Separera namn med ett kommatecken.
Idle temps är inte viktiga att kolla utan det är full load temps och ungefär 60C som du fick är absolut ingen fara. :P
Nej ingen fara njut av spelandet ;)
Fläktarna stängs av på idle, du kan prova att stresstesta din GPU och är du under 85 är allt bra :)
Kan inte se bilden av någon anledning, vilken GPU och hur många grader får du?
HAHAHA XD
Ja precis, jag rekomenderar att du gör en nandbackup från recoveryn. Efter det så kan du göra en extract av din framework.jar hittas under...
Underbar lördag med 22grader. Sola ses om ett par timmar! :D Sayoonara ;)
Väldigt svårt att förklara men du ska öppna oc extrahera din framework.jar och då är det flera filer en som heter "classes.dex" med tillexempel...
There is new stagefright thats needs to be fixed from google and later sony can publish new software that fix the latest stagefright. I do not...
Yes, jag tror faktist det var du som visade den förut när det varit en diskussion om bilar XD
36500¥ ~ 2500SEK tror jag det är, vet inte hur man kollar är på mobilen ;)
Ingenting ännu, hörde först från min fru och sedan läste vi om det. Hmm.. jag måste nog ha läst fel eller fel informtion, tror nog jag läste fel :P
Läste och hörde om det som hände Trollhättan, jag lider med er det är fruktansvärt. Väldigt bra gjort däremot att polis valde att skjuta honom,...
Hmmm jag undrar varför du säger så hehえXD ;P
Hehe actually there was an candy sort in japan that has the taste of these 2 best tastes in world Juice and toothpaste but it is gone now :(
Och root (fungerar) ;)
I will buy one more so I got 3 of them, I want to learn to juggle haha! Well telling are 100% true, i already dropped the 6s when i stepped out...
Yeah haha I decided to go to the Apple Store just to try out both 6S and 6S Plus and came out with both of them :D
Allt g[r så otroligt snabbt med 6s och 6s plus :o Speciellt touch id hahaha jag är mer änn nöjd just nu :D
Det är hårdvaran, displayen som bör bytas.
Just därför jag tycker väldigt mycket om iphone/ios. Jag kunde aldrig ha tråkigt när jag lekte med mobilen eftersom jag hittade alltid något nytt...
Hahahah bästa kommentaren! :D Menade att 4 och 4s är det perfekta storleken för mig då det får jag bättre grepp och når alla kanter på skärmen...
I feel you man.. I loved the time i had iPhone 3G in meantime i was studying the androids system security. Now i am all done with the sony and...
Have you ever had any experience where your iphone had freeze or apps force closing etc? Trött på svenskan efter lång träningspass med tjejen haha XD
Iphone 4 är den som funkar för mig haha XD asså small asian baby hands
Yes, jag tycker alltid man ska ta det nyaste, även om det kostar ganska mycket mer :p
Du gjorde det bara värre för mig haha, jag vet att jag kommer ha problem eftersom jag har otroligt små händer, well.. själva jag är väldigt kort...
Tips på vilken man ska välja? 6s som är mindre är ju mycket enklare att hålla i men 6s plus funkar bättre när man surfar, kollar film osv, eller...
Blir snart en 6s eller plus för mig med :D
Äpple* ;)
Hehhe XD, glömt att uppdatera min profil, just nu använder jag mig av någon gammal sony ericsson då jag haft sönder två iphones och min experia :(
Varför reta och vara kaxig när man kan vara hjälpsam och trevlig :mad::mad::mad:
Hemskt, vad tråkigt! :(
Hör av dig den dagen du har en sån! :D
Hmmm.. :/ tur att pengar inte är något problem för mig hehe :p
Många snygga tjejer är vad jag ser haha! :D
Hahaha ni måste ha varma kläder på er ganska ofta va? :)
Skulle klara högst 1 vecka i kalla sverige XD
Här är det varmt och skönt över 20 grader :)
Jag har en stor guide som förklarar det mesta inom flashtool,root,kernel osv. Den är klistrad och du hittar den på Rom och utveckling :)