Stockholmsdelen
Ah, för då kan jag rekommendera Team Yellow, som jag är, finns också Facebook kanal för det https://www.facebook.com/groups/TeamInstinctStockholm/...
Vad för level är du? Har du kommit till level 5 o valt team än?
Såg du på Pokemon/spelade du Pokemon/hade du pokemon kort när du var liten? För jag känner mig lite lost när det gäller just pokemon, när de...
Ja, självklart måste det ha data, annars kan den inte ladda in något, plus att gamedatan sparas i molnet
Ja, Kronärtskockor är väldigt gott :D
Mjo Gäller inte länge, o var bara ett fel från början: https://support.pokemongo.nianticlabs.com/hc/en-us/articles/222648408-Permissions-update...
Jag var inte den gnälliga delen. Jag tycker bara det är roligt o se att barn/ungdomar faktiskt går ut o går o får motion samtidigt som man spelar
Förstår inte heller riktigt det. Men det är ju fortfarande ett bra sett o få barn/ungdomar ut o gå :)
Go Team Yellow
Har redan "installerat" det så uppdateringar nu kommer via Play Store
Ska bli intressant o testa hur en Nexus 4, vars batteri också är ca 3 är gammalt o använts rätt mycket under dessa år, klarar av Pokémon Go....
Jasså?
Okej, men var den "stora" uppdateringen (novemberuppdateringen) installerad från start?
Ah, fungerar det bra?
Ah, vilken HP?