Separera namn med ett kommatecken.
Jorå det löste sig :-) Valde Carbon. Skickat från min Nexus 4 med Tapatalk 4 Beta
Ja detta var ju inte så svårt :-) Sitter och pillar med alla inställningar nu :-P Skickat från min Nexus 4 med Tapatalk 4 Beta
Nu står det Carbon på skärmen :) Något annat finns det dock inte. Får väl se när den blir klar. Lol, nu. När jag skrev sista meningen. Nu testa!
Tack och tack men jag köpte ROM Manager för en fyrtilapp och installerar nu där ifrån. Ja fast genom CWM då förståss :) Carbon och gapps. Får...
Nu när man skall flasha med CWR eller hur det förkortas hur gör man då? Letar en guide för säkerhets skull men om det är någon som vill skriva...
Jag trodde aldrig att jag skulle bli sugen men nyfikenheten tog över till slut. Nu är det nog klart här tror jag! Nu skall det bara flashas...
Nu kör jag på att låsa upp telefonen och roota. Får se hur det går. Den startar om för första, eller om det är andra, gången nu :) Det värsta...
Tack för all hjälp alla. Sitter i bilen på väg hem nu. Är lite sugen :-) Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Jo precis. Så långt är jag nog med. Så man flashar aldrig en ROM genom toolkits nu? Det görs genom recoveryn? Har fått för mig att man...
Kom och tänka på det här med radio och skit. Är det inget som är aktuellt att oroa sig över nu för tiden? Kommer ihåg att man var tvungen att...
Jo Swedroid känns faktiskt rätt gött att ha ;) Då förstår jag det med om den hänger sig. Och toolkittet gör alltså allt förberett för att...
Jasså, recoveryn ligger alltså kanske i bakgrunden även om OS:et hänger sig. Det låter ju fint. Annars får man hoppas att den hänger sig med...
Gött. Tweaks skiter jag lite i. Jag vill bara ha en fungerande telefon som är lika stabil som stock fast med fler valmöjligheter. Carbon...
Är dessa de jag skall ha till flashningen ikväll? gapps-jb-20130301-signed.zip http://goo.im/gapps CARBON-JB-v1.7-mako.zip...
Fan nu när du säger det... Det stämmer nog. Det var så länge sen. Telefonen sålde jag när jag köpte en ny :)
Det måste vara både kvantitet i antal och åldersgrupper där! Den som har högst i tråden har alltid en innestående bärs att hämta på en krog...
Stort tack! Jag hade missat skillnaden på /data och /system. När jag tänker efter är det väl ganska självklart men jag trodde att ALLT försvann...
Aha! Bra att man frågar! Lite klurigt att förklara vad jag menar men såhär. När jag låst upp bootloadern kan jag inte bara starta igång...
Varför finns inte en sånhär tråd? Det är ju högst på skoj men alltid något som är sjukt roligt att räkna ut på fester och liknande. Det verkar...
Funderar på att köra in Carbon eller CM på min N4:a ikväll när jag kommer hem. Skall använda en laptop med W7 för att inte ställa till det med...
Tack! Om du orkar och har tid får du gärna lite snabbt stapla upp PA vs. Carbon. Man kan läsa mycket men jag litar faktiskt mer på den svenska...
Jag funderar rätt starkt på att flasha min Nexus 4 ikväll. Börjar bli sugen på att testa och även ifall jag inte är hemma på det känns det ändå...
Jo en tv på 46/47 tum kostar minst 10k om du går på de större märkena och runt 7 om du skippar 3D och smart. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Så länge datorerna i fråga är på och är kopplade till samma nätverk genom wifi eller kabel kan du se vad du vill vart du vill. Sen kan du ha två...
Nu har jag bara fyra olika färger men alla de visas korrekt i min Nexus 4 med standardappen för kalender. Är det för att det är stock eller varför...
Bra att veta för mig också. Skall jobba på Elgiganten under vissa veckor nu i sommar och vi har en del kunder som frågar just på det :) Om du...
Jag kommer faktiskt inte ihåg hur systemen ser ut men det jag är relativt säker på är att man får fram kvitton ifrån Sverige och inte hela...
Med ett ord; Nej :p Förra årets modell (spelar väl inte så mycket roll men ändå) med 50hz-teknik så du kommer garanterat ha hack i bilden om du...
Du kan alltid stänga av 4G om du vill. Det gör många som inte bor i en större stad. Om du skall röra dig mellan stora skillnader i gradantal...
Du kan ge upp. Jag hittade ingen så jag köpte mig en Nexus 4. Den dagen det kommer en liten telefon med topprestanda (eller i alla fall sådan...
Nu kanske jag låter dryg men det är inte min mening men Apple är väl mer eller mindre världskändisar för att ha jättejättebra garanti? Det...
Har två veckors semester, som dessutom inte sitter ihop och en var förra veckan, så det blir nog inte så. Eller, vi skall till Danmark över...
Innan vi fick köpt en Smart-TV hade jag en laptop ståendes vid TV:n som jag hade ett sådant -> http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=111555 kopplat...
Jag lider när det inte finns tillräckligt att göra på jobbet. Det enda jag kollar på är klockan och det enda jag får fram av den är att det är...
När jag skriver in " https://swedroid.se/FORUM " kommer jag hit:...
Det händer utanför Tapatalk för mig. Alltså genom webbläsaren. Att Tapatalk och forumet inte synkar med vilka aviseringar man tagit del av och...
För att fler postar här? Med samma logik kan vi alla börja posta i Samsung Galaxy 4-forumet eftersom det väl bör vara som flest folk där.
Min laddare låter ingenting men har haft problem med min laddare till min iPod och miss gamla SE-telefoner. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Du behöver seriöst städa... Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2