Separera namn med ett kommatecken.
Just nu är jag mer intresserad av min nya Galaxy Tab 10.1 än frugan ;) Sent from my GT-P7510 using Tapatalk
Nya versionen finns för nedladdning på miuiandroid nu! 1.7.8 :) EDIT: Nu finns även den första stable releasen för nedladdning 2.3.4a :D
Jag hittar inte felsök i inställningar (jag antar att det är browserns inställningar man går in i). Vad hittar jag det?
Nu blir det dubbelpost, men kan man köpa fodral via Telia löst? Det var renrakat på tillbehör när jag köpte på best buy :( Sent from my GT-P7510...
Det segar i vissa lägen, men jag har bara testat på de medföljande tangentborden. Det är framförallt i browsern som det segar. Tapatalk flyter...
Toppklass! :) Sent from my GT-P7510 using Tapatalk
Nice, ska kolla på det vid tillfälle ;) Sent from my GT-P7510 using Tapatalk
Nu vet jag inte om den här tråden är specifikt för Telia varianten, men jag har en USA platta och är sjukt nöjd med den so far. Visst finns det...
Vore fint med en länk el dyligt till SF Anytime :) Sent from my GT-P7510 using Tapatalk
Fick aldrig någon. :( Provar igen. :) [email protected] Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Är det via recoveryn som man gör det eller? Har ingen koll på det tyvärr :) Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Fyra timmar är bara att glömma, laddade min hela natten (ca: 8h) och kom inte upp till 100%. Som sagt, man får se hur det utvecklar sig.. Sent...
Ni som har kört med era plattor ett tag, har upplever ni laddningstiden? Jag har min på laddning för första gången nu, och det tar sjukt lång tid...
Hitta package namn för att byta ut ikoner! Hittade ett sjukt bra tips på hur man hittar varje apps specifika namn, så att man kan byta ut appens...
Nej, jag försökte faktiskt nu sedan jag kommit hem o_O
Det stämmer att för 100 usd så får man en garanti som gäller för hela världen under två år. För ca 70 usd så fick man en garanti som gäller under...
Med 7zip så går det att packa upp dom utan att byta namn till zip :) men när man är klar får man först göra en zip, och sedan byta till mtz Aha,...
Ok, fick det att funka till slut. Håller med om att det är mycket bra tema och bland det mest kompletta, men vissa saker stör dock. Tycker...
Fan va skumt, finns inte där på min.. vi pratar Settings/system/about phone va? Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Finns flera så tar jag gärna en! [email protected] Sent from my GT-P7510 using Tapatalk
Skumt, men jag hittar inte heller facebook på min usa tab :( Någon vet vad det beror på? Dom lär ju använda facebook appen även i staterna.....
Vart hittar man check for updates? Har letat efter det förut. Sent from my GT-P7510 using Tapatalk
Då var den inköpt då'rå :) Blev en grå 16 gb. Var egentligen sugen på en vit, men fanns inte på det Best Buy där jag inhandlade.. men det går ju...
Settings/system/battery settings/battery indicator style/top-bar :) Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Hm, vill också ha! Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Hm, jag fick bara standard ikoner, och inte dom på prewiev :( vilken länk använde du? Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Hm, måste kolla in detta men det lär ta tid att köra över twitter och fb, bit in google we trust ;) Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Varför skulle det skilja från USA versionen? Lite trist om behovet skulle uppstå, men 32 el 16 gb är mycket mer än jag haft behov av tidigare.....
Ser riktigt flash ut, måste testas. Är det många ikoner? Kan inte annat än hålla med ;) Känns som man vill veta att det kommer en port till...
Jag vill gnälla på att mitt inköp av en Galaxy tab 10.1 är i fara pga att vi blev rippade på senaste hotellet vi bodde på. Children extra charge...
Provat att köra kommando: su system/bin/a2sd reinstall (startar om) system/bin/a2sd zipalign system/bin/a2sd cachesd (startar om) När det strular...
Fan va gött, det kommer äntligen en stable release från MIUI. Mycket goda nyheter tycket jag :) Trodde nog aldrig att det skulle komma till det,...
Vad är det för fel/brister som rapporterats? Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Fick faktiskt samma problem med mitt ena gmail-konto för ett tag sedan. Vägrade att synka att jag öppnade mail i telefonen. Sjukt irriterande och...
oops, såg det nu.. läste bara att du inte fått något svar. Bra att det löste sig :p
Den delar som sagt fortfarande upp nr, men det är ju en smaksak och inget som upplever som ett problem. Har själv aldrig haft problem med sync av...
Funderar på att köpa då jag är i staterna nu, men jag är också intresserad av skillnaderna på usa plattan och den som kommer att säljas i sverige....
faan, jag är i staterna nu och är sjukt sugen att köpa en, men vill ju få ut det mesta av den. Kan ju vara najs med stock, men och andra sidan så...
Räknas det som nattsudd när man är i Miami? Är sjukt jetlaggad så tekniskt sett är ju klockan typ fyra.. men lokal tid är hon halv tio.. farscha!...
Nice! Kan behöva det då min 1.6.10 dog totalt just nyss :( Tappade helt plötsligt ext3 utan omstart, fick minnesbrist med 2,5 mb tillgodo o_O....