Separera namn med ett kommatecken.
Har redan prövat det sedan igår och tycker det är så tråkigt att den gamla Skickat från min Rootade X10i via Tapatalk
Du har inte apk:n till den versionen? För jag är kvar på 206 Skickat från min Rootade X10i via Tapatalk
...
Root explorer är juh hur bra som helst :) hittade apk filerna direkt. Skickat från min Rootade X10i via Tapatalk
Precis, men får hoppas det löser sig. :) Skickat från min Rootade X10i via Tapatalk
Fasiken va gött snart behöver man juh ingen tv hemma :) Skickat från min Rootade X10i via Tapatalk
Saken är den att när jag går in i data så finns ingen app mapp, men jag får köpa programmet inatt så får vi se om den hjälper mig mer. Skickat...
Oj ber om ursäkt. Skickat från min Rootade X10i via Tapatalk
Nej den kommer imorgon Torsdag. Skickat från min Rootade X10i via Tapatalk
Hejsan tänkte kolla om någon vet om en app som gör att man kan hitta apk filen för ett program som man laddat hem? Eller om det finns något annat...
Hanashi från SE där kan du söka efter användare från 2 kilometer till hela världen. Så har du en lur som kan ha hanashi så rekommenderar jag den...
Det värkar vara det felet med dom flesta mobiler att delar av texten är avklippt, men buggar och lagg har jag iaf inte märkt av. Skickat från min...
Varsågod :) Skickat från min Rootade X10i via Tapatalk
Ladda hen den från x10 forumet så finns det med. Skickat från min Rootade X10i via Tapatalk
Att ladda genom datorn tar lång tid då den inte får lika mycket ström, pröva att ladda den genom de 2 hålen i väggen så kommer du märka skillnad....
Go Launcher är ett bättre val imo Skickat från min Rootade X10i via Tapatalk
Det ligger en apk fil i x10 forumet som funkar för telefoner med 2.1 Skickat från min Rootade X10i via Tapatalk
Okej, kommer en uppdatering imorgon som åtgärdar en del som scrollable widgets, resize widget, m.m så testa den imorgon. Skickat från min Rootade...
Vad för funktioner saknar du? Och jag upplever tvärtom att Launcher Pro laggar mer. Skickat från min Rootade X10i via Tapatalk
[IMG]Minimalistic Text by Devmil 10,000 downloads, 326 ratings (4.4 avg) Free [IMG] Skickat från min Rootade X10i via Tapatalk
Kanske lägga ut en länk till appen också? Skickat från min Rootade X10i via Tapatalk
Ja det finns det, men dock endast på engelska. Skickat från min Rootade X10i via Tapatalk
Detta kommer att åtgärdas i nya uppdateringen som släpps på torsdag är det bestämt, och även unread count för sms kommer att åtgärdas. Skickat...
Här har du apk filen att ladda ner direkt. http://db.tt/GtR1kAU Skickat från min Rootade X10i via Tapatalk
På min funkar det fint, det ända man kan gnälla på är att program, spel och mina appar knappar är delade på mitten horisontellt men del löser sig...
26 sommrar Skickat från min Rootade X10i via Tapatalk
Uppdateringen släpps imorgon eller på torsdag. Spännande, nyfiken på hur mycket bättre dom har gjort den. Skickat från min Rootade X10i via Tapatalk
Vlingo va juh hur grymt som helst, synd att den inte stödjer svenska. Skickat från min Rootade X10i via Tapatalk
Jag missuppfattade nog din fråga så ber om ursäkt för ett onödigt inlägg Skickat från min Rootade X10i via Tapatalk
Det tror jag nog men killen längst upp frågade efter en fungerande apk och jag la upp den. Skickat från min Rootade X10i via Tapatalk
Länk borttagen! vill ni ha apk-filen Så skicka bara ett meddelande eller använd er av guiden nedanför. Den verkar juh lättare i och med att han...
Denna har 2002206 Skickat från min Rootade X10i via Tapatalk
Den vanliga fast för 2.1 Skickat från min Rootade X10i via Tapatalk
Det går inte då SE gömt den, men här är en apk fil så du kan installera galleri http://db.tt/4SNDJd9 Skickat från min Rootade X10i via Tapatalk
Denna funkar för X10:an http://db.tt/Q3q5uUH Skickat från min Rootade X10i via Tapatalk
Maila tillverkaren själv och fråga [email protected] Skickat från min Rootade X10i via Tapatalk
Dom jobbar på en uppdatering som kommer i veckan där scrollable widgets kommer att fungera. Ändra storlek på widgets har jag skickat en förfrågan...
Har du gratis versionen eller betal? Skickat från min Rootade X10i via Tapatalk