Separera namn med ett kommatecken.
Med Prox senaste custom firmware (1.4 ej 2) är den riktigt bra, är mycket nöjd.
att langa ut 285kr / månad för en 3gs hade inte jag gjort i alla fall. Utdaterad hårdvara är ju bara förnamnet... eftersom erbjudandet...
Har 5 hemskärmar Verktyg - Program - Main - Spel - Google Alla har samma stil, men bara main som har en klocka... [IMG]
"3G är alldeles för ostabilt för att vara annat än komplement men 4G verkar lovande om det kommer hit. Smart uttalande där, klart det blir...
Finns det någon smidig one-click-root eller liknande som inte kräver 100 olika steg samt installation av 100 olika saker än ?
Kanske hänger ihop med tele2's överbelastning av det underdimensionerade 3g nätet.
5000 spänn för S2 fan är det för ockerpris. Vänta i så fall tills S3 går att köpa och kolla om ni inte kan få den istället.
lite bilder hade varit roligt
Det är ju väldigt lite pengar men hade nog stört mig på upplösningen ändå...
Trevligt, köpt !
Samsung försöker bara skylla på google och det är uppenbart att det är samsung som "måste trycka på knappen"
För förtydligande så FÅR du alltså inte någon ny mobil av din operatör under bindingstiden (däremot kan du hos ex. telenor plocka ut en ny nalle...
1. Dom där 3 månaderna kan du ju ananrs betala i en klumpsumma så är den saken ur världen. 2. Den där med op-lästa telefoner kommer man ju oftast...
Bra bas ellr korrekt bas ? ATH-M50 om du vill ha slutna HD598 om öppna går bra
meh, jag ville ju ha en snake lur
500
Ni blandar inte ihop garanti och reklamationsrätt nu Ang. rek.rätt Under de första sex månaderna efter köpet är det säljarens sak att bevisa att...
Det kommer en uppföljare till cube u9gt2 som kommer ha Rockchip RK3066 istället (Dual Core Cortex A9) Den kommer ligga i ungefär samma priskalss...
Cube u9gt2 eller Onda v40
har du 50kr i månaden ? https://www.comviq.se/Sfa-Artikel.aspx?a=sfa-galaxy_gio Du får ringa för hela femtiolappen dessutom
Haha så det blev inga plattor, vilken överraskning !
Yakjuxw här, ingen uppdatering i sikte
Sätter min högra hand på att det inte var några surplattor i det kollinummret i alla fall. Ett paket med mer än 1-2 plattor skulle GARANTERAT...
Det är 1 Maj idag
Bara så du inte blir besviken så är A10 inte dual core, den bygger på Cortex-A8 (precis som senaste rockchip)
Känns som att oavsett vad som kommer så kommer det ändå komma ett gäng kommentarer som skall trigga fler att "köpa"
Hade ju varit trevligt om den kunde vara stående på något sätt också Typ såhär...
Någon här som har tips om något trevligt läderfodral som passar till en 9.7" platta ? ebay är inget problem.
Har du testat olika tumstorlekar irl ? Kan säga efter att ha ägt en 10.1" platta och nu en 9.7" att det är MYCKET skönare att surfa på en 4:3...
"Messa mera" är ju oslagbart. Samtal: 0,29 kr SMS: 3000 Fria Surf: Fritt
vissa telia butiker har fortsatt bra pris på xoomen har du kollat hos dom ?
Tror att dom bara har den utan 3g kvar i webbutiken, du får nog kolla i din lokala butik och hoppas på det bästa.
Nexusen som allt annat som det står samsung på är extremt plastig. Ångrar mig nästan lite bara för det.
exempel 100kr: idag 140x72 , ny 133x66 alltså mindre och det gäller nog för alla valörer (orkar inte kolla alla)
Tja dom är ju nästan kopior av euron så då är dom säkert mindre än dom vi har just nu också.
Är väldigt missnöjd, pengarna ser ut som leksakspengar och det är imo extremt mesigt att ha "kändisar" på pengar, pengar skall prydas av personer...
Ondan och Eken kör ju dock med "All Winner A10" som likt RK2918 bygger på Cortex A8 dock med något bättre GPU.
*Via phonehouse kan man köpa Ipad3+Iphone4s med Pott399+150kr/månad (totalt 549) vilket betyder att man får plattan och nallen för totalt 3600kr...
Den är välbyggd och lätt att flasha in custom roms (som det finns flera olika av). Skärmen är superb och reagerar bra på touch. Nackdelen är att...
var själv inne på ondan men den skall vara tjockare än cuben och valde bort den pga det...