Separera namn med ett kommatecken.
Tur att det finns appar som Truecaller som blockar telefonförsäljare. Hoppas att det kommer en ny lag som förbjuder denna form av trakasserier....
Ja, troligen att man håller telefonen rätt konstigt. Eller för att citera Steve Jobs, "You are holding it wrong". ;)
Ok, ja, jag har AdBlock Plus också.
Fungerar utan problem här på 108. Prova ta bort din VPN-koppling och lägg till igen.
Täcker du proximity sensorn eller inte när du har telefonen vid örat? Gör du inte det så kan skärmen såklart inte släckas. [IMG]
Har fungerat finfint.
Flyter på bättre än någonsin för mig, har inte sett några buggar eller nåt. Sony har inte sagt mer än nedan.
Vad har tråden med towelroot att göra? ;) Klart det funkar om man inte själv gör något fel, rtfm. :)
Det är just det du inte gör. Framförallt inte som presterar bättre än det skräpet du har idag. Men det verkar du inte vilja förstå, så jag önskar...
Javisst kan man det, men hur smidigt är det och var hittar du en fläktlös laptop för 2500 som klarar det du vill?
Word. Fast plastränderna är inte enbart utsmyckning, dessa hjälper antennerna.
Det är inte tanken. Den castar din skärm, är den släckt så finns inget att casta. Använd en app som är gjord för det istället.
Kör med Bose Soundlink III. Otroligt bra ljud, rekommenderas.
Köp något som har lite CPU-kraft. Du kommer tyvärr inte långt med 2500:-.
Inte alltid. :) [IMG]
Snabb mobil med bra kamera rimmar rätt dåligt med Moto X. Din länk är helt ute och cyklar, skrolla ner lite.
Du får ju kompromissa oavsett iPhone eller Android. En Z1 Compact klarar du lätt 2 dagar på batteriet medan med en iPhone 5 får du ladda igen...
Z1 Compact som ovanstående skriver. Gick från iPhone 5 till den själv, ångrar mig inte en sekund. :)
Ja det funkar. Ser inte behovet dock.
Fysisk knapp? Nej tack och lov för det.
Följ guiden i länken första inlägget och tipsen där efter att du rootat för att lägga in SU/göra backup på TA osv...
Du rootar den version du vill roota, 4.4.4 alltså. :) [IMG]
Nä, var har du fått det ifrån? [emoji1]
Fabriksåterställ (utan att lägga tillbaka gamla grejer). Uppdatera till senaste firmware 108.
I vilket läge kom den inte igång igen? Lägg in en stock ftf (senaste 108, http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2796304) med flashtool...
Bootloop, gör om gör rätt. Vilken guide har du följt?
Väldigt märkligt. Återkom gärna i tråden hur det går. :)
Vad säger flashtool när du försöker flasha en ftf i flashmode?
Nej, inga problem. Uppdatera till senaste firmware. Fabriksåterställ.
Stäng av telefonen, starta, när led-lampan lyser tryck lite på volume up/down.
Har du gjort hårdreset? Strömknapp+volym upp tills den vibrerar 3 ggr. Annars är det bara att nollställa, du har väl backup.
12 månaders garanti på mobiltelefoner. Företaget får otroligt bra omdömen, https://www.trustpilot.com/review/eglobalcentral.eu
FTF.
Finns troligen i zedge.
Riktigt bra!
Grymt! :) Men det skickades väl inte från Hong Kong? Företaget importerar själva till lager inom EU, så du slipper skatt/frakt/tull osv..
Korrekt länk från utvecklaren; http://d-h.st/Tww
Precis. :)
Därför jag inte väntade in Z2 när Z1C släpptes, utan slog till direkt. :) Det företaget ska vara seriösa, importerar själva till EU så priset som...