Separera namn med ett kommatecken.
@bvb Du som är med i så många beta test program som möjligt på Android, här har du en till...
Banggood brukar jag kolla i första hand, sedan Pandawill. Denna tråd är ett tips o kolla första inlägget :)...
http://www.banggood.com/Original-Xiaomi-10000mAh-Bothway-QC2_0-Quick-Charge-Power-bank-Pro-PLM01ZM-p-1039932.html Eller...
Suck.... haha Såg inte ens det :) Skickat från min Motorola Moto G 2015
Man tuggar ju inte Skickat från min Motorola Moto G 2015
Glass är så gott i detta väder [IMG] Skickat från min Motorola Moto G 2015
Nej fy fan Skickat från min Motorola Moto G 2015
Så hur kan då få sån bra hastighet på Arlanda platform? Skickat från min Motorola Moto G 2015
Ah. Får du notis om allt i Sandlådan? Skickat från min Motorola Moto G 2015
Vad har Tapatalk gjort nu då Skickat från min Motorola Moto G 2015
@tontmobil [IMG] Skickat från min Motorola Moto G 2015
Aha, du är en lokal guide. Måste man göra något speciellt? Jag har funderat på att bli en. Du har laddat upp mycket bilder antar jag, men har du...
Precis, annars kunde man lika gärna inte ha citera knappen överhuvudtaget :) Haha Skickat från min Motorola Moto G 2015
+1 på det. Är det något jag hatar så är det när någon skrivit till mig men inte citerat eller mention:at mig o så ser man det flera dagar senare
Hur har du lyckats med det? Skickat från min Motorola Moto G 2015
Så dom har byggt 4G i tunnel under Arlanda (där pendeltågen går) nu med Tele2 o Telenor då. Nice
Jo, men jag gillar iallafall inte alls Spotifys utseende. Där tycker jag att Google gjort bättre iallafall Skickat från min Motorola Moto G 2015
Hahaha! Jag gillar faktiskt många av Googles appar. Skickat från min Motorola Moto G 2015
Jag tycker mer om Play Musics utseende än Spotifys faktiskt. O hos mig är den inte seg enligt mig iallafall Skickat från min Motorola Moto G 2015
Ah, okej :) Skickat från min Motorola Moto G 2015
Vart ifrån köpte du .? Tänkte i o med att det skickas från UK Skickat från min Motorola Moto G 2015
Så farligt var det inte. Vad har du nu beställt? Skickat från min Motorola Moto G 2015
Hur menar du med 1.2 på Google samt det ser rött illa ut när man googlar? Skickat från min Motorola Moto G 2015
Det var mer än jag visste. Trodde inte att PostNord fanns där. Visste att dom finns i Danmark, men Finland var nytt
Jag är mer förvånad över att du faktiskt kan tracka paketet på PostNords sida fasten paketet inte är i Sverige än
Alright. Funderar på att skaffa en MediaPad X2, som kan typ kunde ha som telefon/surfplatta under sommarmånaderna (då den faktiskt troligtvis får...
Nja, inte direkt, var mer segt på slutet hahaha, ok Du får vara glad att inte @Ascii är här än ;) O du som har en Huawei telefon, tycker du att...
Fixat nu :)
Yep! Sitter o spelar Bejeweled 3 istället haha, sist var vi uppe till typ halv 2 bara för att fixa ny tråd
Rubriken är inte fixad än vad jag kan se
Jag skulle, om det inte vore för att jag faktiskt lyckades glömma bort det :P
YAY! Semlor :D Glömde bort tråden nu på slutet :(
@Leo83 Har du så "dålig" täckning så att du bara har 2G på båda operatörerna, eller har du ställt in så att den går ner på 2G när du är ansluten...
Ah, okej
Duktig pöjke ;). Varför fungerar inte vissa USB portar då?
Det sa jag också för några sidor tillbaka. Det röstar jag på
Ah! I see Okej.
Kollar du 24/7 eller? O inge Wi-Fi eller? Kunde du inte bara ha flashat tillbaka boot image som du hade innan?
Wow! Det var mycket du surfade.
Hur lyckades du? Fel rom till fel telefon eller? Med studentrabatt? O använder du 100GB7mån då?