Separera namn med ett kommatecken.
Haha! Vet hur det är o prata med folk som är iphone fanboys/girls
Sedan så har ju Apple inte heller alla tangenter som Windows datorer har, så som delete tangent, vilket har stört mig mycket. Sedan, mitt Windows...
O jag gillar inte riktigt OSX i sej + priset
Och en vän till mig har haft mycket problem med sin Mac, t.ex Wi-Fi kan stänga av helt random. Iallafall förut, när han internetdelade. O nej, det...
För mig var det grafikkort drivrutiner som var problemet på dom två datorerna som jag hade drivrutinsproblem. Kunde inte heller lösas, så återgick...
Märkt av några buggar eller problem?
Jag har gjort 3 eller 4 uppgraderingar och själva uppgraderingsprocessen har det inte varit några problem med på någon av dom. Har bara haft...
Vad säger ni om detta? http://www.svd.se/nya-krav-om-reservkraft-for-mobilnat http://www.atl.nu/teknik/storm-var-god-dr-j Intressant säger jag, då...
Just det där har jag läst tvärtemot. Här har du en artikel från AndroidPolice där dom filmar just problemet:...
Skickar dig ett PM så behöver vi inte gå OT i tråden
Jag skulle vara mer orolig för RAM hanteringen. Har inte läst mycket positivt om det. Jag skulle rekommendera Nexus 6P om du kan klara av dom...
Jag märkte det då TrueCaller, som jag använder mycket, då jag använder deras 3 program. Och att ha TrueCaller o TrueDialer installerat på...
Yeah. Jag har G2 som har 1GB, då jag använder den bara till musik och att tracka hur jag sover. Men jag behövde använda den som huvudtelefon ett...
Okej. Android 6.0 har börjats rullats av Motorola också. Jag kommer skaffa 2GB versionen
Najs. Kommer nog köpa G3 i dagarna. Kör du 1 eller 2GB RAM versionen? Vilken CM 13 körde du in? Länk till XDA sida? Officiell eller inofficiell...
Ingen här heller :D Edit: om någon hittar en Moto G 3 2GB för ett bra pris, dvs under 2k så får ni gärna ge en pling
Nope, har 2st Fogg kort
Säker på att dom har batteri drift på alla ställen för 3G o 4G?
Lyckades faktiskt, efter återställning av nätverksinställningarna , få iPaden att kunna använda Fogg nätet. YAY
Hela den timmen som avbrottet var. Ska tillägga att jag ringde o frågade just Tele2 om dom har batteribackup i masterna o för det mesta har dom...
Det där kan ju dock bli ett problem vid strömavbrott också. Jag hade strömavbrott för 1 vecka sedan och då gick till o med mobilnätet ner i...
Det är bara giltighetstiden på prisplanen amigos som gäller i 30 dagar, efter det går det över till bas. Kontantkortet gäller i 365 dagar sedan...
Det bör du kunna, är dock inte helt hundra på det.
haha, men då hade du ju inte ens behövt öppna o starta den :P
hehe, finns en anledning till att jag har ett extra nummer till ställen där jag inte litar på. Vad var det som gjorde att du sålde den så fort?
I o med att det är en iPhone 6 och inte plus modellen så antar jag att batteritiden inte kommer vara den bästa direkt
Aha, okej. Första intryck jämfört med 6P som du ju har. Dom är ju rätt lika
Var det något du hade önskat eller var det hans idé helt själv?
Har du inget Wi-Fi :eek: Ooops. Inte den bästa starten på julen
God Jul från mig också
Okej :)
@SonyHONDA hur gammal måste man vara för att få övningsköra samt ta körkort i Japan?
Nu är det mer stället o pengar :)
@220volt @chraist Är det värt att köpa från eBay, och spara 200:- eller köpa direkt från lgdelar tycker ni? Jag har kollat upp så att det stället...
T.ex. blockera ads, kunna ha möjlighet att spela in samtal mm
wow, jag fick aldrig ut så hög SOT. Tror min max var runt 4 timmar
Okej. O inga problem där? Allt fungerar som det ska?
Kör du någon custom rom?
Okej. Vad för saker var det du hade köpt därifrån?
Någon som är bra på priser gällande batterier? Kanske @220volt är det? Är det batteriet från lgdelar/teknikdelar ett rimligt pris eller är det för...