Separera namn med ett kommatecken.
4.100kr + frakt
Den lärda läxan är som jag skrev tidigare, sätt aldrig en fix sluttid utan en minsta tid efter senaste budet (efter ett klockslag) då blir det...
@lyxx för dig vore det betydligt bättre att avsluta tex. 15-20 min efter senaste budet, annars brukar det alltid sluta i lite diskussioner
11.600:- på plus frakt
11400 plus frakt
11.200:- + frakt
vilka skal ingår?
4.500kr plus frakt
4.300kr plus frakt
4.100kr plus frakt
3.900kr bjudet
Är mobilen fortfarande stock eller har du flashat Lineage/SailOs på den?
2.700:-, kan fortfarande hämta
Bjuder 2.500:- kan hämta i Tyresö
var i Stockholm kan de hämtas?
Finns den kvar?
bjuder 2.500kr, kan hämta i helgen.
Perfekt, vi tar resten via PM
Vill helst undvika, men ska kolla vikten och kostnaden, vill inte göra någon besviken pga av fraktkostnaden.
Hej Jag har ett gäng skal och skärmskydd jag aldrig kommer att använda, de flesta till gamla mobiler men det finns några till iPhone 12 Pro Max,...
Vilka skal ingår?, finns några högkvalitativa med, ex Pitaka?
4.300:- plus frakt för mobilen
4.100:- plus frakt för mobilen
3.500kr + frakt bjudet
Länken går till 5G versionen. Är det den du har eller har du vanliga wifi?
Tack för tips
Söker en iPhone 13 mini i bra skick med repfri skärm och bra batteristatus. Färg spelar ingen roll, finns bra skal är det förstås ett plus.
Börjar med 7.000:- för Ultran plus frakt ( bor i Sthlm) så länge kvitto finns
Kan köpa resterande skal (exkl. pitaka) för 200:- plus frakt
Så länge tangentbord ingår är det ett ok pris. utan tangentbord är 8.000kr max
Är på jakt efter en Samsung galaxy tab S10 ultra 5G, gärna med tangentbord. Enbart WiFi är inte intressant.
Köpte en Google Pixel 9 Pro inklusive bar skal av @BigF. Allt i lovat skick! Snabb och enkel affär, bra kommunikation. Bra packat och leverans...
Köper den gärna för 8.000:- plus rek frakt
Tack för tipset, ser att den finns i en av Stockholms butikerna, åker nog dit i morgon. [Edit] mobilen på Phonehero var lite väl repig runt...
Hej Är sugen på att testa en Xiaomi 14 nu när Hyper OS 2 är på gång. Är det någon som har en att sälja? Inga repor eller tappskador, nära...
köper den gärna, frakt behövs,
350kr inkl brevfrakt för iPhone 15 pro skalen?
Du vill inte sälja det blå/svarta bandet separat?, det ligger löst på bilden från 14/8.
om 150kr inkl brevporto är OK köper jag det
Bjuder 425:-