Separera namn med ett kommatecken.
Det med
Hahaha, verkar vara många som har handlat vid black Friday o cyber monday
@Cupcake: vad tror du om en ZTE MF910? Om man vill ha en router för spontan dagar? Bör den fungera bra? Jag vet att den har alla våra 4G band :)
Ja, det ska den göra http://www.androidpolice.com/2014/10/21/lollipop-feature-spotlight-the-new-screen-of-animation-actually-fades-to-black-and-white/
Ah, I see. Fick ni upp båten eller fick ni köpa ny?
Nåt speciellt som är löst i ditt område eller? @keyser hur fungerar din 5X, fortfarande tjyvstopp då o då?
Håller med. Satan va det blåser just nu
Beklagar. Var det väntat eller visste du inte om att hen hade cancer?
Dom har gjort om lite, men så här ser det ut när jag är vid en biograf. Kolla under "Saker du kan göra" [IMG] [IMG]
Jag kommer vänta in mellandagsrean om den inte hissas för något bättre pris än nu so kommer jag skaffa den senast under mellandagsrean
Ja, man måste ha Xposed först o för det så krävs root
Vart ifrån köpte du din? Blev det Amazon eller Proshop?
Det blåser fan inte lite i Stockholm just nu
Hur många här kör med 2GB RAM/16GB intern minne? Jag funderar väldigt starkt på att köpa en sån från Amazon UK.
Jo då. Så länge 4G inte är prioritet att det ska fungera utanför städer så :)
Nope, inte för tillfället :)
Om du hinner så testa o chatta med Comviq, dom har öppet till 20:00. Dock så har jag också läst att någon vän till mig har också problem med Comviq
Vad händer om du tycker på S COMVIQ eller Sweden Mobile? Jag kollade just med mammas telefon, hon kör Comviq och hon har mottagning- Vart befinner...
Så du ser inte något så här när du har sökt efter nät? [IMG] Vart är du någonstans nu?
Bör du inte behöva, men gör det om du fortfarande inte får nät. Du kan ju testa o söka efter nät manuellt o se om din telefon hittar något Tele2...
Har ni testat o gå ner till 2G? För hos mig fungerar nätet utan problem o jag använder Tele2, vilket är samma nät
Inge strul hos mig, förutom LTE, men det beror mer på min telefons lite ostabila mjukvara. Har full 3G signal som vanligt
Dags o leta efter bra pris på en Moto G 3 2GB RAM/16GB intern minne. Om någon råkade hitta något så får ni gärna säga till :)
Aha. Ok
Varför utom Proshop?
Vilken skulle du satsa på att köpa från? Proshop, Orange eller Amazon?
Jo. Men funtar om det inte är bättre att köpa den på Amazon där Motorola själva säljer den? Vad är bäst skulle du säga. Proshop, Orange eller Amazon?
Vad jag vet så stödjer den alla 4G i Sverige o för den delen EU. Det inkluderar band 20 o band 8
Jag gillar den nya
Men varför se Wi-Fi användningen? Har du inte fri surf på Wi-Fi?
Ja absolut 2/16 version. Jag har redan en Moto G 2 LTE, dock bara med 1GB, och hade det inte varit för att den bara har 1GB så hade jag kunnat...
Se där ja. Jag lyckades ju ha sönder LCD:n på min Nexus 5 så jag kommer väl bara få den via CM 13 till min Moto G2 och troligtvis till G 3 som jag...
Jag kommer ändå inte få den officiellt till min Moto G så... Har precis lagt in CM 13 på den. Där var det iallafall 6.0
Vad för fynd lyckades du hitta då :) Jasså? Ska .0.1 ha kommit? Har inte läst om att den ska ha släppts än Det måste du inte om du har 5.X/6.X,...
Är det ju mindre eller ju högre som är bättre? System uppdatering tillgänglig :) Vad får du/vad ska du hämta ut? Varför inte använda den...
Det kan jag dock hålla med om
Du skrev "Dock försvann det där suget på att plugga ganska snabbt" och då undrade jag varför det suget försvann :)
Det vet jag också. Det finns hos Tele2 Företag
haha, som vad då :P
Hur lyckades du med det? Och varför :(? On a another note. Tror jag kommer gå med en Moto G 3:e generationen :)