Separera namn med ett kommatecken.
Så länge du inte berättar vad du gjort och Hjälten är helt död så lär det väl inte vara några problem att få den lagad på garantin.
Du måste kolla på den riktiga rapporten och inte på sammanställningen som dom har där nere. Den intressanta raden ser ut såhär Det är...
Du pratar om nått som kallas för Metar. Det är dock inte realtid utan är en rapport av aktuellt väder som kommer var 30de minut när flygplatsen är...
Jag är lite skeptisk och vill nog ha dag/natt som det är nu. Jag gillar när det är konsekvent och dag/natt vid fasta tider känns rätt för mig....
Piratpartiet hamnade näst sist för mig med Folkpartiet sist. Jag kommer inte rösta på PP men testet har fått kritik just för att PP aldrig kunde...
Problemet är att HTC inte har kommit med klara besked och det har gett upphov till alla dessa rykten. Hade HTC från början sagt att uppdateringen...
En helt buggfri ROM kommer nog aldrig att existera. Det kommer finnas buggar i den ROM som HTC kommer släppa också. Jag hoppas verkligen att...
Med största sannolikhet kommer det snart finnas custom ROMs som är stabilare än den som HTC kommer släppa. Jämför man HTC's 2.73 med MCR 3.2...
Det som brukar funka är att rensa data på kalendern och sen synka om. Gå till inställningar-program-hantera program - kalender och välj rensa...
Vad jag förstår är JIT i dagsläget inte helt stabilt men vem vet. Om Myriad släpper Dalvik Turbo fritt till hösten så kan det bli riktigt intressant
Ja :)
Det är möjligt att man måste installera den första uppdateringen via datorn men jag har inte läst annat än att det skulle vara OTA. Jag har dock...
Ja visst är det märkligt att ett företag som har byggt upp sin verksamhet på sökningar och som vill göra all information i världen sökbar inte kan...
Problemet är som jag ser det inte kvaliteten på apparna utan att sökfunktionen är kass och filterfunktioner saknas. Det är svårt att hitta dom...
Om du vill kunna roota i framtiden så är det en ganska bra idé att göra det nu och inte flasha den officiella. Det är inte säkert att det kommer...
Ja det ska det. Jag kör elelinux legendary och problemet med att låsa upp den beror på att den klockas ner för lågt. 244MHz funkar inte så jag...
Ladda ner Overclockwidget och lägg den på en startskärm. Sen är det bara att klicka på den, gå till advanced setting och ställa in :)
Jag har läst några inlägg om att det skulle dra mycket ström men jag tycker inte det är så farligt. Sen jag tog min Hero ur laddaren i går morse...
För det första, skippa task killers. Det finns massor att läsa om det så jag skriver inte mer. När en app avinstalleras så försvinner den helt ur...
Du måste vara inne i menyn där du väljer alarmljud för att kunna ändra ljudnivån med volymknapparna. Det räcker alltså inte med att vara där du...
Du behöver inte överklocka den för att den ska sköta sig. Det räcker med att hindra den från att klocka ner sig för mycket när skärmen släcks....
Glöm inte att avaktivera antivirus när du installerar
Man får prata om vad som helst här;)
Har också haft problem senaste dagarna BBB 100Mbit
Jag tror det är nått galet med GPSen. Jag har haft bra batteritid fram till igår då jag använde My Tracks för första gången sen jag flashade...
eller inlägg 2000 :)
Ok vi kör :)
*suck* Jag får väl hjälpa till då
Problemet är att det är fel tidsstämpel på MMSen. Om du tittar på tiden som anges så är den 1h fram i tiden och alla SMS som kommer under följande...
http://www.theonion.com/video/sony-releases-new-stupid-piece-of-shit-that-doesnt,14309/
Vad just du ska flasha för ROM kan nog bara du bestämma själv. Jag kör elelinux legendary och det har jag gjort länge. 1.6 som är den senaste...
Du glömde att det inte räcker med att både du och den du ringer till är uppkopplad via WiFi, båda måste även ha en iPhone 4. Det känns som det...
Den var riktigt underhållande. Snacka om desperat försök att försöka få iPhone att verka överlägsen.
Jag har kört Heron sen den kom ut och jag håller med om att det är den bästa mobil jag någonsin haft. Men den är snart 1 år gammal och det har...
Om du inte har någon mottagning så lär du knappast få bra standbytid. Alla mobiler drar mer ju sämre mottagning de har. Det har inget med Android...
Det lär vara många fanboys som blir förvånade när dom måste ladda den varje dag om Steve har sagt att den ska hålla en vecka :D
Det verkar helt rimligt, tänk på att Heron har 750h i standbytid ;)
Jag kollade nu och det verkar som den inte ändrar trots att det kommer upp ett meddelande om det:eek: Om jag däremot kör 480 så ställer den in...
Grattis!
Du har råkat ut för volymbyggen :) beskrivning och lösning finns i wikin https://swedroid.se/wiki/index.php/Vanliga_problem