Separera namn med ett kommatecken.
Försökte. Funkade inte som jag ville, var inte så lätt som jag önskade att få över spellistorna. Sa upp Google Music och hamnade med Deezer...
Årets första spring-pass utomhus. 7km på 38 minuter. Hyfsat nöjd! :D Målet är halvmaran. Skickat från min iPhone 5s.
Hej, sett till det antal samtal som du ringer och den variationen som verkar finnas mellan olika månader skulle jag rekommendera ett...
Kolla på tilläggstjänsterna. Troligtvis kan du få bättre rabatt på Surf-abonnemangen än fastprisabonnemangen! Skickat från min iPhone 5s.
Det ska vara aktivt när samtalet går över 3G-nätet. Skickat från min iPhone 5s.
Fast man kan ju inte riktigt jämföra två vanliga operatörer med två lågprisoperatörer. Comviq är ju Tele2, så i den jämförelsen så är ju Tele2...
Kolla på WiMP HiFi, där satsar man ju mer på ljudkvalitén. Kanske kan vara något annars? Hos Deezer är det max 320Kbit/s som gäller. Skickat...
Kan berätta att det är Telia och Telenor som nästintill alltid är dyrast. Billigast är Tre och Tele2. Åtminstone sett till hur mycket surf man får...
Priser på HTC One M8 Här är en liten sammanställning av operatörernas, hittills, presenterade priser. Tele2 [SPOILER] Telenor (via The Phone...
Sett till att både de erbjudanden 3Kunder får när de vill förhandla om att få ett pris så likt 3Total-abonnemanget samt de priser som Tele2 erbjöd...
Har nu under dagen använt Deezer och tycker generellt sett att det är bättre än Spotify: Lättare att få en överblick av vilka artister jag...
Som sagt: Telia ska sälja den. Telenor kommer vara den enda operatör som inte kommer att sälja den (åtminstone inte direkt nu vid lansering)....
Det borde verkligen komma - du är långt ifrån ensam från att vilja skaffa Deezer till sitt bredbandsabonnemang!
Du kan skapa ett konto hos deezer idag och senare lägga till tjänsten från tre. I värsta fall är det ju bara att du avbryter prenumerationen...
I dagsläget går Deezer endast att lägga till på mobilabonnemang och inte mobila bredband. Man ser dock över möjligheten att göra så att man kan...
Ursäkta ett ganska rörigt inlägg, blev ganska många ord som hoppade fel. Heh. Men jag håller med dig, vi kunder ska inte behöva slåss för att...
Ja, självklart är det sämre för Tre. Men samtidigt: om de hade låtit dig byta till hallon utan uppsägningstid hade det behövt bli större. Man...
Fast det är väl inte så väldigt konstigt egentligen? Du har ju ett avtal med Tre som säger att du har en uppsägningstid på tre månader....
En 3Mobil kan du utan problem använda med ett hallon-kort. Detta eftersom Tres mobiler är nätlåsta och inte direkt operatörslåsta. Det är...
Idag har jag fått det bekräftat från produktägare: Telenor kommer INTE att ta in HTC One M8 till lansering. Det finns inte heller några planer på...
De borde kunna ordna med 5GB abonnemanget för 449kr/månad utan problem. Möjligtvis till och med för 398kr/månad. Skickat från min iPhone 5s.
Var det något annat som tydde på att den skulle varit använd tidigare? Var det Samsungs plomberingar? Skickat från min iPhone 5s.
Du kan inte ringa ett vanligt mobilsamtal öve 4G-nätet idag. Det enda nät du idag kan ringa ett vanligt mobilsamtal och fortfarande ha en aktiv...
Handlar inte om 4G-abonnemanget i sig utan att din telefon väljer att genomföra samtalet på GSM-nätet istället för på 3G-nätet. Om du hade haft...
Sett till hur den vägen är, tycker jag att det är fel att ta skatt för att köra över den. Det om UL var mer ett tillägg, lite irrelevant...
Då förstår jag :p Det ska i te bero på det - men ett att testa med ett annat simkort och ett annat abonnemang vore toppen. Kan ju vara något som...
Hur gick det? Skickat från min iPhone 5s.
Det går att aktivera på Mitt3 också. Har man ett äldre abonnemang är chansen också stor att man har det aktiverat. Det går alldeles utmärkt med...
La Belle Epoque? Den finns! Har inte så speciellt bra koll på svensk musik faktiskt men de jag har kollat efter finns. Skickat från min...
Det ja har letat efter har funnits. Om du har några artister/album så kan jag kolla om de finns! Skickat från min iPhone 5s.
Går ju lätt att importera spellistorna om man vill. Men förstår dig! Vad jag kan hitta så ska det vara på gång! :) Skickat från min iPhone 5s.
Lite som att UL höjer priserna på månadskort med över 200kr/månad för bussarna...nu är det billigare att tanka, äga och parkera bilen i jämförelse...
Det borde finnas något alternativ där du kan välja att lägga till ett samtal. Gör det och när det är uppkopplat trycker du på koppla ihop. För...
Det som påverkar är om ni kopplas över på 2G eller 3G-nätet när ni ska ta emot ett samtal. På 2G kopplas dataanslutningen ner vid samtal, på 3G...
Vad jag vet gör det inte det, endast en webbaserad spelare. Skickat från min iPhone 5s.
Började precis använda Deezer idag, gillar det faktiskt lite mer än Spotify just nu! Någon med Android som kanske kan testa och se hur det...
Nej, tråkigt nog inte. Det man kan hålla koll på är om någon app drar mer datatrafik än andra. Det kan vara ett tecken på att någon app drar...
Sedan ett tag tillbaka finns musiktjänsten Deezer tillgänglig i Sverige. Här tänkte jag att vi kan ha en tråd om tjänsten, på samma sätt som att...
Deezer nu hos 3! Idag börjar Tre att erbjuda musiktjänsten Deezer till sina kunder. Enligt pressmeddelandet ska de vara exklusiva partners här i...
Det borde du nog kunna få. Inte säkert dock. Tänk på att det är mot en bindningstid. Skickat från min iPhone 5s.