Separera namn med ett kommatecken.
Om du får fria samtal, sms och mms för 99kr/månad är det bra oavsett surfmängden som ingår. :p Annars får du gärna förtydliga vad som ingår lite...
Finns inget som säger att de levereras med iOS 6. De tillverkas ju fortfarande och de lägger ju inte in gammal mjukvara i de nytillverkade....
Om den kommer med iOS 6, rimligtvis. Om den kommer med iOS 7, svårt att säga. Du kan ju kolla på hur det ser ut på kartongen, jag tänker det som...
Innan sportlovet borde det finnas 4G där. Det är ju också några veckor kvar på året, där det skulle kunna hända något. Det finns redan bra...
Sett till hur mycket surf man får för priset, är 3Surf Max det billigaste, det är även det abonnemanget med lägst månadskostnad om man inte vill...
Med den synen är ju allt en tolkningsfråga, vilket det egentligen är. Sen kan jag personligen tycka att det är ganska självklart att jag inte...
Just nu på Apple-store: [IMG] Undra vad de kan tänkas erbjuda. Förstår förresten inte varför de behöver stänga sidan när något nytt släpps eller...
Som redan har sagts: jag hänvisar medlemmar här att lägga ett bud på annonsen på Tradera. Jag har inte för avsikt att sälja den här. Att hänvisa...
Det finns Android-telefoner i hushållet och jag tycker fortfarande att det är ett intressant system - men för mig passar det inte, just nu....
Vilken telefonmodell gäller det?
Kan sedan den 25 oktober nu också lägga till iPhone 5s till listan! Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
Testa, kan vara något som stör inomhus. Säker på att det inte är kameralinsen du hör? Det brukar kunna, typ, rassla lite pga autofokusen....
Har du kalibrerat kompassen? Har du testat utomhus? Övad menar du med rasslig Powell-knapp. Skickat från min iPad.
Det kommer nog, men främst till skidsäsongen typ sport och påsklov i vår. Kanske någon mer ort får nu i vinter. Några skidorter finns ju redan...
Bump! Priset uppdaterat också.
Signalstyrkan i sig är inte bättre, men du kan lättare anpassa den så att den blir bättre. Du ansluter E5776 via en USB-kabel som är kanske 75cm...
Skillnaden är främst att du kan placera E5776 bättre, typ i ett fönster eller på ett ställe där täckningen är bättre. E3276 sitter ju i datorn....
Ikväll borde det dyka upp att den är sorterad. Så länge du inte bor i Norrland, på Gotland eller på Öland så borde den komma under morgondagen. :)
Jag skulle snarare rekommendera något sånt:...
Aha, trodde du hade sönder kablarna på det klassiska sättet: http://www.thegeeksclub.com/wp-content/uploads/2011/08/broken-iphone-cable.jpg - ser...
Vad gör du (ni) med kablarna? Aldrig haft sönder en Apple-kabel alls, inte någon annan heller för den delen.. :eek:
Räkna på vad det skulle kosta, du får ju 50kr rabatt varje månad på 3Total 10GB också, du betalar då alltså 449kr/månad för Nexus 5 + fastprisabb...
Om det tillkommer ska det inte vara några problem att lösa alls, för precis som du säger var det inte du som ville att beställningen skulle läggas...
Om personen du pratade med "la om den" så räknas det inte som en webbeställning längre, eftersom webbeställningen då ska vara bortplockad.
Ja, det kan du om du har ditt och hans leg med dig. Han måste även skriva på AVIn, samt så får det inte vara ett REK med personlig utlämning. :)
Vid beställning från hemsidan får man generellt sett inte det, via telefon brukar de dock lägga till det. Är du kund idag kan du få kollinumret...
Hur ser det ut på det gamla Mitt3? https://min3web.tre.se/sesam3/ Det nya visar den enhet simkortet används i, vad jag har förstått. :)
Hej, nu är det så att jag har en iPad Mini som följde med ett abonnemang som jag inte har något behov av då jag redan har en iPad Mini. Garanti...
Paketen lämnar 3 vid 16-tiden. Så om ni ringer in vid 17-tiden idag borde de se om den skickats eller ej. :) Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
Vecka 47 3G för bättre täckning: Bagaregården, Göteborg 3G 900 för bättre täckning inomhus och 4G för högre datahastigheter: Halmstad 4G för...
När 3 var nytt, var det fullständig katastrof. Jag blev kund hos 3 typ 2007, det var ganska katastrofdålig täckning då också. Under 2010 fick de...
Ja, de är låsta.
Nej, Telia verkar inte veta det själva heller utan svarar endast inom kort på den frågan. Då är det inte kundtjänst jag pratat med.
Du behöver ha fått abonnemanget för att kunna få tillgång till Mitt 3. Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
Precis som förut, så fort telefonen packas och görs redo för att skickas så ändras abonnemanget på Mitt3. I det nya Mitt 3 anges den telefon som...
All utbyggnad är klar om inget annat anges. Lite dåligt ordval att den presenterades nu. :) Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
Om utbyggnaden i Halmstad: "3s nät har nu blivit mycket bättre i södra Halland. Mobiloperatören har byggt med 3G 900-teknik för bättre täckning...
3:s nätutbyggnad "3s nät har nu blivit mycket bättre i södra Halland. Mobiloperatören har byggt med 3G 900-teknik för bättre täckning och...
Har du förhandlat något när du har förlängt ditt abonnemang? Det kan även variera vad det finns för erbjudanden osv. Om du lämnar 3 av den...
Jag vet inte vad max är - men det beror ju på terrängen, vilken styrka den sänder med osv. Gissning.