Separera namn med ett kommatecken.
Även kallade WT ironiskt nog :-) Skickat från min Sony Z1 Compact
Ohyra finns överallt. Även i de finaste kvarteren på Manhattan stampas det friskt i golven! Skickat från min Sony Z1 Compact
Han SvenB måste ju bara förståndshandikappad. Skickat från min Sony Z1 Compact
Ios får gärna sitta i bilar så länge jag kan koppla upp min Sony på ett lika enkelt sätt som en iphone. Skickat från min Sony Z1 Compact
Var tvungen att lägga mig i. Skickat från min Sony Z1 Compact
Mindre brus, längre slutartid. Skickat från min Sony Z1 Compact
WTF?
Överkänslig mot rök och blev paranoid med hjälp av drogen vilket resulterade i en liten släng panikångest? Det finns inget i cannabis som gör...
Usch. Då skall jag inte in dit. De kan få sura i fred :)
Jag kör alltid på det. Man får hålla stilla lite extra länge om det är en utomhusbild på natten utan blixt men annars funkar det bra för mig!...
What the hell?? Haha!
Du det är helt okej. Inte behöver du gråta. :-P Skickat från min Sony Z1 Compact
Jag kör fiber genom Itux och Universal och har runt 18:00 ofta haft jävligt instabilt nät i runt 30 minuter. När jag pingat Google fick jag träff...
Ja det var några som startades tidigare än 10.000 inlägg. Det var nån som rensade eller vad det nu var. Skickat från min Sony Z1 Compact
En godsak! Det var vad de sa till mig i förra tråden. Det var svårt bara det. Isterband är tamejfan ingen godsak :p
När valfri moderator vaknar till liv. Hund; brukar väl vara snabb? :)
Du är förevigad i trådens första inlägg. Det är bara du och jag som är ;)
https://swedroid.se/forum/showthread.php?p=1495511#post1495511 Fick bli iransk kaviar! Edit, Rapporterar mitt eget inlägg här nu så den här kan...
DÅ KÖR VI - IGEN! Jag får allt ta och skänka en tanke åt leolulz; som missat två gånger i rad nu. I'm sorry bro!
Funkar inte "IPA"? Indian pale ale är jävligt gött... :)
Haha, okej. Skall det startas en ny då? Gör jag det? Till vad som helst som börjar på I?
Haha, om du hedrar mig i första inlägget får du döpa den ;) Om det inte blir ramaskri ifrån någon annan att jag överlåter. Om det var jag som...
Haha, nä. Såg bara att det diffade :) Trodde jag skulle hinna posta 9999 men såg sen att det inte blev så. Eller så blev det så nu ändå. Någon...
"Vann" jag ändå? LOL!
Nä, lite House of Cards nu ^^ Edit, lol, nån tog bort två inlägg. Postade när det var 10.000 så jag blev 10001. Gissar på att det blir den som...
Det där är en fralla min vän. Semlan med grädde inuti har kallats, och betytt, "semla" sedan början av 1900-talet. För LÄNGE sen var semla bröd....
Käkat en semla idag. Blir en till ikväll nu. Ovärt :p Men snyggt!
LOL! Sånt garv som utbröt här precis. En tjej som snackade om nåt med en annan tjej så att vi andra hörde. Skit samma vad det handlade om. Helt...
Inte med ett stort fett plåster ^^ Skickat från min Sony Z1 Compact
Haha, är det nära 10k? Skickat från min Sony Z1 Compact
Ja D/T2 ser man inte så ofta. Speciellt inte T2. Jag kör villa, katt och Kia istället ;-) Skickat från min Sony Z1 Compact
Precis. Och då blir det att du kan köpa två Kior med samma utrustning (eller så nära det går, alla märken har ju olika) för samma peng som du får...
Fortfarande nära 70.000:- för typ City Safety-paketet :p Känns inte värt men alla värderar olika. Edit, ja men med D2 blev den snordyr med en...
Skall försöka bygga en så snarlik som möjligt. Editerar här om en stund :) Edit, Sweden2; det var lite svårt att få ihop. Summon var för...
Inte så mycket som man kan tro. Det är fortfarande mycket märket man köper :-) Samma storlek, utrustning och motor som min Cee'd hade kostat runt...
Har det vart en sån? Inget jag lagt på minnet. Bra med dubbfria där det inte behövs dubb i vilket fall. Jäkligt smidigt och bra för oss som kan...
Räkna Volvo: [IMG] Skickat från min Sony Z1 Compact
Ja den är fet! Personligen tycker jag Volvo har blivit lite tråkigt generellt. Vissa är schyssta men sen är 8/10 bilar här ute just Volvo så jag...
Givetvis :-) Bättre utrustning, bättre villkor och billigare än Volvo så why not :-D Skickat från min Sony Z1 Compact
Volvo Logistics :-) Sitter i ett projekt på halvtid nu. Skickat från min Sony Z1 Compact