Separera namn med ett kommatecken.
Aha, gick det smidigt med aktiveringen av Windows och installationen?
OK. Så du gjorde en uppgradering först och sedan körde du installation från USBn?
OK. Är reseten i Windows 10 som en formatering då typ? Allt rensas från C hårddisken
Kanske det. Aja, får väl göra uppgraderingen och göra en återställning. Den reset som finns i Windows 10, räcker den? Och hur blir Windows 10...
Mjo, men det står att den bara kan spara personliga filer, inte appar o inställningar. Kommer jag att behöva ominstallera alla program?
Japp, men då får jag bara valmöjligheten att installera den på svenska, fast jag har systemet på engelska :/ [IMG]
Gjort det också, får ändå felmeddelande
Det är det där jag har gjort, för att ens få fram Windows 10 via Update och har startat om datorn också
Får bara felmeddelande i Windows Update [IMG]
Vet man vilket nät som dom använder?
Yay, kan inte uppgradera till Windows 10 :/
Dock så måste dom ha haft någon sommarkampanj för när en vän till mig tog telefon + abonnemang så fick hon ingen uppläggningsavgift
Hos Tele2 så blir det billigare än hos 3 med en iPhone 6 och abonnemang, dock marginellt.
Ålsten, Bromma [IMG] [IMG]
Vilken operatör, står inte
Men om du inte har ett samtal aktivt på sim 1, så kan du ta emot samtal på båda, du behöver inte välja vilket som ska ta emot samtal, eller hur?...
På den telefon, (vad är det för telefon), så kan du ta emot samtal på båda, men om du får ett samtal på sim 1 så kan du inte ta emot samtal på sim...
Ok. Kan du svara på detta också, du som verkar vara kunnig på det: Kan man se signalstyrkan för båda, om jag använder data på sim 1? Eller blir...
Ok. Men ser man signalstyrkan för båda, om jag använder data på sim 1? Eller blir det helt borta så att man inte ser sim 2 alls? Går det att ha...
Ok. Men gäller det även internet? För jag läste detta på OnePlus forum: "Not if it's dual standby, when you use data on sim 2, sim 1 is...
Ok. Jag har läst lite nu på forumet, och det sägs där att det dual standby, är det de du menar med simultaneously? Och vad är den stora skillnaden...
Vet du eller någon annan, kan man köra CM tema i Oxygen OS?
Jo, och det är det dom har gjort med OP2. Det är Oxygen OS där. Btw, någon som vet hur dual sim fungerar i OP2? Kan den ta emot 4G på båda? Tänkte...
Jag hade kunnat skaffa OnePlus 2 om den hade haft trådlös laddning samt NFC
Gå o lägg dig då :)
Inte haft något o göra idag?
Aha, inte roligt kan jag tänka mig
Hur hände det? Var du själv eller?
Satt o sov på tåget på väg hem från centrumet idag, då var klockan kvart över 2 på eftermiddagen
Slussen, Stockholm [IMG]
Nope, Eftersom det inte är ett R bredvid signalstyrkan. Och han bor i Oslo så :)
Har också fått en sån dag :) Alltid lika trevligt :)
Duktig speed iallafall :)
Vilken av dom norska operatörerna är det där då?
Ja dock så kostar det 350 mellan månad 12-24 efter det så måste dom låsa upp telefonen utan kostnad
Ja, tyvärr så låser 3 i stort sett alla telefoner så att man inte kan använda en annan operatörs sim-kort
Nej. Dom har inte låst sina telefoner sedan november 2013, den sista som dom slutade låsa var iPhone
Dom senaste 3 har lanserats sent oktober början av november. Det ryktas om en Nexus 5 2015 edition. Pris har jag inte hört något om
Haha, planerat och inpulsköp hör inte ihop ;)
Kostnad?