Separera namn med ett kommatecken.
Cupcakes: Vad är 24005 (Comviq) för nätverksnamn? Är det inte 24024 som är Tele2Comviqs nät? För enligt Cerberus antistöld app så är det det...
Jag har telefoner som används i hemmet som bara stödjer 2.3. Borde inte alls vara fel med det, håller med Hund Skickat från min Galaxy Nexus via...
@;indika Vet du eller någon annan mod/admin varför Swedroid var nere tidigare idag Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk
Skaffade först ett nytt nätagg [IMG] Sedan behövde jag ett powerpack, så det fick bli denna: [IMG] Räcker 1 laddning till telefonen Skickat från...
Nopp, tycker inte att den är svår att träffa Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Haha, vad behöver du det till Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Va? Menar du att Hallon har varit bra för dig eller att du bara har haft 1 (siffran) bra sak?
Håller med. Hur har du lyckats sudda ut namnen så där?
haha, här får man vara glad över en 9:de plats
hmm.. konstigt. Jag kör med senaste versionen också, dock rootad, men har inte haft några problem
Stock rom Skickat från min Nexus 4. Stavfel kan förekomma! Deal with it
Nopp. Inte hänt här. Kör du stock? Skickat från min Nexus 4. Stavfel kan förekomma! Deal with it
Men i o med att reklamen spelas upp så kan dem ju inte se om jag kollar på den eller inte Skickat från min Nexus 4. Stavfel kan förekomma! Deal...
Det laggar på både min och Asciis Galaxy Nexus enheter så det är inte så märkligt. Och fungerande rommar på några dagar håller jag inte med om....
Kör 8.1, hade inga problem med att logga in i dag när jag kom till skolan Skickat från min Nexus 4. Stavfel kan förekomma! Deal with it
Japp, det är jag själv Skickat från min Nexus 4. Stavfel kan förekomma! Deal with it
Du låter som mig när det gäller studenten. Tar studenten i sommar Skickat från min Nexus 4. Stavfel kan förekomma! Deal with it
Nej, för reklamen spelas fortfarande upp som Sweden2 skriver, den startar reklamen automatiskt det är det enda, reklamen spelas fortfarande upp...
Well, that sucks Skickat från min iPad 2. Stavfel kan förekomma tack vare auto-correct
Men det berodde mer på att tillverkaren för soc inte längre stödjer telefoner då dem inte längre gör soc. Och det är väldigt laggigt med en Galaxy...
Och du får inget nytt paket? Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Denna funktion gör så att reklamen spelas upp, men att du inte behöver vara vid telefonen (och då starta reklamen manuellt) och att du kan ställa...
Det fungerar alldeles utmärkt [IMG] Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Jag tror inte att Google kommer sluta supporta denna redan Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk
Nej, det kan du inte. Inte till annat än nödsamtal
hmm.. låter som om ett av Telias nät inte räknas som ett hemmanätverk. Låter som om din telefon tolkar ett av Telias nät 2G,3G eller 4G som ett...
Aha. Right!
Va? Vad menar du med hw? Jag vet att hw står för hårdvara, men vad menar du med det i detta sammanhang? Skickat från min Nexus 4. Stavfel kan...
Ascii Vad säger du att slänga in CM 11 nighty på en N4? Är den lika stabil som på gnexus? Är sugen på att slänga in CM 11 på min N4
Vart ifrån? Skickat från min Nexus 4. Stavfel kan förekomma! Deal with it
Synd. Och det där är en av anledningarna till att jag gillar Google telefoner :D
Jo. Problemet är att jag bara kan be den att söka efter uppdateringar, inte ladda ner. Och jag vill inte att den ska söka efter uppdatering på 3G...
Jag går på ett kollo varannan helg, och på det stället så kan jag inte få någon täckning med mitt mobila bredband om jag inte har sim-kortet i en...
Vet någon här om man kan, med hjälp av tasker få tasker att söka efter en ny version av CM nighty och om det finns en nyare version, ladda ner och...
Hur ofta installerar du en ny version? Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk
Har du också fått upp en ny genväg under Bluetooth? [IMG] Uppdaterade till dagens nighty och telefonen känns snabbare Skickat från min Galaxy...
Om du går in i Google Play, går till Mina Appar, sedan Alla så kan du trycka på X bredvid appar som du inte vill ha kvar länge. Bild på det jag...
Om du menar MIUI 4.2.2 så ungefär som CM 11 när det gäller lagg o sånt. Annars fungerade det bra när jag använde MIUI. Använder inte MIUI nu
hmmm... som sagt, har inte haft mycket problem med CM 11, förutom att det laggar en del
Låter mer som om tangentbordet är felet. Jag har dock inte uppdaterat min på 1 vecka. Dock så kör jag stock tangentbordet