Separera namn med ett kommatecken.
Sålde en Chromecast till zel. Har bara positiva saker att säga - snabb betalning och kommunikation. Bara +++++
Slutlekt köpte en Chromecast och lite smarthome-prylar. Inga konstigheter alls, snabb betalning och kommunikation! Bara plus ++++
Smartpluggar sålda till @slutlekt
Båda sålda!
Sorry, budgivning avslutades 20.00 och högsta budgivare har fått pm. Hojtar till om någon skulle ångra sitt bud.
Noterat :) Lite mindre än en timme kvar. De med högst bud kommer få ett PM kort efter.
För att göra det transparent och sjysst mot tidigare budgivare så kör vi enbart budgivning på dessa. Är man intresserad av båda så skriver man...
Såld till @gualm
Misstänkte det :teeth:
Noterat :)
Noterat!
Noterat
Båda noterade :)
Noterat! :)
Det finns en knapp på ovansidan av den som är för manuell on/off, utöver det så skulle jag säga att det blir lite mer avancerat på det sätt att du...
Säljer en pi-klon då det blev en över. Funkar perfekt som liten mini-webserver, remote torrent-klient eller nästan lite vad som helst som går med...
Säljes då det blivit över för det finns inte mer att automatisera i mitt hem :D Likadana produkter som jag säljer används idag i HomeAssistant...
Säljer två stycken Google Chromecast. En är HD-versionen och en är 4K-versionen. Allt medföljer och funkar som det ska. Levereras...
Edit: Utlagd på Tradera istället.
Säljer NVR:en då den inte kommer komma till användning mer. Användes 24/7 i ca 6 månader. Egenskaper: Kanaler: 4 IP-kamerakanaler. Upplösning:...
Sålde en minipc (Lenovo M720Q) till @Tiopental. Snabb betalning och snabb kontakt. Otroligt smidig +++++
Grabben vill spela lite retrospel så letar efter en Pi 3 eller 4 med wifi. Tillbehör behövs ej så inget krav.
Såld till @Tiopental
Gött! Svarar på PM då :)
Säljer nu minidatorn då den aldrig riktigt kom till användning. [ATTACH] i5 8400T (8 gen) 256GB NVME SSD 16GB DDR4 Ram Utökade portar är...
Sålde en 5G router till puffes - Snabb kommunikation och betalning via Swish. Rekommenderas!
Sålt till @MrJuvas
Skickar PM.
Tjo! Absolut kan jag skicka. :)
Såld till @puffes
1000:- + frakt för Ironwolfen?
Noterat och pm:ar isåfall :)
Taget. Skickar pm :)
Har två stycken mesh-noder (routrar) över för mitt mesh-nätverk - knappt använda och i fullt fungerande skick. Medföljer strömadapter (en till...
Då jag äntligen fått fiber installerat så säljer jag nu denna 5G router. Köpt och kört med Telia 5G. Enligt Telia-supporten (och vissa...
Säljer nu plattan som aldrig riktigt kom till användning tyvärr. Köptes för 3D modellering men som sedan aldrig blev av. Använd max 9-10 timmar...
Jag ringde de och gav de kollinumret men när de försökte fylla i det i systemet för att försöka skriva ut så gick det inte. Och det finns som sagt...
Kontaktade Postnord men de kunde inte göra detta? Tyckte också det lät riktigt skumt..
Jo i en kartong, men ingen fraktsedel som sagt.
Japp, problemet är att det var ingen fraktsedel i lådan.. Det var inte nåt papper alls förutom bubbelplast och produkter.