Separera namn med ett kommatecken.
PM!
Min Ap 7 ligger perfekt på en byrå i hallen ännu strax 1 år senare. :) De ska dock monteras.. ;)
IMG 20260114 090958 hosted at ImgBB Satte den nog bara på en vecka! Yes, den är kvar. Budet ovanför gäller. Om vederbörande är intresserad...
Lär ju dröja och de skriver ju också att updates kan komma ifrån OPPO. Tvivlar på att de händer över en natt. Det var bättre för men gillar...
Har en Cloud gateway ultra + AP 7 Pro max, får internet på källarplan från AP'n. Otroligt nöjd med Ubiquiti! När jag titta på de båda du lista...
Attans! Var i veckan, men hann inte lägga upp det här som jag tänkt. Hojtar till ifall de är så, annars finns ju frimärkes frakt? =) Noterat!
- avslutar
Okej! Då får jag testa för att se ifall de lirar! har nest hub 2. Samt en ny samsung tv som om jag förstår rätt också agerar hub!
Kör någon Google eller ZBT-1 för de nya Ikea? Vill slippa uppdatera massa grejer men behöver lite lampor/sensorer och vill testa ikea's.
Har nyligen börjat plugga DevOps Engineer så kommer vara mera i framtiden man vill labba med. Så tyckte att proxmox blev lättast (sedan hade...
Just nu har jag kört igång Unraid som en VM, Teamspeak server, Home Assistant och Red Hat 10. I unraid kör jag docker med diverse, Jellyfin bla....
Är det någon som kör Proxmox och har några tips och tricks? =)
Så skumt, Där jag alltid gjort eller nätverk - > Anslut nätverksenhet. Men jag testade efter jag skrev att sätta den till private i unraid och...
Det blir väl liknande som när jag man ligger till i "Nätverk" det hamnar dit där bilden visar. Säger att lösenord är fel, oavsett vad jag gör....
Oavsett om jag gör grupper/användare, eller windows användaren så fungerar det inte att komma in från windows - linux. Har haft en extern disk på...
Har ni några appar/plugins ni inte klarar er utan? SMB tycker jag fungerar väldigt dåligt mellan linux/windows och på sistone strular det. Vad...
Köpte 4 diskar från två olika säljare på Tradera, 2 från ena säljaren verkar vara D.O.A... 2 st 4 TB seagate ironwolf tror det var runt 8k/h....
Hade nog köpt avbrutit och köpt de någon annanstans? Du har ju valt de diskarna, hade inte bytt. Netonnet har dem den 16de.
Jag chattade och frågade under BF eftersom jag haft 45:- för 100gb i snart 3 år, stacked erbjudande med pixel 6a.. Men de enda de skrev var de jag...
För max 1h var priset 990:- för mig i julkalendern får samma nu 1390:- verkar just nu inte vara i "kampanjen". "Gäller så långt lagret räcker."...
Jag lyckades med samma deal tredje gången gilt, hade egentligen kvar 3 månader på -150:- men låg på runt 395:- totalt, missade pixel 9a dealen så...
Ah fan va wierd! Får kolla med laptopen då ifall det fungerar, tack för tips! EDIT: Det fungerade med laptopen (linux) med ett noname usb minne.
Tydligen så får jag inte använda något av mina USB-minnen med unRAID, Någon som har tips? Har en låst datatraveler (BALENAETCHER), annars no name...
När de kör de större streaming eventen kör de nästan alltid mullvad 349:- kostade dem.
Skulle säga att de främst beror på vart du kommer ifrån? Jag klarade inte av Pixel's OS/UI eller så. Kameran i 8 Pro var brutalt bra men jag gick...
Kundtjänst har sagt i chatten att de inte kommer tillbaka, har skrivit det tidigare i tråden. = )
Proton har deal på BF och INET kör alltid rea på deras stream på mullvad. :)
Läste Reddit att de inte hade de förra året heller och tappade lite hoppet igår. Tråkigt men får väl köra på den lilla rabatten ändå.
Ni som kör Mullvad då, streaming osv? Läser att den blockerar och man ibland får stänga av den? Ska jag köra den via Ubiquity så känns det lite...
Snyggt! Tackar för input! Nu ska jag bara invänta att servern kommer hem. =)
Hur hade ni satt upp en Nas server med 2 st 2 TB SSD, 2 st 4 TB 3,5" + 2 st 12 3,5"? Möjligen att jag slänger in några 2,5" också. Ska testa...
Går inte det med Mullvad eller vadå? =)
[ Det fick jag också efter många om och men, så valde att tacka nej! Eftersom erbjudandet från Allente är i två år slipper man traggla med olika...
Det är ett lotteri, jag fick 10% på en redan lagd order. De erbjud 10% + 40% kuponger på nästa order också.
Med Klarna upp till 5,5% eller Refunder 4% kan du få cashback också!
Dem har pratat om cyber eller BF! :) Så håll koll.
Var det inte något liknande förra året? innan "BF" startat så försvann något bra erbjudande... Har något minne av att något liknande hänt.
OK! Det låter som att mullvad kan vara prio då, ser att många verkar ge bra betyg! :) Blev inte så taggad med tidigare poster om OVPN? Sedan...
Lyfter denna tråd lite! Någon som har tips? Tittar på Proton, NordVPN, Mullvad, lutar mera åt mullvad men proton ger mig + fördelar. Vilka har...
Det var de! Köpte den för ett bra pris och behövde ha en tv vid tillfället, så brydde mig inte så mycket om modell. Men det gör jag lite nu iaf!