Separera namn med ett kommatecken.
Jag gör nästan bara det.
Hørt talas om print screen?
Cool låt ping @indika [MEDIA]
@bvb kan man be om mer information om bengaler i bussen? En som gick förbi och langa in den eller skulle han själv bli transporterad och de...
Kan vara väldigt smart och intressant att sätta dig in i komponenterna. Det finns en hel del märken där ramen kostar massa enbart för märket och...
Skor går vä på 600-2000 kr bara de. Nya pedaler (racing) kostade mig 700 kr. Köpte en crescent racer från 80/90talet. Några hundralappar för...
Tillräckligt svårt med ironi på nätet, särskilt på sista tiden med så mycket skräp på nätet. Och jag har en intern lista i huvudet på användare...
För att det skett någon gång betyder det inte vad du säger, dra inte felaktiga slutsatser. Men visst låter historien kass. En del av problematiken...
+1. Varför vill folk alltid gruppera upp folk och veta information som inte ger något nyttigt.
Bara snö på fjällen. (Bergen i Bergen). [IMG]
Google image : fake external hard drive så ser du mycket "fint" från ebay m.m.
Det var mig en jävla farlig slutsats/koppling som är direkt felaktig. Antar dock du sett externa hårddiskar från siter som kommer med något litet...
Låter som mycket personlig erfarenhet kring båda typerna ;-).
Nog gillar jag att ibland vara provocerande ibland, där det ibland kan ses som väldigt arrogant. Nu var det inte meningen i det här fallet. Jag...
Men varför? Word. Smaka på det var väl lite skumt, men prata om det måste ju vara tillåtet. Att tysta folk för sådana ämnen vilket får ämnet att...
En vanlig skärm? Om det fungerar med en enkelvägspegel borde en glasskiva inte vara något problem :-P. Ta bort plasten och bygg en egen ram. Eller...
Ser den, funderar på om det blir så lätt jämfört med annat, om man ska använda den dagligen eller ungefär dagligen. Men visst, roligt projekt.
Låter lite smått intressant egentligen. Som en mindre version av att projektor på whiteboard (eller en smartboard som jag minns att mitt gymnasie...
Haha, jodå. Men de kan ju kränga mer saker :-P. Minns att jag beställde från både Farnell och element (eller vad de hette) för första pajen....
Jag med, funderar också på att bygga en spegelskärm. Så en større skärm bakom en spegel. Ser jäkligt coolt ut. Och sedan lite widgets till en...
Är inte reglerna som förut? Nu har jag inte hängt med men om en återförsäljare har för stor försäljning (siffran står väl hos skatteverket) så...
Keso med mjölk? Höhö
Vem var det här som också hade en gammal m360? @keyser var det inte du? Har fått en blå fläck på min. Ganska störande, syns inte så bra i bilden....
Inte svaret som jag letade efter, eller i och för sig kanske, lite, om man kan generalisera med procentenheter. Då de flesta telefonerna har samma...
Kom att tänka på en sak, hur mycket ström drar en start av en telefon. Ni lite äldre vet klassiska släck ljuset från föräldrar, samtidigt som ett...
Haha, fin rubrik med. Sjukt skamligt i båda planen. Edit: Men som en vän beskrev det, Blåvitt är ju fortfarande obesegrade...
Vettekatten, jag tycker inte det första exemplet är så dåligt. Kanske mest är för att det är så jag använder det.
Bara gammal vana tror jag, Skiljetecken måste ju vara någonstans, så varför inte sist. Emojisen tillhör ju meningen inann :D. Och inte såhär. :(
Jojo, jag såg faktiskt hela avsnittet. Men ändå :(. Säkerhetsansvariga i blåvitt och ellos som inte gillar det mest antar jag.
Bah. De verkar ju snällare med pauser. Har ni någon speaker som gör såhär: [MEDIA] HÖHÖ.
Förstod att det var han så fort jag såg han. Förstår fan inte hur det bara blivit en tom handläggning med kass FUP och ingen JO-anmälan som JO har...
Har faktiskt redan börjat se på den. Kvart in redan nu. Men snubben längst till vänster sade väl allt jävligt vettigt. Hur de är yrkesutövare med...
@bvb lite kvällspoesi: [MEDIA] Nog är den vinklad till blåvitt. "Det brinner rök och eld, så nu kan media få ge oss skäll (2:42)". Och det är...
Haha, trodde de hade ändrat det. Hade en i4 (eller 5, vet inte) när den kom ut. Blev galen på tangentbordet då jag typ alltid skrev fel, och...
Är relativt lätt testat. Slå av det och kör på ett par timmar eller dagar och märk vad som inte fungerar. Om det är många sidor så kolla om någon...
Du slipper massa skräp :-P? Vissa funktioner på siter kan ju sluta att fungera, beror på vilka siter du besöker. Antar att en whitelist eller...
Går det inte att stänga av JavaScript?
Yes, bajen hemma har jag för mig. Brakstakarna var redan på väg hem, det var fler poliser än folk i bussterminalen och de skriker om massa...
Jadu @bvb vad ska man säga. Efter att ha blivit tagit enligt pl13 så jo-anmälde jag Polismyndigheten och häktet. För ovanlighetens skull så valde...
Vad fan är eventpublik för finord. Medgångsupportrar heter det ju.