Separera namn med ett kommatecken.
Batteritiden är ju densamma för alla pekmobiler med stor skärm. Den är kass. Men det beror ju alltid på vad man jämför med. Jag tar gärna att...
Du har väl en mail som du kan skicka det nya lösenordet till?
Muggar, muggar, muggar, muggar, muggar, muggar, muggar, muggar!!!! JAAAAAA!!!
En sån: [img] Hämtade ut den i mars.
Om det inte skulle stått "County" skulle jag förstått hur du tänkte ;)
Testa att avinstallera uppgraderingen av appen. Först då funkar det på min Liquid. Det skumma är att det fungerar på andras Liquids med samma ROM....
Tack... Har ni tänkt att utveckla Göteborg snart? Finns många här som vill spela :)
Nja, mina lurar funkar bra. Det finns plats för kontakten och sedan leder jag ut sladden på andra sidan bara!
...där stod Josef helt naken! Han hade precis vart över i Rosenlund och var helt lyrisk! Han hade nämligen där hittat en obskyrt och olagligt sätt...
Vi har ett i lager. Hittade ett sista här i lagret. Men det var en lång väntelista så först till kvarn! Alla på väntelistan fick ett mail precis nu.
Tur att man drar upp snittet då. Btw nu när man har Talking Tom till Android borde vi få ligga mer!
Du får även uppdateringar och annat genom ditt konto om du har svenska SIM-kortet i telefonen! En gång köpt - alltid köpt.
Tellstick i lager! 8 stycken ligger och väntar på att bli köpta. http://bit.ly/bb8i0u
Nu ligger Tellstick uppe i DS för försäljning. Jag länkar till denna tråden ifrån affären. Förhoppningsvis ökar det intresset ännu mer för appen!...
Får väl tipsa om våra egna på www.droidstuff.se. En bild på hur den passar: [IMG] Är så att den sitter skyddad mot vatten ifrån alla håll. Går...
"Tappade en 3 liters röd vins box i vardags rummet. Boxen pajjade liksom i botten så att påsen med vinet åkte ur utan för varning. Påsen sprack...
Ser ju fan ut som MORD begåtts.
Tappade en 3-liters rödvinsbox i vardagsrummet. Boxen pajjade liksom i botten så att påsen med vinet åkte ur utan förvarning. Påsen sprack mot...
Nja, jag har aldrig sett något roota en Android-telefon i en monter :)
Har 2.1, Acer Liquids officiella, och inget annat. Ingen root. Går det inte att skicka apk-filen?
Tack!
Fick lite inspiration av Galaxy S-forumet där de har en Officiell klagotråd angående telefonen. Det fick mig att tänka tillbaka på ett annat forum...
Risken för det ligger rätt lågt här inne.
Har testat den vi säljer och den är det ivf inga som helst problem med! Ögonen lyser vid laddning dessutom ;)
Heltransparant är otrolig fint. Minimalistiskt ftw!
Kom igen nu utvecklarna. Jag vill också lira! :)
Helt underbar!
Behåll den du har!
Den hittar jag utan problem :neutral:
Ja hur löser man det egentligen? Har aldrig fattat vad det innebär.
Min telefon hinner den helt enkelt inte... Andra med Liquid, men med andra ROM:ar hittar den, så det är nog nåt fel på min ROM. Kan ni maila så...
BLIR GALEN! Hittar inte Turf på min telefon. Nu försöker jag med UK-simkortet. Min telefon är allmänt idiotisk och är sjukt seg. När den väl...
Sluta kissa i handfatet...
Men vaffan är det för fel på min telefon DÅ!? Gaah.. :) Får testa med utländskt SIM-kort. EDIT: Nej det gick ju inte bättre... Antar att det är...
Vad är det som inte händer? Piper den till och hittar en streckkod? Eller hittar den inte ens det?
Om ni söker på "Turf" i Market, hittar ni den som är tillverkad av gubbarna på forumet? Får inte upp den och jag vill också vara med och spela!...
Då förstår jag! Tänkte att det inte skulle vart så svårt men tanke på att det finns apps som redan hanterar västtrafik.
Här kan ju nästa telefon vara :) Är lite sugen på att byta men det finns ungen direkt anledning just nu.
Hittas inte på min Liquid :( Why?
Spelar dock inte mycket roll. Swift är utan och man vande sig på 1 minut.