Separera namn med ett kommatecken.
Hur kommer det sig att du undrade då? :p Skickat från min iPhone via Tapatalk
Nej - men 4G ska redan finnas i det området. Skickat från min iPhone via Tapatalk
Oj, nej. 4GB 379kr/månad 6GB 449kr/månad Skickat från min iPhone via Tapatalk
Telia har nu kommit med ett nytt "studentabonnemang" eller "ungdomsabonnemang". I abonnemanget ingår det fria samtal, SMS och MMS. Det kostar...
Har missat att uppdatera - men här är senaste veckans utbyggnad: 3G och 4G för förbättrad samtalstäckning, datatäckning och surf. - Nåttarö,...
Efter din bindningstid kan du byta abonnemang utan att få extra bindningstid. Ring abonnemangsavdelningen så kan de hjälpa dig med det. Var tydlig...
Nja, TS vill att fingeravtrycket ska låsa upp simkortet också. Eftersom TS verkar stänga av telefonen ganska ofta så behöver hen skriva in...
Glöm det inte idag då ;) Skickat från min iPhone via Tapatalk
Verkar inte finnas något speciellt slutdatum, då tills vidare. Skickat från min iPhone via Tapatalk
Den kommer att fungera på de ställen där 3 har TDD 2600 utbyggt - vilket är i många städer och områden där mycket folk vistas. LTE TDD 2600 är...
TS har en Galaxy s5 och inte iPhone 5s. Det går att göra så att pinkoden sparas och typ anges automatiskt i t.ex routrar så man inte behöver...
När du svänger runt bör du använda blinkers och tillämpa högerregel. Men vilket håll skulle du blinka åt när du backar ut? Sure om du kör ut...
Hej, det ska spärras när du ringer in. Är den sidan du anger uppdaterad? Hur ofta uppdateras den? Gäller den telefoner som spärrats var som...
Var i Sverige gäller det så kan jag se hur utbyggnadsplanerna ser ut? Man använder båda. LTE FDD 800 och FDD 2600 samt LTE TDD 2600. Främst...
Får man fråga hur kommer det sig att du vill byta till Tele2?
Det är det jag menar, om telefonen inte säljs av Telia idag - vad avgör vad den är värd? :p
Hej, då kommer du att få en slutfaktura från 3. Alternativt nekas porteringen. Med största sannolikhet sker det första, alltså att du får hem...
Har du testat att återställa din telefon?
Lite nyfiken då, hur fungerar det om ni inte säljer telefonen längre? Som nu med HTC One M7? Oj, jaså. Då är det olika hur det ser ut hos 3 och...
Prata med Telia och se om du kan reklamera den nu. Rimligtvis bör du kunna göra det. Då ska du få en ny motsvarande modell. Vet inte hur Telia...
Är detta tredje eller fjärde gången du skickar in den? Skickat från min iPhone via Tapatalk
Beror nog helt på vilka riktlinjer de ska följa från HTC. Att de kan förstå en beskrivning vet jag, har själv skickat med en sådan för en router...
Har inte en MacBook Pro - men en Air och känner inte igen de problem du beskriver. Har inte upplevt något sånt faktiskt. Skickat från min iPhone...
Då du inte är ensam med problemet - kontakta halebop och gör en felanmälan. Säg att du testat med ditt simkort i en annan telefon för att snabba...
Har ni 4G aktiverat på telefonen? Kan bli problem då också. Är det problem när du ringer till någon eller när någon ringer till dig? Är det...
Har den du försöker ringa 4G? Det är ett problem för vissa operatörer på vissa platser att det inte kopplas om från 4G till 3G eller 2G...
Japp, 50+ ! Skickat från min iPad via Tapatalk
Dragshowartist, man till kvinna. Pratar om sig själv som kvinna. Skickat från min iPhone via Tapatalk
De hastigheter du presenterade nu kan vara 3G. Teoretiskt kan 3G ge uppladdningshastigheter på upp till 5,76Mbit/s. Normal uppladdningshastighet...
Ofta man inte ens tittar på melodifestivalen? Skickat från min iPhone via Tapatalk
Nää, vi skämtar bara. Skickat från min iPhone via Tapatalk
15Mbit/s i uppladdning på 3G-nätet är omöjligt. Det går inte rent tekniskt. Skickat från min iPhone via Tapatalk
Nu tycker jag inte att Sveriges låt är speciellt bra dock.. Skickat från min iPhone via Tapatalk
Bäst hittills! Hon är väl den jag känner är värd att vinna också. Sju gånger i mello... Skickat från min iPhone via Tapatalk
Pinsamt
När du har sex månader kvar, ring till 3 och se vad de kan göra. Ibland kan de ordna något redan då.
Låt den bäste artisten vinna, sen spelar det mindre roll hur uppträdandet är. Sånt händer inte :D Skickat från min iPhone via Tapatalk
Hur lång bindningstid har du kvar idag? Skickat från min iPhone via Tapatalk
Då tycker du fel. ;) Skickat från min iPhone via Tapatalk
Vad tråkigt att det inte hjälpte. Hur var det - hade ni lagt en felanmälan hos 3? Om det skett en förlängning via telefon kan ni alltid ångra den...