Separera namn med ett kommatecken.
Haha känns lite väl lågt tyvärr :P Skulle vilja ha typ 900 totalt för de tre snarare. Skulle kunna skicka med ytterliggare några fläktar om det...
Får tänka lite på det, vill helst bli av med alla tre samtidigt :/
Yes det är det. Har sänkt priserna lite!
Om du skaffar en 10" med hög upplösning (typ 2560*1600 som nexus 10) så borde du se mer än om du har en 4:3 med 2048*1536. Fler pixlar på båda...
Bump
Hej! Säljer av lite datorer och delar från ett avslutat projekt jag hade. Dator 1: Moderkort: Asus P5B Premium Processor: Intel Core 2 Quad,...
Jag köper den gärna! Bor i Stockholm så blir frakt sl. Gäller, pma mig!
Tjena! Är intresserad av att köpa litecoins och/eller bitcoins om någon här är intresserad av att sälja. Affär görs i centrala Stockholm.
Bjuder 200 kr för ena stickan.
Nåt sånt! :D Hoppas du blir nöjd :)
Sålda till Mats, snabb och smidig affär!
Noterat! Som sagt går ju affär öga mot öga före men jag hör av mig om hur det blir med mats! Låter bra! Du kan skicka ett pm med ditt nummer!
Tjena! Har ett par Jays a-Jays One+ som jag inte har någon användning för. Du får hörlurarna tillsammans med kartong och manual och alla små...
Skickade dig ett mail :)
SÅLD
Tror inte det stämmer enligt vad jag läst att den stödjer för frekvenser.
Jag testade att slå in rabattkoden nyss och då drogs det av för mig. Har dock inte gått igenom med beställningen än, kan inte bestämma mig.
Haha, lutar åt att jag också eventuellt gör det och testar fram tills 5s släpps i sverige :)
Cyberphoto brukar ha en del bra deals va jag märkt :P
Visst är det! :D Kände att jag var tvungen att skapa en annons här även om det kanske inte är helt i enlighet med reglerna haha :)
Grym deal och det är väl en del folk som är ute efter i den här forum-delen så jag tycker att tråden passar bra. Dealen gäller bara under helgen...
Den är slut :) släpptes samtidigt som i USA. Men tror att det eventuellt finns om man köper i butik, vet dock inte säkert annars hade jag åkt dit...
Det är precis samma version som redan säljs i flera andra eu-länder.
frankrike, uk och hong kong och även 5 andra platser som jag inte minns :)
Tjena! Skulle vilja köpa en iPhone 5s 16 gb EU-såld. Alla färger funkar men helst guld. Skulle den ha någon repa eller så är det inga problem...
SÅLD!
Tjena! Ska sälja en dator som jag inte längre har användning av, här kommer specs: Moderkort: Asus Rog Crosshair IV Formula Processor: Amd...
Ingen som är intresserad? :)
Tjena! Köpte en yogamatta nyligen i hopp om att börja stretcha o så hemma, didn't happen.. Testade den en gång och sen har den legat...
Känns 500 spänn rimligt?
Haha om ingen verkar intresserad här så kör jag på det :P
Haha kanske nån som har lite ont om pengar o vill köpa dessa billigt :) Tänker absolut inte sälja till någon under 18 i så fall slänger jag dem...
Köparen får gärna testa!
Aha okej :) Ja om någon är intresserad så vet den ju i alla fall när dom är köpta!
jaså är det så? Kan inget om cigaretter :P
Tjena! Hade möjlighet att köpa billiga cigaretter förut när jag jobbade ombord på finlandsbåt. Köpte på mig 3 limpor men röker inte själv så...
tableten såld. telefonen kvar.
16 gb wifi.
Tjena! Tänkte sälja en Sony Xperia Z och en Sony Xperia Tablet Z. Telefonen är i perfekt skick och kommer i kartong med alla tillbehör,...