Separera namn med ett kommatecken.
Studs for tires and shoes - Funkar med massiva däck, har inte testat dock
Nej, farten gick upp tidigare höst så det är du som cyklar
Nja, har 100 mbit från fello med gamla plattformen...
Bahraman Saffron Verkar inte ha några 40 g
Med tanke på att en del använder fynden till sin försörjning så förvånar inget (med tanke på volymerna)
Spela roll, Fello ska ju meddela när portering sker. Vilken mobil man har ju ingen betydelse
Och inga av våra 5 fello abb är flyttade än.
Airmee är klart sämsta sättet att få amazons paket, posten funkar alltid.
Hade min stående över semestern. 5 veckor, tappade inget vad kunde märka (laddade fullt innan)
8t är klart vassare luren, givet val
Jag brukar svara och sen lägga ifrån mig luren, efter 10 samtal som kostat bolaget $ så slutar dom.
Såg att oki 15 ser ut o ha helt galen batteritid: [UNOFFICIAL] crDroid R Mod //crDRom11 Vad sägs om 50 h sot?
Du är inte ensam, inget av våra 5 abb har heller inte flyttats
Lägsta på 10 k, högsta på 63k
Vi har 5 st fello abb i familjen, ingen har fått volte etc än...
Finns en cdon på: Get Gifted Deals | Deals på presentkort
Låter som den berömda "stekt moderkort sjukan" ZenFone8 stuck on waiting for flashing full ramdump Verkar drabba många, jag fick 1a utbytt efter 1...
Laptop på resa, stationär hemma/jobb o tablet på muggen ;)
Mi pad 5, kör phhs gsi. Ska kolla med phusson om han har nått tips
Samma problem, finns det nått hack att ställa om id?
Eller så köper man biltemas för 1/2 priset: Stänkskydd
https://www.amazon.se/-/en/dp/B09H2KH8FY Ett FBA amazontips för Mi pad 5, 18:95 sek Acelive Fodral till Xiaomi Mi Pad 5/Mi Pad 5 Pro 11 tum med...
Enda minus är att det blir kallt i 30 kmh , man får pälsa på sig rejält.
Kört snart 1500 km med min g30, i ur o skur. Inga fel än så länge
Haft min nån vecka nu, inte vän med formatet. Synd att inte det finns en mindre version, blir nog att sälja denna vidare.
https://www.amazon.se/gp/product/B09DK8BV5W Digital multimeter, TANKOOL TK6 intelligent mätanordning palmstor strömmätare CAT III 600 V, True RMS...
Kamera"ön" ser gigantisk ut, tappade sugen direkt
Airmee gör det ingen, påstår att de har levererat paket utan ha gjort det. Trött på det skitbolaget.
Telia 1 gigabit och Ownit 250 Mbit funkar båda för mig
Tydligen ska denna penna funka till mi pad 5: https://www.amazon.se/gp/product/B075NNH64C Lenovo Active Pen 2
Min mi pad 5 är skickad, kommer imorgon.
Nån som sett orginal flip cover till mi pad 5 inom eu? Hittar bara den i kina med låååång leveranstid
Inte vad jag såg, fanns bara 1 färg, men kan ju funnits innan jag beställde
" Xiaomi Pad 5 Vår flash sale blev en succé! Alla modeller blev slutsålda på bara 15 minuter. Missa inte när de kommer in i lager igen genom att...
Och airmee verkar knappt ha några utlämningsställen. Jag måste åka långt för den de använder medans brings ligger nära
Beställde en för 2990. Bra pris.
Verkar funka dåligt i västra stockholm iallafall
Tycker att amazon försämrades radikalt med prime, nu skickas allt med airmee och leveranserna skjuts upp hela tiden. Inget paket kommer i tid,...
Har en M7 43" på jobbet, klart för stor för ett vanligt skrivbord så ska nog byta den mot en mindre
Hej, tack men står över.