Separera namn med ett kommatecken.
Jag skickar min adress och du skickar mig den, tack så mycket. DÅ vet vi det, tack :) GIEF!! Fast ne, jag vill aldrig mer ha Sony Ericsson..
+1.
Alltså, om jag fattat det rätt så ska jag alltså skapa ett delningsnät, Adhoc? Det har jag nu gjort och namngivit det samt slängt in ett...
Har faktiskt inte bott där, men jag har varit på semester där drygt 15 gånger eller nåt och det är generellt sett fult, för dyrt och för stort....
Sthlm? Nä, då stannar jag hellre i Oskarshamn :p Jag avskyr Stockholm.
Nordeas patetiska öppettider (10-13 Mån-Fre) (10-17 Tors) Jag hatar det gånger tre idag så det blir tre saker jag hatat.
Jahapp, dra och vänta på bussen nu då. Måste in till banken och fixa en sak för CSN har betalat ut till fel bank. Jag har Nordea och inte...
Det är till att vara petig :p
+1 Jag har ett 4GB minneskort i min mobil och den har skrivhastigheten 2Mbps (Klass 2) och jag har aldrig känt behov av att byta :) Någon...
Lycka till med provet :)
Jag börjar 10.20 och slutar 11.50 :D
Testade betan och grafiken var helt underbar även på min dator :D
Gomorron!
Då får vi se till att åtgärda det :p Jag skall törna in nu och vakna upp lagom så jag hinner ta mig till den enda lektionen jag har imorgon vid...
Ajajajaja, klockan är nära ett och jag är skittrött :p jag vet att skillnaden mellan milli och Mega är otroligt stor :p
Ett klass 2 SD-kort klarar 2mbps överföringshastighet. D.v.s. det duger.
Anovo can smd :)
Jag har all respekt för polisen. Även om vissa kan vara rena svin så får man tänka på all skit de får ta dagligen :)
Jag har två bilder som jag själv lagt ut och de är på min fula nuna sen så har jag ett antal bilder jag blivit taggad i. Jag ser inte poängen...
Jag är 18. jag har inget socialt liv, jag vet :p
Precis. Ibland kan man också komma undan med endast böter vid ett grövre brott. Alla poliser är olika :p
Japp. Jag ger blanka fan i om hela världen vet vem jag är.
Larver äter väl gräs?
Äpplen? :)
Vad gör man inte för sina kompisar? Jag skickar mina arbeten så de inte behöva jobba så mycket :) Jag är snäll och gillar att vara snäll :)
Jag gillar faktiskt facebook som det är. Skulle jag ta bort facebook skulle jag inte ha något liv kvar. jag är inte mycket för socialt umgänge,...
Derp.
Man kan äta allt, men vissa saker kan man av olika anledningar bara äta en gång ;) Värt ett försök :)
Jag vet inte vad du pratar om ;) [spoiler]
haha aa, alla här är postfnask :) Jag är så oskyldig så *host*
Det räcker ju med att skriva: Man bedöms lika i båda fallen, punkt slut.
TACK!! Facebook ser miljarder gånger bättre ut nu!
+1 [IMG]
Jag kunde faktiskt inte bry mig mindre. Jag har Facebook och jag gillar det. Om någon pakistanier vet vem jag är och vart jag bor, who cares?...
I talspråk så har det ingen betydelse hur man uttalar ett ord, det är på pappret det har betydelse. Det låter för den delen heller inte bra att...
Anovo är det sämsta skitföretaget i världshistorien och borde inte få kalla sig själva mobilreparatörer. Om något så förvärrar de inkompetenta...
gomorron :) Börjar 12.10 idag :D
Det sprider sig, skall det vara :P Lägg dig inte i, sa mannen som sket i sängen :) sent from my iPod touch using Tapatalk