Separera namn med ett kommatecken.
Är det dags att börja bli lite orolig? Från Paranoid Androids Google+: Hela inlägget låter mest som spekulationer, men vad säger ni som kanske...
Du skulle kunna använda dig av en scene som täcker hela skärmen som gör att du inte kan trycka på något. Se dock till att du har någon knapp...
Fortfarande ingen 4.2 :( Jag hade hoppats på att MIUI v5 skulle vara baserad på 4.2 men så blev det alltså inte. Ingen som har hört något om MIUI?...
Har du aktiverat Unknown Sources under Security?
"Caller matching (some events and states e.g. Incoming Call) is handled slightly differently." Läs bara första delen, dvs, "Caller matching (some...
Taskers userguide som jag starkt rekommenderar :) http://tasker.dinglisch.net/userguide/en/matching.html Det kräver nog till och med två...
Ja, är det inte det du vill ha? :P När du loggat in ser du en stor karta samt två menyer: en för enhet och en för kommando?
Vid lite noggrannare läsning verkar det som att C:FAV bara funkar i vissa contexts och således inte i actions som vi försöker med. Lägg till C:FAV...
Installera appen på telefonen/plattan, skapa ett konto på enheten, logga in på kontot på sidan jag länkade till.
Då får vi felsöka: Gör en ny profil där den enda contexten är State - Phone - Call - Incoming. Tillhörande task: Notify %CNUM Notify Hej If...
Du installerar appen och styr enheten härifrån: https://www.cerberusapp.com/
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lsdroid.cerberus
Har du provat Set Alarm? Beroende på hur Gentle Alarm är utvecklad kan det gå. Första gången du kör tasken kan det hända att det visas en fråga...
Enligt Taskers userguide (Meny - Info - Userguide i appen) matchar C:FAV numret och inte namnet. Prova %CNUM istället :)
Jag ska göra det! :) Dock försvinner den röda triangeln med jämna mellanrum, men om den inte dyker upp på några dagar är det säkert lugnt. Tack...
Jag hittade en rad som såg ut så här: Jag misstänker att det borde vara två rader enligt länken du postade?
Funkade inte :( Jag möts av samma felmeddelande när jag kör sudo apt-get update.
Jag har bara haft Ubuntu någon månad så jag har inte full koll på allt ännu. Jag har ett litet problem med en röd triangel som visas uppe i högra...
Just nu kör jag Slim Bean med deras AIO Addons. Trevligt rom med liten filstorlek, många inställningar och bra batteritid. Rekommenderas starkt!
Prova med Secure Settings. Det är precis det där problemet folk burkar ha om man använder Taskers metod för att inaktivera Keyguard
[IMG] Widgetlocker Tasker/Minimalistic Text Missed It! WL-tema: http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=14157798&postcount=1067
Min tanke var att om du hade USB Debugging (eller USB-felsökningsläge som jag tror det kallas på svenska) så hade man kunnat avinstallera Tasker...
Har du USB debugging påslaget? Har du CWM? Vilken version av android? Du behöver två profiler. En med följande contexts: State - Power - Power...
Du vill ha två separata profiler med två contexts vardera. Profil 1: Context 1: Time 22.00-10.00 Context 2: Day - Week Day Mon-Fri Task: Audio -...
Nej, jag gjorde faktiskt inte det. Jag tyckte det kändes bättre att skicka in den istället för att förstöra garantin om jag misslyckas :)
Jag skickade in den för en stund sedan så vi får se vad arbetsrapporten säger
NFC Task Launcher säger ingenting (och reagerar inte heller på taggar) och NFC Enabled säger att NFC stödjs så det verkar vara som tidigare, dvs...
Tackar! Nu har har jag redan flashat stock och låst, men jag kan ju prova ändå :) dock känns det väldigt konstigt om det inte har med mjukvaran...
Flasha stock och låsa bootloadern är väl allt man ska göra innan man skickar in?
Tack, men det funkar dessvärre inte för mig :( Sedan igår kväll har jag för övrigt provat följande i denna ordning: * Slim Bean (4.2.2) *...
NFC funkade väldigt bra på min Nexus 7 i början. Efter ett tag slutade det dock bara funka. Jag trodde det berodde på romen/kerneln och tänkte...
Det finns ett plugin som gör att man kan kolla om musik spelar som finns här:...
Den syns inte som app, men dyker upp när man öppnar ett dokument. Men det kan hända att det är någon rom som har haft den funktionen, men jag är...
Anteckningar: Google Keep, ColorNote PDF: Adobe Reader. Men Android har väl en inbyggd dokumentvisare tror jag?
Det funkar nämligen inte så för mig :P Jag gjorde just en profil med bara en context: State - Hardware - Headset plugged och en action: Audio -...
1. Jag har i alla fall inte lyckats. Jag har googlat en hel del, men det verkar kräva root. Om du rootar, kolla på appen Secure Settings som...
Anledningen varför de inte lägger in en massa funktioner som sådana som vi gillar är nog för att vanliga (dvs icke swedroidare) användare inte...
Jag brukar välja att bara göra backups av användarappar (de med vit text i Titanium). Att göra en backup av systemappar (röd och grön text),...
Tasker är på rea i Play Store! Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2