Separera namn med ett kommatecken.
Men jag kan inte se varför det är så svårt att förstå? En inbyggd frys köpt på ikea till ikeas kök passar bättre till ikeas kök än en frys köpt...
Fast nej. Jag skulle inte tro det faktiskt. Då blir det ”Apples klockor gör inte si eller så” eftersom en Android inte har samma chip som en...
Apple skulle inte prestera utan att ha bra produkter att sälja som kunder vill ha Är det verkligen så svårt att svälja?
Men, vadå? Har seriöst försökt svara på frågan. Sen insåg jag att TS inte längre svarade och sa egentligen just det, vi kan sluta svara. Kanske...
Du menar ungefär så här ;) [ATTACH]
TS has left the building
Alltså, ni sitter obundet. Byt till något bättre
Fokus är väl en app?!?
Så sjukt imponerande Nämnda Inga-Britt fyller 95 år idag. Svarade på SMS med emoji inom 2 minuter. Fränt [ATTACH]
Ja men använd stör ej eller annat fokus-läge då Eller reglaget för volym (knäpp tanke, men kanske funkar )
Ja precis. Att kunna ha en nummer, surfa i 5G och allt annat för en pizza per månad kan ju knappast anses dyrt i förhållande till vad det tillför...
Ajdå. Procentuellt är det ju mycket, men i praktiken kan det knappast göra någon skillnad i en persons privatekonomi ;) Man ville helt enkelt...
Kan någon summera varför forumet går bananas över Fello just nu? Jag hänger inte ens med på vad grundproblemet är ? Jag har 3st abbonemang hos...
Vad är det för fel på mute-knapp ?!?
Funderar starkt på att byta ned från Pro Max till bara Pro. Känns som nyttan är minimal när man lever kring datorer och aldrig konsumerar...
Blocka nummer
Fast jämfört med fiber hemma för att få wifi kan jag tycka det är ganska billigt sätt att ha en mobilnummer. föreställ dig att du inte har ett...
Iphone 15 Pro Max svart, 256gb. 95% batterihälsa och gott skick Vad skulle ni säga den är värd ?
Skulle med satsa på nån Toyota av Verso-modell i ert fall
Absolut. Du nämnde bara livboj, inte resten, så kunde inte jag veta
Det kan vara så att din Livboj snarare begränsar. Om du köper en begagnad jättebillig laddare där mobilen är stående, så kan du bygga upp under...
Jag valde att köpa en laptop-laddare istället. Går väl vilket som Grejen är att ingen i familjen kommer och stjäl min dator-laddare då, vilket...
Ikea har ju sladdar, billiga dessutom. Låter smidigare för dig
Ser inget hinder att ladda med den
Förklara mer. Det lät som någon som verkligen vill hitta en anledning att få handla just nu :P
Ja dom som köper både minnen och GFX nu lär nog uppleva ett tapp :P
Total idioti. Vad anges för anledning av marknaden?
Okej. Två AI-agenter har gett sitt svar Hallon skriver själva ”Giltigt i 30 dagar.” Känns ganska solklart? självklart gör som du önskar
Klart vi hjälper till! Men varför behövs mer hjälp? Ladda på mammas kort idag så fortsätter det fungera
En OLED till datorn vore ju sjukt trevligt ett problem är att för varje pryl jag uppdaterar hemma så blir prylarna på jobbet sämre och sämre :eek:
Jag kan inte så mycket om Hallon, men AI svarar så här med informationen du gett mig ———————— Sista dagen är 12 januari 2026. Beräkning: Ny...
Inga klockslag anges så hela dagen måste gälla
Så det är för att komma över 60Hz, rent krasst ? fps är ju nice, helt klart
Det fungerar alltså i morgon den 13/1 med till och med betyder egentligen ”fram till”
Ärlig fråga som säkert blir aktuellt med ungarna framöver varför vill man lägga en förmögenhet på en speldator istället för en tunn laptop och en...
Har @keyser försökt sälja Audin?[ATTACH]
Under Telefon i inställningar
Gör egentligen ingenting. Kommer telefonen är klockan nära bilen så fungerar den. Det där kortet som är nyckel har jag använt en gång, vid köpet...
Bär sällan runt på bilen ;)
Nyckel? Batteri? Behöver ni sånt :P