Separera namn med ett kommatecken.
Ja du, den har ju gått över 18 månaders "gränsen" sedan längre, så jag skulle bli förvånad om den får, samtidigt så tycker jag att det inte är en...
Google tänker verkligen på allt :)
Det var ju väldigt smidigt måste jag säga! Like it! Trevligt. Tror du att våra N4or får Android M/6?
Hur har dom löst det? hahaha, hur ser din hund ut då? @chraist: Hur fungerar 5.1.1 för dig nu när du har haft den i några dagar? Något specillt...
Har inte hunnit testa den så mycket, då jag bara installerade uppdateringen, för sedan gick jag o la mig. Håller på o laddar den nu
Jag tycker inte att den är kass, men man har väl olika förväntningar
Haha, Nä, fick den igen [IMG]
Då ska du fan inte klaga ;)
Exakt. Det där är anledningen till varför jag kör Nexus enheter :)
Jag fick 5.1.1 nu på kvällen till min Nexus 4, men den failade på installationen troligtvis pga att jag hade en custom recovery, o sedan när jag...
Jag har redan återställt till 5.1.1. Mina datorer kunde inte mouta Nexus 5 så att jag kunde överföra bilder från den. Sedan så hittade jag inte...
Va fan är det där? Är det easteregg i Android M?
Fick uppdatering till Foto appen på min Nexus 4 haha, jag har fortfarande bara 1, Foto appen uppdaterades :)
Jag får inte den o fungera i webbläsaren: [IMG]
Japp, dock så behövde jag installera fastboot programet på linux [IMG] Edit: installerad, bootar upp...
O där kom uppdateringen [IMG]
@bvb: Försökte installera o fick samma fel som jag fick när jag försökte installera Android 5.1.1, den kan inte hitta system.img filen i Windows,...
Och titta vad som trillade ner på min Nexus 4 nu [IMG]
Första notisen, jävligt snabb nedladdningsserver, laddade ner med ca 10MB/sec
När du skrev att den var ute, då var den det, men när jag skrev innan, då var den inte ute :) Var inne på den sidan redan :)
Jag kan inte hitta
haha! Jag funderar/tänker kanske på att installera Android M när den kommer ut
Då var Google I/O livestreamen över
Att ge eller inte ge appar tillgång till t.ex. mikrofonen, kameran mm är ju också väldigt bra
Så du tycker inte det var bra, att man kan ladda upp sina foton i större storlek än 2048X2048? Eller videor i 1080p mer än 15 min? Eller för den...
Funderar på om man ska dra in Android M Preview när den kommer ut....
Vad är skillnaden mellan 95 o 98?
Ok. Första gången i Stockholm?
Ah, I see :) Har ni tänkt på något som ni tänker göra när ni är uppe, eller har ni inget planerat?
Vad ska ni upp hit o göra?
Haha, jävlats med vänner?
Kan bara hålla med. Ser, rent ut sagt, för jävligt!
Aha, okej
Okej. Är det internt hos SL, eller är det mot oss som använder tunnelbana/buss/tåg/spårvagn?
Vad gör man då?
Skulle inte kalla detta fullt ;) [IMG]
orkar inte ;)
hmmm... undra när OTA:n för min N4:a dyker upp...
Har inte problemet nu på 5.1 och har inte haft det alls på min N4:a Jag hade bara problemet på min N5 med 5.0.X Jag har inte heller haft det...
Beställde hem lite mer RAM eftersom datorns ram-användning ligger på 96% när jag spelar GTA V [IMG]