Separera namn med ett kommatecken.
Honor har ett keynote på IFA i Tyskland: HONOR IFA 2022 Keynote | HONOR Global Den 2 september.
Nej restriktionerna gäller fortfarande. Samt 4G och inget 5G. Vad jag har läst blir det enbart i Kina till att börja med. Google Play är väl...
Huawei går in i en överlevnadsstrategi och kanske kommer skala bort en del produkter. Om det blir telefonerna eller nåt annat får man se: Huawei...
Har den också. Det är väl baksidan som inte riktigt är så snygg. Övergången från fodralet till den genomskinliga baksidan som bygger på lite i...
Kommer en Edge 2022 nu: Motorola presenterar ny Edge
Ja fast HMD Global har ju haft stora problem med sina uppdateringar när de har gått upp ett versionsnummer tidigare trots stock Android. Man kan...
Android 13 kommer inte i år: Nothing Phone (1) isn't getting Android 13 this year Men de är ju i sammanhanget ett litet bolag så de har nog inte...
Spännande oavsett: Sony Xperia 5 IV receives FCC certification Kanske de visar upp den på IFA mässan i Tyskland: IFA Berlin, 2 September - 6...
Jag tycker min INUI laddare tar bort värmen rätt bra: INIU Trådlös laddare, 15 W induktiv laddningsstation Qi-certifierad snabb trådlös laddare...
Ja den trådlösa laddningen har slutat fungera på en del Pixel mobiler efter uppdateringen: Some Pixel owners can’t wirelessly charge after Android...
Carl Pei kan inte säga när Android 13 kommer: When will the Nothing Phone 1 get Android 13? Stop worrying about version numbers, says Carl Pei...
De har ju alltid haft samma processor i 5 serien hittills som i 1 serien. Men blir det ändring detta år så är det en positiv överraskning. Sen...
S verkar ge grönt ljus för ny kärnkraft: S öppnar för att bygga ut kärnkraften Fast det ändrar ju inte situationen förrän om ett antal år.
Jag kan teoretiskt delvis förstå att Google inte vill konkurrera med sina partners och därför är i få marknader. Fast då ska det till en...
Det jag kan tycka är att även om företagsnamnet är Nothing tror jag det vore bättre om de hade valt ett annat namn på telefonen. Essential eller...
Har dykt upp en del vanliga plånboksfodral med slitsad baksida. för Nothing Phone 1 skal läder, för Nothing Phone One-fodral med kortfack,...
Deras senaste mobil är inte så dum egentligen med trådlös laddning och IP 67. Men misstänker att man inte får se så många. Är det någon...
Jag är också nöjd, ville väl ha en Pixel mobil egentligen. Men jag känner mig tryggare med en mobil som officiellt säljes här. Vid ev, strul eller...
De är kontaktade och har svarat men så mycket hjälp gav det inte. Ett generellt goddag yxskaft svar ungefär. Alla ordrar jag har arkiverat de...
Amazon har en del varianter:...
Jag är osäker. Men Watch 5 funkar väl bäst med Samsung mobiler och i andra hand till andra Android telefoner. Jag vet inte om Apple kommer vara så...
Om de gör mobiler för utvecklare så fanns Nexus programmet. Så nog tror jag de vill konkurera ändå. Pixel finns numera via alla telefonoperatörer...
Ja vore bra. Men om de satt dem i sin egen webbutik skulle vi entusiaster kunna köpa Pixel 7 där. Vanligt folk köper ändå sina mobiler via...
Man tycker de kunde se Norden som en marknad vi är ju rätt avancerade med alla möjliga appar som BankID, Swish och sånt så det vore en bra...
Den stora frågan är kommer Google sälja dem i Sverige nu, eller blir det som förut?:)
Lite information om den senaste uppdateringen: Take Phone (1) further with Adaptive Battery. Upgrade to Nothing OS 1. – Nothing Sweden
Då har alla fodral jag beställt ramlat in. De från Sverige snabbast. Amazon därefter och sist AliExpress. Men alla kom och ingen fattades. Ingen...
Uppdateringen skulle ut stegvis. Är väl ett sätt att se om nåt strular.
En Baseus USB-C till USB-C 2 meters kabel med ström display: BASEUS Display Snabbladdning USB-C till USB-C 9381 | Fyndiq Hade en rabattkod på 10%...
Prishöjningar i Indien: Nothing Phone (1) just got a price hike: Here’s what you need to know Vi får se om det blir samma i Europa eller om...
En ny uppdatering är på gång: Nothing Phone (1) gets Nothing OS 1.1.3 update with camera improvements
För en som säljes i Sverige så kanske Nothing Phone 1: Nothing Phone (1) 12GB RAM 256GB (Mobiltelefoner) Var dåligt med tillbehör i början men nu...
Tror Sony Xperia 10 mk4 kan vara ett bra val: Sony Xperia 10 IV XQ-CC54 5G Dual SIM 6GB RAM 128GB (Mobiltelefoner) Rätt kompakt också om man...
Skyddis håller på att lägga upp ett sortimentet. Inte bilder på alla ännu: Nothing Phone (1)
Ja jag trodde det var därför de tog bort sliderknappen. För att förstärka ramen.
En TFA Dostmann väckarklocka. Har Qi laddfunktion. Men köpte den primärt för att man kan ändra färgerna på displayen. Blått, rött, orange, grönt...
Jag tror det kan vara bra med ett displayskydd. Särskilt om man har kreditkort och sånt i plånboksfodralet.
Motorola har en del. Moto G200 exempelvis: Moto G200: Mobil med mycket prestanda till minipris
Är det några som använder led lysena och Glyph funktionerna? Har stängt av mina. Använder just nu ett vanligt plånboksfodral så då ser man dem...
Sony Xperia 10 IV: Xperia 10 IV | Snapdragon | 5G Smartphone | Sony SE Ett plus att den är vattentålig.