Separera namn med ett kommatecken.
NY UPPDATERING RC5!! Finns tillgänglig på denna adress: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1677650
Hm, nu är jag inte hundra i den frågan, men... Jag läste på XDA något om smsappen, eller så var det telefonappen, att det var något problem med...
Snyggt, 7/10. Lättåtkomligt. Enda minuset är att du verkar vara Bajare ;) Min: [IMG]
Haha, härligt! Hoppas du blir nöjd!
Då jag inte använder CM7 kan jag inte svara på det men testa att uppdatera till CM7 RC3....
Om du har en SII så skulle jag rekomendera att du drar in ROMen Slim ICS. Den är specialanpassad för lägra DPI.
Hehe aa. Måste bara fråga, hur har du det med batteritiden? Bra eller dålig? Hur länge håller den, och vilken kernel använder du (med vilken...
Gillade den inte, men har som regel att använda Apex ändå på Slim. Vill ha den där ICS känslan haha :)
Hur ligger batteritiden nu? Hörde att den tidigare bilden hade problem med batteriet?
Nu är ju bilden väldigt uppzoomad så det ska nog inte vara något problem :)
Håller med dig. Den Appen är bra, där av är Samsungs mobiler bra på ett sätt. Bloaten är ofta smart och smidig. Mer än vad man tänker på...
AllShare är Samsungs egen app. Slim ICS är en AOSP port från Galaxy Nexusen, som ska vara "Pure Android Experience". Därför finns det inte...
Hehe låter bra!
Hm, jag köpte en vit till mig istället för en svart. Men klicka vidare lite hos samma leverantör så har dem många olika sorter. Kan tyvärr inte...
Hehe jo fast anledningen att jag inte räknade upp den är att Infinitum är helt baserad på den om jag inte minns fel. Men håller med, den är...
Köpte en härifrån:...
Beror lite på vad man är ute efter för funktionalitet. Slim ICS: Är väldigt snabb och har bra batteritid. Har även många inställningar. Dpi:n...
Jo killen har för närvarande pausat utvecklingen till S1an men den kommer att återupptas och allt kommer att rulla på i Juni igen!
Ja tänka sig, hur stabil kommer inte den slutgiltiga versionen vara :s Riktigt grymt!
Ja absolut. Det är Nightlies (Betas) men dem är helt klart tillräckligt stabila som en riktigt slutversion är. Finns här,...
Ja absolut. Den fungerar riktigt bra så det är klart värt det! Enda grejen är ju att den inte uppdateras men den fungerar riktigt bra så varför...
Japp. Men han kommer att återkomma. Finns bättre romar också ;)
Testa denna. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1665742 Är en ny som kom upp igår på XDA. Kanske fungerar, har inte testat själv....
[IMG] Kör på en clean S3 designad stil. ROM: rEmIxRoM v5 CM9 Tema: CM9 Green Holo (GPlay) Launcher: Apex
Testa att skicka ett sms till tele2 om det stämmer med vad du har skrivet under din profilbild. Till: 123 Meddelande: Tomt/ "123" Då ska...
Har inga problem med AdFree. Det släpptes en ny version av AdFree igår tror jag, testa att uppdatera och se om det fungerar. Btw, uppdaterad...
Det kan bero på att ICSSG 4.2 är en ganska gammal version. Skulle rekommendera att testa en annan ICS-rom. Du kommer inte märka av en enda omstart.
Önskas köpa en Galaxy Nexus. Bor i Sthlm, står självklart för frakt om det blir läge för det. Mvh
Det har varit ett problem på CM's hemsida senaste tiden. Själv kollar jag att storleken stämmer med den som är angiven :) Skickat från min...
Jag hade liknande problem. Test att ladda ner romen igen från deras hemsida, men välj att ladda ner via torrent. Det har tidigare hänt att romen...
Det tycker jag du absolut ska göra! Så värt det i slutändan. :)
Odin används främst för att flasha in ett nytt originalsystem (firmware) i telefonen. Så länge du har en rootad telefon med CWM så kan du dra in...
Uppdatera till senaste nightlien.
So I thougt. :)
Nix.
Håller med. Den är riktigt bra :) Plus det Svarta temat är den jävligt fräsh :)
Jo själva telefonens bootbild men inte kernelns va? Alltså t.ex. Glitchbilden som kommer upp och sen bootanim.
Okej. Jo det rings mycket till alla operatörerna. Även om jag smsar mer än jag ringer. Så jag ska fan i mej slå till :)
Det är kernelns bootbild. Inget man kan ta bort vad jag vet. Den ändras till en annan bild när du byter kernel.
Inga probs! Kul att det fungerar!