Separera namn med ett kommatecken.
Ibland är ångesten värt det! Å andra sidan vänjer man sig vid drogen med tiden. När man blir äldre är det sällan man dricker tills man spyr....
Låter ju värre än min värsta kompis om du legat och spytt i sex timmar straight! Kudos!
[img] Statusbar+ Misset it! ClockQ Spotify Widgetlocker
Är det bara att lägga till Wordfeud som en app? Riktigt smidig app :) Hade visst köpt den men totalt glömt av den. [img]
Då var det inte bara jag :) Det stod ju något om att det skulle vara en swype-funktion nu. Eller läste jag fel? Måste kolla mailet. EDIT: Det...
Du gillade det ju sist! Lycka till på tentan!
Någon av dessa skulle jag köpt för den pengen eller mindre: Sony Ericsson Xperia Arc S - Mobiltelefon - Hitta lgsta pris, omdmen och information...
Jag orkar varken gå ut i köket och hämta nåt att käka eller gå på dass och pissa. FML.
Alla gör verkligen samma tabbe. Windows 8 är inte riktigt nyckelspelaren i huruvida Linux kan installeras på datorer eller inte :)
Finns det något bra VNC-program där du kan styra telefonen?
Helvete så packad jag kommer bli på en flaska mousserade idag. Rövtrött efter tentaplugg hela veckan.
Din Home Screen [Diskussionstråd] OBS!!Läs första inlägget!! <- Här är där ni är! Din Home Screen [Screenshots] OBS!!Läs första inlägget!! <- Där...
Ja min var mer än duglig. I alla fall om man ser till "kärlekslivet" ;) När sängen, dagen efter en brud vart över, luktade parfym i flera dagar...
Mest intressant är väl hur någon kan tycka det är kul att alla andra ser en som en idiot :) "Muhaha, de tycker jag är HELT SVÄNGD!!!! Hahahah!"...
Aight. Då är jag med :) Mina listor ligger på telefonminnet men det skall ju inte vara några skillnader på huruvida den raderar dem eller inte...
Nope! Men om du drar nedåt så hämtar den din vanliga statusbar. Jag tycker det är mer cleant. Plus att man kan ha notifikationer ifrån t.ex....
* Att vänta på tentaresultat * Getingar som är inomhus * Motvind a la storm när man cyklar men en väska full av mousserande vin, öl och en box vin...
Jag saknar ungdomen :(
Hur funkar det med att avinstallera Spotify? Min ville helt enkelt ersätta den versionen som fanns. Problemet är väl att man kanske inte får...
Den uppdaterar appar betydligt bättre än den gamla. Den slöar inte ner telefonen under tiden på samma sätt. Såg ut som att den laddade ner en åt...
Kanske tipsad om tidigare men eftersom det inte går att söka på "statusbar+" utan att forumet tar bort +-tecknet så chansar jag inte :) [img] Om...
Kolla även in SE:s Ray. Jävligt snygg. Inte en toppresterare men UIt i SE:s telefoner flyter ju på bra som det är. Den är väl 3.7" har jag för mig.
[img] Statusbar+ Widgetlocker ClockQ Spotify
Sant!
Nu kom den! [img] Lite seg tycker jag. Fungerar säkert minst lika bra som den gamla.
Gick ifrån LPP till ADW EX ett tag. Sen till Go. Go flöt minst lika bra som LPP och ADW EX förr i tiden men jag tycker att den blir segare och...
Sista betan, 2.1 eller vad den hette, funkar ju sådär för mig. Jag får inte upp något tangentbord alls. Bara predictions. Någon som vet vad fasen...
En app består av data. Att ladda ner data till annan data blir nog svårt. Menade du med "data" datorn så blir det lika svårt. Ifrån...
Microsoft LifeCam HD-5000 - Webbkamera - Hitta lgsta pris, omdmen och information En i mängden ;)
ÅH SÅ GÖTT! Tentan i logistikadministration är avklarad. Gick t.o.m bra om det går som det känns. Får väl IG bara för det... Nu blir det...
Märkligt då jag borde ha koll på varuhusens prissättningar ;)
Det här var ju en av de töntigaste åsikterna jag någonsin läst... Utvecklarna av det du avstår ifrån / piratar skall alltså lida för att du är...
Haha, fan så roligt! Elgiganten körde ju SGS:en för 2222:- för några veckor sedan. Tyskarna har väl slut på idéer :)
Stäng av predictions då :)
Skriver under på det. Har testat mycket andra tangentbord, inkluderat alla "swype"-tangentbord som finns med svensk ordlista, och har alltid gått...
Hrm. Kanske är undantagsfall med min Atrix då. Den är ju iofs tänkt till att kunna användas som filmspelare. Har lirat bra bitrate på den, 720p,...
Blev nyfiken här. Klarar inte DHD att lira 720p i vanliga fall?
Om du börjar svara på inlägg som innehåller frågor som du faktiskt har svårt att svara på så kanske du kan tas lite mer seriöst. Nog för att jag...
Verkar ju fungera ypperligt! Bra tips :)