Separera namn med ett kommatecken.
Har inte lagt till något ikonpaket, kör med Nova Launcher, men det kan vara något annat som spökar, tror dock att just den här reklamen är från...
Nä det är inget jag lagt till. Kör med Total Commander
När jag skrev det inlägget och la till bilden i firefox så hade det gått ner till 91% batteri kvar, vafan. ...sedan kopplade jag ner från wifi för...
När jag laddar med den trådlösa laddaren ser det ut så här, snyggt i mitt tycke, innan var det en blå och vit bakgrund från Security 360 [ATTACH]
Jag brukar betala fakturor jag får från Klarna med Digipass på SEB och .pdf filen som länkas i email och sedan via Firefox kan man ladda ner den...
Tack för svar, bra att veta, hade tänkt testa telia kontantkort men då den inte var listad så fortsatte jag med comviq kontantkort. Det får bli...
[MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=q31_rWw9GWU
Hej, provade några nya themes på SwiftKey men tyckte flera var inte bra och några som redan fanns också, tänkte det är väl bara att tabort. Inte...
Aha var det på det viset, har inget konto på disqus, det får bli en annan gång. Hur menar du att Swedroid valet är till för skribenterna, är det...
ps googlade på surströming ovan så dök den fiskbilden upp, sorry lite ot
[IMG] En sn här...
Har aldrig kommenterat i Swedroids blogg, testade nyss men kan inte logga in när jag väljer swedroid, "felaktigt bla bla bla", skumt, behöver man...
De får tycka vad de vill, om man som som kund är missnöjd med en vara, fotot i detta fall, borde man väl få göra om det utan att hamna i...
Technical Itch - You Need Therapy [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=OMtZTm3pSCE Ibland är det det som behövs.
Det lilla extra kan göra mycket, stiligt med ett prestigemärke.
Fick mitt nya körtkort idag (läs igår), toppen. Fotot såg okej ut på trafikskolan som hade "automaten" men men när det förminskats ser det inte...
http://www.gp.se/n%C3%B6je/kunderna-flyr-telia-efter-kanalbr%C3%A5ket-1.74526 Kunderna flyr Telia efter kanalbråket Nöjesartiklar Nu flyr...
Vi får stämma telia på miljarders miljarder, ett sådant svek skall inte gå ostraffat förbi.
men vafan, nu när jag satte på tvn är massa kanaler puts väck. Har följt fransk öppna i tennis tidigare år och hade blivit rasande om kanalen...
Äntligen en dator som man ser att den jobbar, tung vit tvätt i 90C och sedan lång centrifugering på det.
Undrar om det går att hacka tvättmaskiner och använda dess cpu till Bitcoin mining, om man alltså tog över en jävla masss tvättmaskiner och...
routerhantering, vad är det? Min dator börjar bli gammal, från 2008 med [email protected] ddr2 minne och raid 10 via moderkortets ICH9 och IntelMatrix...
Läste igen på Occulus och Samsung Gear VR forum. Det är nedslående läsning om man vill upggradera till Nougat. Synd hade velat prova Nougat.
@blackstar Cool, visste inte att man kan tvätta i kallt vatten. Har mycket svart så det hade inte varit dum med en sådan. Det är både bra och...
Tröttsamt när tvättstugan blev av med en bra fläkt, en grannes som han bidragit med men nu har han flyttat, så tvättet var mer blöt när min...
Tiden bara rann iväg samt att jag hade tvätttid igår och inte kunde somna om innan så dygnsrytmen blev fucked up
Ja precis det är det jag reagear över, Tele2 har fixat stöd för S7 Flat men inte Telia?
Tittade idag på Telia och vilka mobiler de hade i sin officiella lista som stödjer VoLTE. Samsung Galaxy S8/S8+ Samsung Galaxy S7 Edge Samsung...
Här ändrat i systemmonitor till 240 timmar (10 dygn). [ATTACH] Det programmet tidsangivelser är helt kokos och det hade varit bättre med datum...
Photoshop trådar kan vara kul om det görs med finess och är varierat typ som det kunde vara på somethingawful förr i tiden med photoshop-phriday...
Har missat hela Reddit grejen, kanske för att jag inte gillar designen på de trådarna, jag vet inte tycker det blir rörigt
Det var roliga tider det många kul trådar att läsa, hittar inte sådant längre, lite tråkigt, men men allt kul tar slut en dag. Har inte hittar...
Okej, ibland får man sätta sig på händerna för att inte skriva det där som går ett eller två steg för långt.
Nu har ju jag inte facebook så jag vet inte hur det går till där mer än vad folk postat på flashback då det gick att ta över konton på facebook,...
Good for you, fast nu vet jag inte vilken smilie emoji57 representerar hehe
AR kommer väl i framtiden bli mer mer Sci-fi tex [IMG]
Det är rätt man skall göra det man känner för, med det sagt är det inte fel att ibland ta en forum paus, det gör jag då och då.
Är det med fast abbonemang eller kontantkort? Antar att det också är Nougat, det är väl bara jag och någon till som inte har uppgraderat :visslar:
Det skulle väl gå att göra någon "buzzer" som verifierar typ, som bilens centrallås med fjärr, men det blir antagligen lika dyrt eller dyrare. En...